abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61754087
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 11:25 schreef BoNi het volgende:

[..]

Dat is denk ik ook een belangrijk pluspunt van Ajax ten opzichte van feyenoord, wij zijn juist niet alleen afhankelijk van één spits. Naast Huntelaar hebben wij ook nog Sulejmani en Suarez lopen die constant dreigend zijn en uit het niets een doelpunt kunnen maken.
Tot nu toe vind ik Tomasson erg tegenvallen bij feyenoord en zij zullen voor de doelpunten dan ook afhankelijk zijn van Makaaij.
Makaaij heeft ook geen ritme en als je dan ook nog eens de Guzman uitschakelt krijgt Makaaij geen bal en heb je een stuk minder te vrezen.
De Guzman heeft zichzelf uitgeschakeld door een schorsing op te lopen voor die elleboog
pi_61754115
Urby doet het de laatste wedstrijden best goed als linksachter, maar je ziet vaak de wisselwerking met Vertonghen. Hoe hij de laatste wedstrijden speelt vind ik hem beter dan toen hij op het middenveld stond of in de aanval. Toen hij ook zijn eerste goede seizoen speelde was hij ook linksback.
pi_61754185
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 11:14 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je maakt een spellingsfoutje, die club heet gewoon Feyenoord.
Ik neem aan dat het per ongeluk was
Ja was een foutje
nee echt niet !
  vrijdag 19 september 2008 @ 11:29:46 #154
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_61754203
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 11:26 schreef sjimz het volgende:

[..]

De Guzman heeft zichzelf uitgeschakeld door een schorsing op te lopen voor die elleboog
Oh ja
10! 10! 10!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_61754216
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 11:29 schreef HighVolume het volgende:

[..]

Ja was een foutje
Mooi zo want ik vond het al zo kinderachtig overkomen.
pi_61754293
hit me with the care stick ...
nee echt niet !
  vrijdag 19 september 2008 @ 11:43:09 #157
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_61754639
Ik hoop uiteraard op een overwinning van Feyenoord, aangezien dat natuurlijk nooit een concurrent voor de titel is.

Ik geef ze echter totaal geen kans om van Ajax te winnen. Misschien maar hopen op een onterecht gelijkspel.
pi_61754717
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 11:43 schreef Zwansen het volgende:
Ik hoop uiteraard op een overwinning van Feyenoord, aangezien dat natuurlijk nooit een concurrent voor de titel is.

Ik geef ze echter totaal geen kans om van Ajax te winnen. Misschien maar hopen op een onterecht gelijkspel.
Net even de Feyenoord topic doorgebladerd, en bijna geen supporter van Feyenoord die hun elftal een kans geeft aankomende zondag.

Begin hun frustraties na de dramatische wedstrijd van gisteren echt te snappen nu
pi_61754766
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 11:46 schreef Eliminator20 het volgende:

[..]

Net even de Feyenoord topic doorgebladerd, en bijna geen supporter van Feyenoord die hun elftal een kans geeft aankomende zondag.

Begin hun frustraties na de dramatische wedstrijd van gisteren echt te snappen nu
Tja, als zelfs de hardcore fans het niet meer zien zitten is het wel heel erg gesteld met feyenoord ja.
  vrijdag 19 september 2008 @ 11:49:06 #160
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61754812
Het is wel link hoor, op deze manier manouvreren ze zich wel erg makkelijk in de underdog positie. Ajax heeft echt niet per definitie gewonnen hoor. Natuurlijk staan we er op papier beter voor, maar eerst zien, dan geloven.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_61754825
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 11:46 schreef Eliminator20 het volgende:

[..]

't Is toch eigenlijk leuker als er geen uitgesproken favoriet is voor die wedstrijd. Nu kan het voor ons alleen maar tegenvallen (0-4 is nog te weinig, puntverlies is al helemaal stom) en voor Feyenoord alleen maar meevallen (verlies is ingecalculeerd, ieder punt is mooi meegenomen).
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_61754879
Het blijven toch wedstrijden op zichzelf hoor. Vorig jaar was Feyenoord vooraf toch minstens gelijkwaardig en mochten we niet klagen met een punt.
  vrijdag 19 september 2008 @ 11:52:29 #163
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61754907
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 11:49 schreef Suijk het volgende:

[..]

't Is toch eigenlijk leuker als er geen uitgesproken favoriet is voor die wedstrijd. Nu kan het voor ons alleen maar tegenvallen (0-4 is nog te weinig, puntverlies is al helemaal stom) en voor Feyenoord alleen maar meevallen (verlies is ingecalculeerd, ieder punt is mooi meegenomen).
Inderdaad, iedereen begint nu te lullen alsof we tegen een veredeld bierelftal spelen van het niveau FK Borac Cacak F2. Winnen blijft het belangrijkste natuurlijk.
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 19 september 2008 @ 11:54:09 #164
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61754969
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 11:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Het blijven toch wedstrijden op zichzelf hoor. Vorig jaar was Feyenoord vooraf toch minstens gelijkwaardig en mochten we niet klagen met een punt.
Vorig jaar was Feyenoord beter in vorm, speelden we een tijd met 10 man, kregen ze een onterechte pingel mee en hadden we een aanval met onder andere Opa Luque en Dennis Rommedahl.
Gourmetten of steengrillen?
pi_61755029
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 08:32 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Sulejmani een 6,5 en Sno een hoger cijfer van Sarpong...

Ach Sulejmani heeft toch een voldoende? Echt sterk vond ik hem niet spelen eerlijk gezegd...
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_61755086
Wat zijn de vrije trappen en corners trouwens genieten zeg
Urby nam 1 slechte corner maar maakte het weer goed door die corner goed te geven waaruit Huntelaar kon scoren.
  vrijdag 19 september 2008 @ 12:01:46 #167
53851 BoNi
pi_61755216
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 11:57 schreef Wooldoor het volgende:
Urby nam 1 slechte corner maar maakte het weer goed door die corner goed te geven waaruit Huntelaar kon scoren.
Gister was er één corner goed en daar werd direct uit gescoord.
Álle overige corners waren ruk......
Schitterend!
  vrijdag 19 september 2008 @ 12:03:46 #168
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61755261
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 12:01 schreef BoNi het volgende:

[..]

Gister was er één corner goed en daar werd direct uit gescoord.
Álle overige corners waren ruk......
Ja, dat viel me ook op,. Die Sulejmani kan (net als trapwonder Sneijder) totaal geen corners nemen. Ik zei letterlijk, nou daar komt weer zo'n kutcorner van Sulejmani, laat nou een ander eens..... en daar was Urby met zijn trap en de goal .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_61755283
Ik snap nog steeds niet dat zoveel profs geen fatsoenlijke corner kunnen nemen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_61755302
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 11:57 schreef Wooldoor het volgende:
Een verademing in vergelijking met Kennedy ja.
pi_61755329
Ok gister waren ze iets minder maar tegen Roda werden er alleen maar goede corners getrapt door Sulejmani en werden we vaak gevaarlijk tijdens die corners.
Maar vergeleken Kennedy is het echt een feest.
  vrijdag 19 september 2008 @ 12:07:05 #172
188728 Lyzio
why do we fall
pi_61755340
Heeft iemand beelden of een gifje van die laatste goal van Jan Klaas?
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  vrijdag 19 september 2008 @ 12:07:13 #173
53851 BoNi
pi_61755345
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 12:05 schreef koningdavid het volgende:
Kan ik ook met mijn kop niet bij....
Gewoon strak op de stip is echt niet moeilijk en altijd gevaarlijk...
Schitterend!
pi_61755364
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 11:49 schreef HeatWave het volgende:
Het is wel link hoor, op deze manier manouvreren ze zich wel erg makkelijk in de underdog positie. Ajax heeft echt niet per definitie gewonnen hoor. Natuurlijk staan we er op papier beter voor, maar eerst zien, dan geloven.
Klopt, onderschatting kan killing zijn. Zeker door Ajax supporters die er niet bekend om staan nederig te zijn.

Maar vind het als Ajacied gewoon jammer dat Feyenoord zo dramatisch speelt de afgelopen jaren. Vroeger keek ik al weken naar Feyenoord - Ajax uit, en waren de verwachtingen hooggespannen.

Je kan ook niet meer spreken van "wedstrijden op zich" vorig jaar werd Feyenoord uit én thuis door Ajax zoekgespeeld.
pi_61755384
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 12:05 schreef koningdavid het volgende:
Een corner goed kunnen nemen is ook niet echt een vereiste om prof voetballer te worden.Terwijl het een zeer belangrijk onderdeel is
nee echt niet !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')