huntelaar slechtquote:Op donderdag 18 september 2008 21:55 schreef BigKahuna het volgende:
Borac slecht.
Suarez fantastisch.
Sulejmani goed.
Vertonghen goed.
Sno slecht.
Omdat die andere al dicht was.quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Suarez speelt heerlijk mals. Ik loop echt van hem te genieten.²
Hoe zijn zijn hamstrings vandaag?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Suarez speelt heerlijk mals. Ik loop echt van hem te genieten.²
Hij stond in het vorige topic op de eerste pagina als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ergens op internet een linkje dat ik kan kijken? Aangezien mn ma per se saaie zooi op RTL4 wil zien
http://www.myp2p.eu/quote:Op donderdag 18 september 2008 21:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ergens op internet een linkje dat ik kan kijken? Aangezien mn ma per se saaie zooi op RTL4 wil zien
Nee, hij speelt heel erg slecht, hij doet me denken aan zijn 9 wedstrijden voor de Graafschap.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik las dat huntelaar goed speelde? Dat kan ik even bevestigd krijgen?
Uit mijn mond zal je het niet horen...quote:Op donderdag 18 september 2008 22:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hij heeft een redelijk grote kans gemist, maar verder speelt hij best redelijk bij het kaatsen in de aanval. Hij moet alleen scoren.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:03 schreef Silenus het volgende:
Effe een gekke vraag hoor, kun je ook bepaalde users 'ignoren'? Dat je de posts dan niet meer te zien krijgt?
Nee, hij doet het best aardig, met zo'n koetswerk is het ook best lastig om de snelste te zijn. Maar hij is lekker degelijk en speelt nu wel sneller dan de wedstrijd tegen Roda.quote:
wil je mij ignorenquote:Op donderdag 18 september 2008 22:03 schreef Silenus het volgende:
Effe een gekke vraag hoor, kun je ook bepaalde users 'ignoren'? Dat je de posts dan niet meer te zien krijgt?
Misschien komt in januari nog een oliesjeik langs die 40 miljoen voor KJH wil neer leggen.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, hij speelt heel erg slecht, hij doet me denken aan zijn 9 wedstrijden voor de Graafschap.
Die 40 miljoen zal Ajax er nooit meer voor krijgen, ik denk dat het hooguit een 15 miljoen wordt en 2 oude suske en wiske albums.²
Ach overheen lezen. En het is wel een goede gozert hoorquote:Op donderdag 18 september 2008 22:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, die Bansheeboy natuurlijk.
Thanksquote:Op donderdag 18 september 2008 22:02 schreef Rumille het volgende:
[..]
http://www.myp2p.eu/
Alstublieft.
Ja man, echt jammer dat Sno eruit is gehaald, maar ik ben wel fan van fijne Lindgren. Ik kan zijn vredige blik wel waarderen.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, die Bansheeboy natuurlijk.
en daar is de klassieke azijnzeiker. God, wat ben jij een negatieve hond zeg.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:08 schreef Palmboom313 het volgende:
En daar is de klasieke tegen goal
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:08 schreef Shoombak het volgende:
Dacht je dat het niveau van het NL voetbal niet triester kon na eerder vanavond, gaat Ajax hier uiteraard ook op z'n bek.
Nee.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Ben ik de enige die Bansheeboy door zijn kutreacties toch wel grappig vind?
jaquote:Op donderdag 18 september 2008 22:13 schreef Paaskonijn het volgende:
quote:
Ja, ik vind hem een loser.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Niet.quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Nou kom op dames, laten we het weer over deze voetbalwedstrijd hebben!
Dat uitgerekend jij dit roept.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Nou kom op dames, laten we het weer over deze voetbalwedstrijd hebben!
Ik ben wel blij om te zien dat Sulejmani zich zo makkelijk heeft aangepast. Hij doet het erg goed.quote:
Ik had mod moeten worden, ik weet het.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat uitgerekend jij dit roept.
WHAHAHA FAIL SMILEY DAAR OP HET EIND VAN JE REGEL!!1quote:Op donderdag 18 september 2008 22:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben wel blij om te zien dat Sulejmani zich zo makkelijk heeft aangepast. Hij doet het erg goed. :[²
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
WHAHAHA FAIL SMILEY DAAR OP HET EIND VAN JE REGEL!!1 [ afbeelding ]
Ja, dat durf ik wel ja!quote:Op donderdag 18 september 2008 22:21 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
durf je wel tegen banshee
Wie is die sloerie?quote:Op donderdag 18 september 2008 22:21 schreef Shoombak het volgende:
kutpot, de 2-2 hangt in de lucht
[ afbeelding ]
fap fapquote:Op donderdag 18 september 2008 22:21 schreef Shoombak het volgende:
kutpot, de 2-2 hangt in de lucht
[ afbeelding ]
Iddquote:Op donderdag 18 september 2008 22:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Sarpon mag er wel uit inderdaad.
Van Basten kan zijn naam niet uitspreken, dus speelt hij niet.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:21 schreef sjimz het volgende:
Zet Cvitanich er maar in!
geen idee, dacht dat het wel sfeerverhogend zou zijn, kunnen we wel gebruiken deze avond.quote:
Dat zou wat zijnquote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Van Basten kan zijn naam niet uitspreken, dus speelt hij niet.²
Is dat goed of slecht? Zo ja, ok.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:24 schreef Kriegel het volgende:
Sulejmani doet me bij hoekschoppen aan Bakkiecola denken..
Je mag ook wel een foto van jezelf posten hoor, vind paultjuh vast niet ergquote:
Mooi mooi. Onzichtbaar maar toch scorenquote:Op donderdag 18 september 2008 22:29 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Erg goed blijkbaar. Stuntelaar scoort eindelijk een keer weer.
IDD FUCK DE REST KLAAS IS DE BAAS SCOREN TEGEN EEN WERELDPLOEGquote:Op donderdag 18 september 2008 22:29 schreef Cyberia18 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
HUNTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRR!!!! FUCK ALLE CRITICASTEN!!!!
![]()
Je hebt er toch wel geld op staan zeker?quote:Op donderdag 18 september 2008 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou nog 1 en mijn voorspelling klopt
Hmm zo dom ben je dus nog niet.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
IDD FUCK DE REST KLAAS IS DE BAAS SCOREN TEGEN EEN WERELDPLOEG
Neequote:Op donderdag 18 september 2008 22:30 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Je hebt er toch wel geld op staan zeker?
Hihiquote:Op donderdag 18 september 2008 22:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hmm zo dom ben je dus nog niet.
Intikker uit een corner (van Urby) omdat verder iedereen mis tastte.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:30 schreef VoreG het volgende:
doelpunt? Hoe en wat? Ik probeer mee te lezen maar het enige wat ik hier lees zijn een paar hitsige pubers die het met een moslim over hamstrings hebben..
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:30 schreef VoreG het volgende:
doelpunt? Hoe en wat? Ik probeer mee te lezen maar het enige wat ik hier lees zijn een paar hitsige pubers die het met een moslim over hamstrings hebben..
KJH scoort uit een corner van Sulejmani, met z'n knie.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:30 schreef VoreG het volgende:
Huntelaar maakt een omhaal met zijn rechter balzakquote:Op donderdag 18 september 2008 22:30 schreef VoreG het volgende:
Duurt ff, naar Servie....quote:Op donderdag 18 september 2008 22:33 schreef Chadi het volgende:
Onze gebeden zijn eindelijk tot marco gekomen
Flans je klappers voor zaterdag alvast in elkaar en blijf ook meteen weg. Please.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Huntelaar maakt een omhaal met zijn rechter balzak
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:33 schreef Kriegel het volgende:
Put your hands up for Siem de Jong!
Gelukkig heben we Perez dan niet meer want dan zou Suarez ook gewisseld wordenquote:Op donderdag 18 september 2008 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Siem de Jong er in voor Sarpong. Zie je wel dat het van Basten het om de afdronk gaat.²
Nee.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Flans je klappers voor zaterdag alvast in elkaar en blijf ook meteen weg. Please.
Ja, samen met zijn krukken...quote:Op donderdag 18 september 2008 22:34 schreef Kriegel het volgende:
Zit Van der Heijden ook op de bank onder het mom van eigen kweek eerst? Mag ook wel wat minuten krijgen.
Nog geblesseerd geloof ik.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:34 schreef Kriegel het volgende:
Zit Van der Heijden ook op de bank onder het mom van eigen kweek eerst? Mag ook wel wat minuten krijgen.
Corner van Emanuelson, Sulejmani kreeg geen corner hoog de 16 in.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
KJH scoort uit een corner van Sulejmani, met z'n knie.
Helaasquote:Op donderdag 18 september 2008 22:36 schreef sjimz het volgende:
Sulejmani eruit voor Cvitanich dan maar!
De man van 6 miljoen wordt een dure bankzitter zo.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:36 schreef sjimz het volgende:
Sulejmani eruit voor Cvitanich dan maar!
wordt een 2e luque zoquote:Op donderdag 18 september 2008 22:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De man van 6 miljoen wordt een dure bankzitter zo.
Hij wordt gespaard voor zondagquote:Op donderdag 18 september 2008 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom Leonardo en niet Cvitanich ??
Als hij er volgend jaar maar staatquote:Op donderdag 18 september 2008 22:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nou ja het scheelt dat Cvitanich eigenlijk geen vleugelaanvaller is. Misschien zijn de normaal nutteloze trucjes van Leonardo nu wel nuttig tegen een Eerste Divisie-waardige tegenstander.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zondag na de wedstrijd als hij de winnende in het net heeft weten te leggen.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:37 schreef Palmboom313 het volgende:
Leonardonou wanneer raakt hij weer gebleseerd
Wat doe je nou leip dan met jequote:Op donderdag 18 september 2008 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is toch een brevet van onvermogen dat er zoveel Belgen spelen bij Ajax?²
inderdaad.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is toch een brevet van onvermogen dat er zoveel Belgen spelen bij Ajax?²
hij maakt de 0-5quote:Op donderdag 18 september 2008 22:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zondag na de wedstrijd als hij de winnende in het net heeft weten te leggen.
-edit-quote:Op donderdag 18 september 2008 22:37 schreef Palmboom313 het volgende:
Leonardonou wanneer raakt hij weer gebleseerd
Dronk je toevallig thee?quote:Op donderdag 18 september 2008 22:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Proest. Daar ging m'n drinken.![]()
Ja, hier is het beeld ook weg man. Typisch taferelen uit het Oostblok.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat doe je nou leip dan met jein het kwadraat
iki ken m bijna aanraken!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |