Ja doe ik het ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Hahahahaquote:
Willen we allemaal scheel zijn ofzo?quote:
hahahahaha, goed man!quote:
* debbie gaat nu haar ogen laten checkenquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Willen we allemaal scheel zijn ofzo?Barra was de laatste
je kan best wel eens een origineel verhaal verzinnenquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahahaha, goed man!
Damn, ik heb weer familie van mijn kut collega aan de lijn gehad...
Volgende keer zeg ik dat hij dood is...
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik open geen topics meer
Waarom bellen ze niet gewoon naar z'n mobielquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahahaha, goed man!
jaja, wel vullen maar niet makenquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik open geen topics meer
"Nee die kan even niet aan de lijn komen.. waarom niet? Hij ademt niet meer... lijkt me lastig praten ook verder"quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahahaha, goed man!
het was ik! nu heb ik dat mooie blauwe arceerlijnen bij mijn posts!quote:
Dikke joekeloerus, de vorige keer opende ik als eerste het nieuwe topic, toen werd ie meteen gesloten! 5 minuten verspild, daar trap ik niet nog een keer inquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja, wel vullen maar niet maken
Ik ben Sgele's schele zusjequote:Op vrijdag 19 september 2008 13:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
het was ik! nu heb ik dat mooie blauwe arceerlijnen bij mijn posts!
dan zien jullie die iig wel!
1) Sorry, hij is er wel, maar zit met JE MOEDER te bellen!quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan best wel eens een origineel verhaal verzinnen![]()
![]()
Vanaf nu gewoon degene die 'm sluit, opent een nieuwe hequote:Op vrijdag 19 september 2008 13:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dikke joekeloerus, de vorige keer opende ik als eerste het nieuwe topic, toen werd ie meteen gesloten! 5 minuten verspild, daar trap ik niet nog een keer in
paupersquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Waarom bellen ze niet gewoon naar z'n mobiel
Ja de vorige x had jij niet gesloten bal gehaktquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dikke joekeloerus, de vorige keer opende ik als eerste het nieuwe topic, toen werd ie meteen gesloten! 5 minuten verspild, daar trap ik niet nog een keer in
Dude...quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb een dunne joekeloerus, de vorige keer fapte ik als eerste het nieuwe topic vol, toen werd ie meteen gesloten! 5 minuten fappane verspild, daar swaffel ik niet nog een keer in
Minder, nu kan ik nooit meer de 301e post makenquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vanaf nu gewoon degene die 'm sluit, opent een nieuwe he
volledig terrecht dat ie gesloten was. je liep 10 delen achterquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oh?quote:
Mooie sigquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volledig terrecht dat ie gesloten was. je liep 10 delen achter
quote:
Niet gelijk denken een incest he...quote:
last time i checked...quote:
m'n waterquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet gelijk denken een incest he...
Ik stop even met water drinken gewoonquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik niet, Sgele is namelijk wél relaxed
same here... het drooge niveau is hier hoogquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik stop even met water drinken gewoon
Waarom wil je nou met me trouwen? Iedere x doe je met mij trouwen..waarom?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik niet, Sgele is namelijk wél relaxed
Home boyz 4 life tog?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Waarom wil je nou met me trouwen? Iedere x doe je met mij trouwen..waarom?
hey je bent in ieder geval gewiltquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
nou nou , wat vrolijker mag ook wel zegquote:
OMG neej zeg de maandagquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou nou , wat vrolijker mag ook wel zegtis bijna weekend!
![]()
of verlang je juist weer naar de maandag ?
Ik moet tot 1600 uur maar ik blijf tot 1500 uurquote:
hey spijbelen = Fail!quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik moet tot 1600 uur maar ik blijf tot 1500 uur
thanks for the info!quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:57 schreef Crazy-M het volgende:
OMG, dit is .... ok ik zeg even niks meer maar: WAPPAKALAKOEPIEHOEIEEEEEE
Ik spijbel niet..ik ga gewoon wegquote:
Omdat ik nú al zin heb in die echtscheidingquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Omdat ik nú al zin heb in die echtscheiding
Ik vond het al lang durenquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Omdat ik nú al zin heb in die echtscheiding
jah, moest evenquote:
Thx! Jij ook fijn weekend!quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:04 schreef Olep het volgende:
Fijn weekend mensenSucces wie nog even moet
Beterquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sorry, moest ffm'n werk afmaken, dan kan ik over 10min naar huis )
Weinig van jou gezien vandaag dudequote:Op vrijdag 19 september 2008 14:04 schreef Olep het volgende:
Fijn weekend mensenSucces wie nog even moet
Jij anders ook nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
JIj hoeft ook niet meer zo lang
Ja, alles wat ik deze week moest doen heb ik maar in 1 dag geproptquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Weinig van jou gezien vandaag dudefijn weekend
Hoe laat ben je begonnen eigenlijk dat je maar tot kwart voor 3 hoeft?quote:
Gewoon om 8 uur... maar heb nog 4 weken aan vrije dagen staan die op moetenquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoe laat ben je begonnen eigenlijk dat je maar tot kwart voor 3 hoeft?
Ik niet in ieder gevalquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:08 schreef tripack het volgende:
wie moeten er nog meer tot half 5 - 5 uur?
O jaquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gewoon om 8 uur... maar heb nog 4 weken aan vrije dagen staan die op moeten
quote:
tering zeg 4 weken!quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gewoon om 8 uur... maar heb nog 4 weken aan vrije dagen staan die op moeten
Mja..als ik een week of een dag vrij wil gaat het niet, dan maar zo hequote:Op vrijdag 19 september 2008 14:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O jazo'n bekent verhaal
Mijn eigen chef doet ook maar. Ik boek hier de uren..hij komt op maandag altijd laat en op dinsdag gaat ie altijd vroeg naar huis maar hij boekt wel altijd 8 uur..en hij gaat echt niet later dan ons naar huis verder hoor
Ik heb 8 weken vakantie per jaar..3 weken met bouwvak, 2 met kerst en dan de rest zelf in te vullen en dan nog de eventuele overurenquote:
Hoezo? ga je weer naar lady toe?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:12 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat weer leuke avond tegemoet ...
WIe the fuck ben jij ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:13 schreef donald_dick het volgende:
scheiten op kosten van de baas ole ole
thanks for sharingquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:13 schreef donald_dick het volgende:
kan ik niet bij jou komen werken, dat klinkt aantrekkelijk zegquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb 8 weken vakantie per jaar..3 weken met bouwvak, 2 met kerst en dan de rest zelf in te vullen en dan nog de eventuele overuren
een hond heeft een baasquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:13 schreef donald_dick het volgende:
Hmmm is het ookquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan ik niet bij jou komen werken, dat klinkt aantrekkelijk zeg
Tja...en dan ben ik al 4 weken naar Spanje en een week naar Zweden op vakantie geweestquote:
Ben je zo'n harde werker dan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja...en dan ben ik al 4 weken naar Spanje en een week naar Zweden op vakantie geweest
Beetje veel overuren enzo!
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoezo? ga je weer naar lady toe?
Komt wel voor, dat als we nieuwe projecten binnen halen die opgezet moeten worden er enorm veel overgewerkt moet worden om alles draaiende te hebben als het project daadwerkelijk moet startenquote:
dat kan je beter aan sm0kez zn moeder vragenquote:
Acces deniedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |