Ben je niet de enige!quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:14 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
![]()
Schiet lekker op daarZou bijna denken dat je in Roemenie zit
Had gerust 1-11 kunnen zijn ofzoquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
En gewoon omdat het kan:
Amsterdammers winnen uitwedstrijd bij Borac met 1-4
Ole!
Dat ding is zo groot, verneukt de hele OP man!quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:17 schreef Sm0keZ het volgende:
Sgele, gooi deze ff in de OP
[ afbeelding ]
Verneuktquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat ding is zo groot, verneukt de hele OP man!
BOeiend het is toch vrijdagquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laat die kakkerlakken maar aardig op hun bek gaan!quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Had gerust 1-11 kunnen zijn ofzoMaar dit is al niet verkeerd. Zondag mogen ze van mij die Rotterdammers een vreselijk pak slaag geven
quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben je niet de enige!
Kut NUON laat gewoon zo'n generator doorfikken, nu alweer bijna de 2e... je kan er nu al een ei op bakken zeggen ze(niet doorbranden klote ding, anders zit ik weeeeer zonder stroom!)
Die van BrandX kon er ook opquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
OP aangepastquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat?
Zijn we het gewoon een keer eens?
OMGquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat?
Zijn we het gewoon een keer eens?
Start > run/uitvoeren > cmd > okquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:20 schreef debbie_19 het volgende:
Zeg IT nerds..ff een vraagje...alsik mijn internet history wis dan blijft er toch nog een hoop staan. Cookies heb ik dan ook gewist...hoe krijg ik echt ALLES weg?
format c:quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:20 schreef debbie_19 het volgende:
Zeg IT nerds..ff een vraagje...alsik mijn internet history wis dan blijft er toch nog een hoop staan. Cookies heb ik dan ook gewist...hoe krijg ik echt ALLES weg?
Echt waar? Je zit me niet in de zeik te zetten he? Je kunt mij alles wijsmaken en straks is me pc kapoetquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Start > run/uitvieren > cmd > ok
cd %temp%
del *.* /s /q
Maar eh, IT nerds?
-edit: Ja, het ging alweer te lang goed
Nee ik neem je niet in de zeikquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Echt waar? Je zit me niet in de zeik te zetten he? Je kunt mij alles wijsmaken en straks is me pc kapoet
Hij raakt een beetje volquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
format c:
ff zonder gekheid..welke browser?
en als het bij een bedrijf is (althans hier) kan je het wel van je PC afhalen, maar zal IT nog wel een lijstje hebben liggen
Iddquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee ik pak thee start me pc op en ren naar GRTDOJW en dan misschien straks aan het werk gaquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:23 schreef Sgele het volgende:
Trouwens... ben ik de enige die 's morgens op het werk komt en het eerste wat gedaan wordt is GRTDOJW openen?(na koffie te halen uiteraard
)
Als ik dit doequote:Op vrijdag 19 september 2008 08:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Start > run/uitvieren > cmd > ok
cd %temp%
del *.* /s /q
Maar eh, IT nerds?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |