abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61746956
Zullen zij Hitler een hand geven of Bin Laden een hand geven

nou ??
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_61746964
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:56 schreef Meki het volgende:

[..]

Jullie zien ons zo, elke misdaad Marokkanen dat Marokkanen dit
Moslims dat Moslims dit
Moslims uitkering niet werken etc.

Terwijl wij in NEDERLAND geboren zijn en NEDERLANDSE paspoort hebben
Jullie Jullie

Wie is hier nu de racist. Jij zit hier onderscheid te maken.

*edit*

en aan je taalgebruik te zien ben je hier niet geboren, dus waarom gebruik je dat argument.
deal with it
pi_61746999
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een oorlog in Europa dient een veel breder doel. Het zou het decadente fin-de-siecle gevoel dat heerst wegnemen. Er is op de lange termijn geen enkel land slechter geworden van een oorlog. Oorlog schift en maakt wederom duidelijk waar het om draait in het leven. Namelijk overleven. Niet de vrijmibo, de files op dinsdag of de extra bijtellingen van het pensioengat.

Maar om kogels suizend om je oren, het vergaren van je dagelijkse kostje vreten en het veiligstellen van je broodnodige grondstoffen.
DIt is gewoon een zieke kronkel in de menselijke hersenen, die steeds maar lijkt terug te komen.

Fascistische geweldsverheerlijking, en het idee dat een oorlog "goed" is voor een land en alles opfrist.

Heb je überhaupt geluisterd naar wat de opa's en oma's van Nederland ons jaren duidelijk proberen te maken? Hoe ziek de oorlog eigenlijk is. En hoe doelloos?

En toch duikt dit waanidee na enkele generaties weer op. Erg triest.
pi_61747000
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:57 schreef Meki het volgende:

nou ??
pi_61747009
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:57 schreef RTB het volgende:

[..]

Jullie Jullie

*edit*

en aan je taalgebruik te zien ben je hier niet geboren, dus waarom gebruik je dat argument.
Ja hij is heel dit topic kutmarokkaan genoemd en hij mag niet eens jullie zeggen.
  vrijdag 19 september 2008 @ 00:00:09 #131
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61747017
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:52 schreef Meki het volgende:

[..]

En als Wilders de kant op gaat naar Hitler
Al laat hij een tandenborstel-snorretje laat staan, ik zou alleen maar lachen.

De man is een clown, een beetje zoals jij hier op fok...
pi_61747024
quote:

[..]

Jullie Jullie

*edit*

Er is al onderscheid gemaakt in Nederland
Zij Autochtonen en zij de anderen allochtonen
nieuwe groep in de maak
Zij de Moslims en zij niet- de moslims
pi_61747025
quote:

[..]

Jullie Jullie

*edit*

Aan je taalgebruik te zien ben je hier niet geboren.

pi_61747031
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:56 schreef IHVK het volgende:
Waarom moet je Wilders een hand geven?

Ik zou hem keihard geen hand geven hoor. Tenzij het in een bepaalde situatie moet, maar die situatie zou ik koste wat het kost proberen te vermijden.
Je moet niets natuurlijk
Maar het is wel zo netjes iets met euh... hoe heet dat ook al weer?

btw ff vraagje : het is toch een Imam? en geen Imaam? (ja het fonetische is iemaam )
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_61747048
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:59 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ja hij is heel dit topic kutmarokkaan genoemd en hij mag niet eens jullie zeggen.
Dat is idd de enige spelfout van hem in dit hele topic

Misschien moet je leren begrijpend lezen, dan zie je misschien wat beter wat er staat.
deal with it
  vrijdag 19 september 2008 @ 00:01:36 #136
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61747049
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:57 schreef Meki het volgende:

nou ??
Hitler en Bin Laden zijn massamoordenaars, daar is Wilders nog lang niet.
pi_61747057
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:00 schreef prupke het volgende:

[..]

Je moet niets natuurlijk

btw ff vraagje : het is toch een Imam? en geen Imaam? (ja het fonetische is iemaam )
Geef jij iemand die je niet mag, gewoon zomaar een hand?

Ik niet, want ik vermijd contact met die persoon.
pi_61747063
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:55 schreef IHVK het volgende:

[..]

Dus je wilt maar al te graag dat jouw beeld van de Islam bevestigd wordt, zodat je verder op de Islam kan kankeren?
Wat jij wil. Ik wil de donkere kant van islam niet ontkennen, zoals de PvdA graag wil. Jammer.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_61747074
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:00 schreef prupke het volgende:

[..]

Je moet niets natuurlijk

Het is een transcriptie, een correcte schrijfwijze is er dus niet echt.
pi_61747081
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:55 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Dat is een aloude verzuchting. Die hebben we ook gehoord tijdens de lange periode van vrede richting WOI. Oorlog zou ook hier zuiverend werken, opgewonden trok men naar het front!

[ afbeelding ]

Dát was het resultaat... Zinloze slachtingen, bij de slag aan de somme vielen meer dan een miljoen (!) doden, en waarvoor? ... voor een paar kilometer winst...
[..]

Nee, oorlog vernietigt. Het kan - voor de overlevers - ruimte bieden om een nieuwe start te maken, maar tegen welke prijs?...
[..]

En voor ik het vergeet, WOI is de directe aanleiding voor WOII. Het is maar wat je wil natuurlijk...
Ja, hier bijt de slang ook een beetje in zijn eigen staart, vind ik. Die decadentiecritici die zelfs een oorlogje niet uit de weg gaan om de door hen gesignaleerde decadentie met wortel en tak uit te roeien, zijn eigenlijk zelf het fraaiste voorbeeld van (een bepaald soort) decadentie toch.
I´m back.
pi_61747093
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:59 schreef IHVK het volgende:

[..]

DIt is gewoon een zieke kronkel in de menselijke hersenen, die steeds maar lijkt terug te komen.

Fascistische geweldsverheerlijking, en het idee dat een oorlog "goed" is voor een land en alles opfrist.

Heb je überhaupt geluisterd naar wat de opa's en oma's van Nederland ons jaren duidelijk proberen te maken? Hoe ziek de oorlog eigenlijk is. En hoe doelloos?

En toch duikt dit waanidee na enkele generaties weer op. Erg triest.
Nee hoor. Een oorlog werkt heel zuiverend. Zeker voor het Westen dat nog weinig hordes te nemen heeft. Een interne oorlog maakt onze superieure cultuur alleen maar sterker. Precies zoals WOII gedaan heeft (het consequent afwijzen van racisme).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_61747099
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:01 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Hitler en Bin Laden zijn massamoordenaars, daar is Wilders nog lang niet.
Wilders is wel die kant op weg
Op dit moment kan je de segment geven als haatzaaier en het ontwrichten van samenleving
daar past hij wel in die groep
pi_61747105
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:01 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik geef ook mensen die ik niet mag een hand. Altijd de formele beleefdheidsvormen in acht nemen, daar kom je verder mee dan je emoties je in de weg laten zitten.
pi_61747111
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat jij wil. Ik wil de donkere kant van islam niet ontkennen, zoals de PvdA graag wil. Jammer.
Volgens mij gaat Wilders wel wat verder dan de donkere kant van islam niet ontkennen. Dat die er is weet iedereen inmiddels wel. Ook de PvdA.
pi_61747115
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:01 schreef IHVK het volgende:

[..]

Als iemand mij een hand wil geven kan hij/zij een hand terug krijgen. ook al ben ik het niet eens met de denkwijze van die persoon.

@ diederick : dank je voor de info
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_61747141
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:04 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik geef ook mensen die ik niet mag een hand. Altijd de formele beleefdheidsvormen in acht nemen, daar kom je verder mee dan je emoties je in de weg laten zitten.
Ja, oké. Als de situatie het vraagt dat je iemand een hand geeft, dan uiteraard.

Maar ik denk niet dat ik zo gauw in zo'n situatie verzeild raak. Dat was meer mijn punt.
  vrijdag 19 september 2008 @ 00:07:14 #147
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61747157
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:04 schreef Meki het volgende:

[..]

Wilders is wel die kant op weg
Op dit moment kan je de segment geven als haatzaaier en het ontwrichten van samenleving
daar past hij wel in die groep
Die marrokaantjes die ambulance-broeders bedreigen zijn daar meer schuldig aan dan Wilders. Zonder dergelijke incidenten zouden mensen niet eens naar Wilders luisteren.
pi_61747159
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee hoor. Een oorlog werkt heel zuiverend. Zeker voor het Westen dat nog weinig hordes te nemen heeft. Een interne oorlog maakt onze superieure cultuur alleen maar sterker. Precies zoals WOII gedaan heeft (het consequent afwijzen van racisme).
Een oorlog is ziek en zorgt voor slachtingen van onschuldige mensen.

Misschien snap je wat ik bedoel als je ooit kinderen krijgt.
pi_61747182
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, hier bijt de slang ook een beetje in zijn eigen staart, vind ik. Die decadentiecritici die zelfs een oorlogje niet uit de weg gaan om de door hen gesignaleerde decadentie met wortel en tak uit te roeien, zijn eigenlijk zelf het fraaiste voorbeeld van (een bepaald soort) decadentie toch.
Dat lijkt mij ook. Ze zijn zozeer het contact met de natuurlijke ellende verloren, dat ze het met graagte opzoeken.
pi_61747211
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:07 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Die marrokaantjes die ambulance-broeders bedreigen zijn daar meer schuldig aan dan Wilders. Zonder dergelijke incidenten zouden mensen niet eens naar Wilders luisteren.
Dat zijn een enkeling en dat zijn Nederlanders en die zijn niet aanspreekbaar op een groep of wel soms.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')