abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61910124
Bij zoomin had iemand het over een rabo obligatie met de euribor rente , alleen kan ik deze nergens terugvinden
http://www.zoomin.tv/site/index.cfm?cat=beurs&cid=0
Het is deze : rabo 3M okt 2009

Weet iemand hier de fondscode of waar je deze kunt vinden ?
pi_61910233
quote:
Rabobank doet niet mee aan spaaroorlog
De Rabobank doet duidelijk niet mee met de spaaroorlog. Dat wisten we al, want we zien geen aanbiedingen met hoge rentetarieven van Rabobank verschijnen. Uit dit artikel van De Pers blijkt zelfs dat de mogelijkheden voor mooie spaarrentes bij de Rabo voor klanten minder zijn geworden. Waar voorheen nog wel wat te onderhandelen viel als een concurrent betere rentes bood, zeggen ze nu lachend: 'Dan ga je toch naar Fortis?'

Rabobank is marktleider in de spaarmarkt en vindt het niet nodig die positie nog verder te verstevigen. Ondanks de niet bepaald concurrerende rentetarieven stromen de spaartegoeden wel binnen bij de boerenleenbanken. Waarom? Het zal vast te maken hebben met het zoeken van zekerheid. Dat beetje extra rente is voor de grote spaarders waarschijnlijk minder interessant dan het gevoel van zekerheid dat de gelden niet zullen verdwijnen. Dat gevoel zoeken ze bij de Rabobank, die tot nu toe weinig last lijkt te hebben van de kredietcrisis.

Met dat enorme marktaandeel is één van de grootste angsten van Rabobank waarschijnlijk dat een andere grote bank omvalt. Volgens het depositogarantiestelsel zullen zij dan het grootste deel van de gegarandeerde spaargelden moeten vergoeden. Daar zitten ze natuurlijk helemaal niet op te wachten.
Niet zo vreemd. Had de Rabobank niet 40% van het Nederlandse spaargeld? Zo'n 140 miljard IIRC?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 25 september 2008 @ 18:10:56 #203
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_61910477
quote:
Op donderdag 25 september 2008 17:37 schreef Wexy het volgende:

[..]

Wat wel weer leuk is dat CEB dan ook tussentijdse rente uitbetaald. Krijg je nog wat rente op rente er bij ook
Zouden ze die "bug" nog niet hebben opgelost?
censuur :O
pi_61910712
Kan ik mij melden als eerste Nederlandse slachtoffer van de kredietcrisis? Ik heb mijn tegoed bij Fortis maar eens afgetopt tot het gegarandeerde bedrag. Nu loop ik over het gedeelte dat ik elders heb ondergebracht mijn opgebouwde jaar-spaar-bonus van 2% mis. Dat kost me toch een paar honderd euro..
pi_61911079
quote:
Op donderdag 25 september 2008 17:37 schreef Wexy het volgende:

[..]

ow dan moeten we natuurlijk weer even bellen aangezien dat waarschijnlijk alleen bij nieuwe klanten is en bestaande klanten moeite moeten doen voor die extra procentjes.
Wat wel weer leuk is dat CEB dan ook tussentijdse rente uitbetaald. Krijg je nog wat rente op rente er bij ook
Volgens de mensen op het spaarinformatieforum wordt het automatisch omgezet voor alle klanten...zou ze ook een hoop werk besparen. Maar dan blijven we dus lekker bij CEB terwijl ik net AK Bank overwoog
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
pi_61911231
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:36 schreef secondant het volgende:

[..]

Volgens de mensen op het spaarinformatieforum wordt het automatisch omgezet voor alle klanten...zou ze ook een hoop werk besparen. Maar dan blijven we dus lekker bij CEB terwijl ik net AK Bank overwoog
Inderdaad. Volgens het forum zou het tarief morgen al in gaan. Renteverschillen zijn vrij klein dat het overboeken vaak niet eens zin heeft.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 25 september 2008 @ 20:58:12 #207
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_61914616
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:10 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Zouden ze die "bug" nog niet hebben opgelost?
Ik hoop het niet
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:36 schreef secondant het volgende:

[..]

Tja, ik ga nog maar even uit van hetzelfde grapje als vorige keer.
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:44 schreef Aether het volgende:

[..]

Inderdaad. Volgens het forum zou het tarief morgen al in gaan. Renteverschillen zijn vrij klein dat het overboeken vaak niet eens zin heeft.
Morgen al, mooi dan maar even de site in de gaten gaan houden.....
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_61915709
Hoe eng vinden jullie de huidige situatie? ik heb niet veel geld, maar mijn grootouders wel (enkele eurotonnen op de spaar rekening) Dit staat allemaal bij ABNAMRO. Gezien de situatie bij Fortis, moet ik hen adviseren om het toch maar over meer banken te verdelen? Ze zijn zo oud dat ze deze zaken niet zelf meer willen regelen, maar ze willen hun geld wel veilig stellen voor hun kinderen en klein kinderen.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
  donderdag 25 september 2008 @ 22:12:58 #209
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_61917159
quote:
Op donderdag 25 september 2008 21:35 schreef vaarsuvius het volgende:
Hoe eng vinden jullie de huidige situatie? ik heb niet veel geld, maar mijn grootouders wel (enkele eurotonnen op de spaar rekening) Dit staat allemaal bij ABNAMRO. Gezien de situatie bij Fortis, moet ik hen adviseren om het toch maar over meer banken te verdelen?
Tsja, als iedereen dat doet, gaat het gegarandeerd mis met die bank. Maar dat geldt voor elke bank!
censuur :O
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 25 september 2008 @ 22:14:20 #210
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_61917228
quote:
Hoe eng vinden jullie de huidige situatie? ik heb niet veel geld, maar mijn grootouders wel (enkele eurotonnen op de spaar rekening) Dit staat allemaal bij ABNAMRO. Gezien de situatie bij Fortis, moet ik hen adviseren om het toch maar over meer banken te verdelen? Ze zijn zo oud dat ze deze zaken niet zelf meer willen regelen, maar ze willen hun geld wel veilig stellen voor hun kinderen en klein kinderen.
meer is dan 40.000 kan sowieso geen kwaad om te verdelen.
En daar boven op nog eens... bij de ABN is de hoogste rente volgens mij een procentje of 3.5 en bij Credit Europe nu nog 5%.. scheelt ook weer een paar procent.
Als je voor de garanties wil gaan zit je qua grootoudersbegrippen natuurlijk niet lekker bij icesave. Dan zou ik voor de banken gaat die wel volledig onder de nederlandse garantie vallen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_61921755
quote:
Met de garantieregeling kan men per echtpaar 80.000 per bank wegzetten zonder risico. Dan hoef je niet meer over "eng" na te denken.

Welke rente krijgen ze van ABNAmro? Als dat minder is dan 5% levert het direct geld op door het te spreiden over meerdere banken. Stel dat er 1% verschil tussen zit, dan heb je met een paar uurtjes werk toch veel geld voor ze verdiend.
pi_61921894
Ik weet niet exact de rente uit mijn hoofd, maar het is wel flink lager dan 5%

En het is behoorlijk meer dan 80,000 (tegen de 300k)

En geld voor ze verdienen? Dat interesseert ze al jaren niks, de reden dat ze zoveel hebben is omdat ze goed pensioen hebben en dik boven de 80. Weinig uitgaven (huis ook afbetaald) en het geld blijft binnenkomen. Ze geven niks meer uit, behalve dan aan zorg. Maar ik schrok ook wel dat ze zóveel gewoon op een losse rekening hebben. Ik zal het eens ter sprake brengen.
.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_61922018
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:57 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik weet niet exact de rente uit mijn hoofd, maar het is wel flink lager dan 5%

En het is behoorlijk meer dan 80,000 (tegen de 300k)

En geld voor ze verdienen? Dat interesseert ze al jaren niks, de reden dat ze zoveel hebben is omdat ze goed pensioen hebben en dik boven de 80. Weinig uitgaven (huis ook afbetaald) en het geld blijft binnenkomen. Ze geven niks meer uit, behalve dan aan zorg. Maar ik schrok ook wel dat ze zóveel gewoon op een losse rekening hebben. Ik zal het eens ter sprake brengen.
.
Tijd voor een avondje internetspaarrekeningen openen dus
pi_61922124
Moneyyou dochter van ABN AMRO gaat "stunten" met 5.1% p/j
pi_61922866
Credit Europe Spaarrekening is per vandaag naar 5,25% gegaan, MAAR....

* 5,25% p.j. voor nieuwe klanten en alle rekeningen die zijn geopend na 3 juni 2008. Klanten die hun rekening voor 3 juni 2008 geopend hebben, ontvangen 4,50 % p.j.
pi_61923157
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 07:04 schreef RJD het volgende:
Credit Europe Spaarrekening is per vandaag naar 5,25% gegaan, MAAR....

* 5,25% p.j. voor nieuwe klanten en alle rekeningen die zijn geopend na 3 juni 2008. Klanten die hun rekening voor 3 juni 2008 geopend hebben, ontvangen 4,50 % p.j.
Ja, dat was de vorige keer bij 5% ook zo. Grote kans dat je de nieuwe rente krijgt als je belt (ze zetten dan intern je rekening om).
pi_61923689
Ik heb nu gewoon 5,25% staan als rentepercentage
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
  vrijdag 26 september 2008 @ 09:21:38 #218
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_61924240
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 08:49 schreef secondant het volgende:
Ik ook
Dus blijkbaar passen ze het gewoon automatisch aan
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_61924545
Op naar de eerste bank die 5,3 biedt
pi_61924770
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 09:37 schreef moniek2006 het volgende:
Op naar de eerste bank die 5,3 biedt
DSB biedt 5,30% maar rekent ook 1% opnamekosten.
pi_61925743
Mijn rekening is na 3 juni geopend
pi_61926920
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 08:49 schreef secondant het volgende:
zelfde voor mij. Wel slim, misschien hebben ze gewoon een vinkje bij de klanten stan die vorige keer hadden gezeurd. ZO van, laten we nu maar automatisch doen, straks gaan ze toch bellen. Scheelt weer administratiekosten) Misschien dat slapende klanten die nog op 4.75 stonden, ook daar blijven

Alleen, bij de vorige omzetting (waar ik voor moest mailen) hadden ze eerst de rente ingeboekt om vervolgens met 5% verder te gaan. Dit keer is het schijnbaar niet nodig?
  vrijdag 26 september 2008 @ 11:24:42 #223
78918 SeLang
Black swans matter
pi_61927105
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 11:17 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

zelfde voor mij. Wel slim, misschien hebben ze gewoon een vinkje bij de klanten stan die vorige keer hadden gezeurd. ZO van, laten we nu maar automatisch doen, straks gaan ze toch bellen. Scheelt weer administratiekosten) Misschien dat slapende klanten die nog op 4.75 stonden, ook daar blijven

Alleen, bij de vorige omzetting (waar ik voor moest mailen) hadden ze eerst de rente ingeboekt om vervolgens met 5% verder te gaan. Dit keer is het schijnbaar niet nodig?
Tof!
Bij mij hebben ze het ook automatisch aangepast.
(ik had vorige keer ook geklaagd).

Toch leuk dat we elkaar waarschuwen hier op Fok! en dat we daardoor andere spaarders die maar 4,75% krijgen pwnen!
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_61927210
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 11:17 schreef athlonkmf het volgende:
IIRC: CEB werkt(e) intern met twee verschillende rekeningen. De nieuwe rekening begon op 5% en de oude bleef op 4,75%. Als je belde werd de oude rekening opgeheven, een nieuwe geopend met het saldo én rente van de vorige overgezet.
pi_61927900
Zo, cool!
Mijn rekening is in aanvraag, bij Credit Bank Europe!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')