Hoe zijn zijn hamstrings vandaag?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Suarez speelt heerlijk mals. Ik loop echt van hem te genieten.²
Hij stond in het vorige topic op de eerste pagina als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ergens op internet een linkje dat ik kan kijken? Aangezien mn ma per se saaie zooi op RTL4 wil zien
http://www.myp2p.eu/quote:Op donderdag 18 september 2008 21:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ergens op internet een linkje dat ik kan kijken? Aangezien mn ma per se saaie zooi op RTL4 wil zien
Nee, hij speelt heel erg slecht, hij doet me denken aan zijn 9 wedstrijden voor de Graafschap.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik las dat huntelaar goed speelde? Dat kan ik even bevestigd krijgen?
Uit mijn mond zal je het niet horen...quote:Op donderdag 18 september 2008 22:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hij heeft een redelijk grote kans gemist, maar verder speelt hij best redelijk bij het kaatsen in de aanval. Hij moet alleen scoren.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:03 schreef Silenus het volgende:
Effe een gekke vraag hoor, kun je ook bepaalde users 'ignoren'? Dat je de posts dan niet meer te zien krijgt?
Nee, hij doet het best aardig, met zo'n koetswerk is het ook best lastig om de snelste te zijn. Maar hij is lekker degelijk en speelt nu wel sneller dan de wedstrijd tegen Roda.quote:
wil je mij ignorenquote:Op donderdag 18 september 2008 22:03 schreef Silenus het volgende:
Effe een gekke vraag hoor, kun je ook bepaalde users 'ignoren'? Dat je de posts dan niet meer te zien krijgt?
Misschien komt in januari nog een oliesjeik langs die 40 miljoen voor KJH wil neer leggen.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, hij speelt heel erg slecht, hij doet me denken aan zijn 9 wedstrijden voor de Graafschap.
Die 40 miljoen zal Ajax er nooit meer voor krijgen, ik denk dat het hooguit een 15 miljoen wordt en 2 oude suske en wiske albums.²
Ach overheen lezen. En het is wel een goede gozert hoorquote:Op donderdag 18 september 2008 22:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, die Bansheeboy natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |