als je maar niet denkt dat ik ga kijkenquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die heeft ze allang gezien, wat denk je waarom ze mij altijd zoveel aandacht geeft
Jij..zeg er nou eens wat van...ze zijn zo respectloos tegen over mijquote:
dont be like that... i know you like itquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jij..zeg er nou eens wat van...ze zijn zo respectloos tegen over mij![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dont be like that... i know you like it
ik wou wat neerzetten, maar ik merk dat ik al een beetje té melig wordt op dit moment, dus ik hou het wel voor mequote:Op vrijdag 19 september 2008 13:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
als smokez vanavond maar niet komt eten
Jaa doe dat...quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wou wat neerzetten, maar ik merk dat ik al een beetje té melig wordt op dit moment, dus ik hou het wel voor me
let it go let it go let it goquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wou wat neerzetten, maar ik merk dat ik al een beetje té melig wordt op dit moment, dus ik hou het wel voor me
quote:
Laat nou maar komen WLquote:
quote:
jij wil te graagquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
let it go let it go let it go
quote:
Ik heb buiten die meeting om nog geen hol uitgevoerd vandaagquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
Sjo, ik heb weer gegeten en gerookt...
Youtube maar weer even aanslingeren voor wat leuks op de achtergrond...
want...
Ik moet gewoon even wat doen!
En daar gaat de rustquote:
Straks hebben we allemaal rare witte fapvlekken in dit topic!quote:
Zullen niet verder komen dan z'n eigen beeldscherm denk ikquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Straks hebben we allemaal rare witte fapvlekken in dit topic!
Gadverdammequote:Op vrijdag 19 september 2008 13:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Straks hebben we allemaal rare witte fapvlekken in dit topic!
Vandaag gedaan:quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb buiten die meeting om nog geen hol uitgevoerd vandaag
altijd als ik eetquote:
Welcome to my worldquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb buiten die meeting om nog geen hol uitgevoerd vandaag
ik zal rustig zijnquote:
quote:
* Dr.Droxz zet een fonds op: Help WL de winter door, geef hem nu wat (beeldscherm) doekjes!quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zullen niet verder komen dan z'n eigen beeldscherm denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |