even vlug nog 40 pallets amstel bier bestellenquote:Op donderdag 18 september 2008 18:10 schreef crx-boy het volgende:
Wie weet er een leuke grap op uit te halen op je laatste werkdag in een supermarkt?
Geen plastic zak doen in de kartonvermaler.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:10 schreef crx-boy het volgende:
Wie weet er een leuke grap op uit te halen op je laatste werkdag in een supermarkt?
iets met alarmquote:Op donderdag 18 september 2008 18:19 schreef TNA het volgende:
Sluit jezelf in en laat 's nachts je vrienden binnen voor een nachtje bingedrinking.
dat doe ik al zo vaak!quote:Op donderdag 18 september 2008 18:19 schreef TNA het volgende:
Sluit jezelf in en laat 's nachts je vrienden binnen voor een nachtje bingedrinking.
genoteerd!quote:Op donderdag 18 september 2008 18:21 schreef NJ het volgende:
[..]
Geen plastic zak doen in de kartonvermaler.
die lijkt me ook wel wat ja!quote:Op donderdag 18 september 2008 18:26 schreef NJ het volgende:
Van een 25-tal assortimensgroepen nieuwe prijskaartjes bestellen. Ook een leuke verrassing als die binnenkomen.
Wat een werk joh.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:27 schreef crx-boy het volgende:
[..]
heb zelf al de cola automaat volgooien met bier!![]()
niet als je zelf sluit!quote:Op donderdag 18 september 2008 18:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat een werk joh..
En veel te veel kans dat iemand het opvalt als je bezig bent.
Nog een goeie: niet sluiten!quote:
Ah.quote:
tja......maar de winkel moet natuurlijk wel open kunnen de volgende ochtend!quote:Op donderdag 18 september 2008 18:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Ah.
Het idee dat bij ons een keer opspeelde was het weghalen van alle schapkaartjes uit de hele winkel, ze verzamelen in een grote plastic zak en die bij de ASM op z'n bureau gooien. En dan wel zo'n kruis onderin die zak snijden, zodat als hij al helemaal uit z'n naad gegaan is, hij de zak oppakt en alle kaartjes over de vloer vallen. Om 'm net dat laatste duwtje te geven..
Dat was ook een detail waar wij toen tegenaan liepen.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:37 schreef crx-boy het volgende:
[..]
tja......maar de winkel moet natuurlijk wel open kunnen de volgende ochtend!
daarom.......weet wel aardig wat dingen,maar wil ook weer niet dat bijv. de winkel niet open kan!of dat de kluis niet open gaat of de ovens niet aangaan!quote:Op donderdag 18 september 2008 18:39 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat was ook een detail waar wij toen tegenaan liepen.
moet ik mezelf omroepen!geen goed plan!quote:Op donderdag 18 september 2008 18:43 schreef Adfundum het volgende:
op het drukste moment omroepen: "Willen ...(naam chef) en ... (naam lekkerste medewerkster) nú uit de koelcel komen. Dat geflikflooi doe je maar in je eigen tijd!"
Daarom heeft die vriend van me destijds ook gekozen voor het weglaten van een zak in de kartonpers.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:42 schreef crx-boy het volgende:
[..]
daarom.......weet wel aardig wat dingen,maar wil ook weer niet dat bijv. de winkel niet open kan!of dat de kluis niet open gaat of de ovens niet aangaan!
quote:Op donderdag 18 september 2008 23:33 schreef aaron_jweet. het volgende:
ooh stoer hoor wie denk je wel niet wie je bent wtf man ga werken jezus man oooh echt he ga leven zoeken, aaaaaah shit man tfuuu
Je werkt ook in de supermarkt zeker?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:33 schreef aaron_jweet. het volgende:
ooh stoer hoor wie denk je wel niet wie je bent wtf man ga werken jezus man oooh echt he ga leven zoeken, aaaaaah shit man tfuuu
+1 !quote:Op donderdag 18 september 2008 23:32 schreef __Saviour__ het volgende:
de hele winkel rickrollen via de omroepinstallatie
ik heb ooit eens gehoord van een goede ASM die nu inmiddels z'n eigen filiaal heeft:quote:Op donderdag 18 september 2008 18:37 schreef crx-boy het volgende:
[..]
tja......maar de winkel moet natuurlijk wel open kunnen de volgende ochtend!
ga nederlands leren!quote:Op donderdag 18 september 2008 23:33 schreef aaron_jweet. het volgende:
het gaat niet om mijn sm cq asm hoor!quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:38 schreef zuivelman het volgende:
[..]
ik heb ooit eens gehoord van een goede ASM die nu inmiddels z'n eigen filiaal heeft:
ach, iedreen is vervangbaar bij albert heijn, en de winkel gaat ook wel zonder jou open..
(was natuurlijk niet tegen mij)
dus waarom zou dan niet hetzelfde gelden voor de schapstickers
ik weet niet of je sm/asm zo'n bord met van die kaartjes erop heeft, maar misschien is het een idee het gehele bord vol te plakken met advertentie's :
Gezocht, net zo'n goede medewerker als die we nu kwijt zijn
of bijvoorbeeld het gehele kantoor van je asm/sm vol hangen met playboy posters..
wat stekkers van de pc van je asm/sm los halen..
het is uiteraard maar een idee...
grappen van 12 jarige graag achterwege laten!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:27 schreef Billekoek het volgende:
De chef anaal nemen voor de omroepinstallatie
En anders een drol tussen de vleeswaren leggen.
Rofl!quote:Op donderdag 18 september 2008 23:32 schreef __Saviour__ het volgende:
de hele winkel rickrollen via de omroepinstallatie
Jij werkt toch in 13**? Moest daar een keer invallen en die sm snapte er niets van! Asm was er niet trouwens... Nou ik zou die twee zeker niet sparen!quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:39 schreef crx-boy het volgende:
[..]
het gaat niet om mijn sm cq asm hoor!
daar heb ik altijd prettig mee samengewerkt!
Meld een overval van woeste Gouda Marokkanen en dat jullie in gijzeling worden gehouden. Ik beloof je: je bent bij P&W, het NOS Journaal en mischien zelfs BBC World en CNNquote:Op donderdag 18 september 2008 18:10 schreef crx-boy het volgende:
Wie weet er een leuke grap om uit te halen op je laatste werkdag in een supermarkt?
olijfolie is gruwelijkerquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:00 schreef MarkyB het volgende:
- Een paar flessen olijfolie in de schrobmachine doen
Iddquote:
moest je toen op een donderdag invallen?dan weet ik wel wie jij bent!quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:26 schreef biertjes het volgende:
[..]
Jij werkt toch in 13**? Moest daar een keer invallen en die sm snapte er niets van! Asm was er niet trouwens... Nou ik zou die twee zeker niet sparen!![]()
genoteerd!quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:01 schreef GANZENBORD het volgende:
Een heel pad op z'n kop spiegelen, dus van elk product zet je degene die vooraan staat op z'n kop
Ben je misschien een half uurtje bezig met zn 2en, maar je kijkt wel raar als je maandagochtend binnen komt lopen en alles staat op z'n kop.
het is de bedoelling dat ik het na sluitingstijd doe........zodat ze het pas de volgende dag zien!quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:16 schreef co2301 het volgende:
iets racistisch omroepen via intercomaltijd fun
quote:Op zondag 21 september 2008 11:48 schreef Gewoonik het volgende:
Stond met een kennis van me op de groente afdeling. Op zijn laatste werkdag heeft hij a-select wat 'nieuwe' prijzen op enkele producten geplakt. Heel raar als je dan één van de kassa meiden aan de telefoon hebt.
Gewoonik: Agf met gewoonik.
Kassameisje: Kan je even kijken hoe duur de paprika's zijn. ik heb er hier één van ¤ 1200,-
En dat ging nog een paar dagen door.
Is inmiddels al wel weer 5 jaar geleden.
Edit: Shit ik wordt oud.
In verband met mijn verdere carriere binnen de Albert Heijn: geen commentaar!quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:23 schreef crx-boy het volgende:
[..]
moest je toen op een donderdag invallen?dan weet ik wel wie jij bent!
het enige wat ik daar op zeg is GEEN COMMENTAAR!
zo wordt je vanzelf de beste.. hoor je dingen eerderquote:Op zondag 21 september 2008 21:47 schreef biertjes het volgende:
[..]
In verband met mijn verdere carriere binnen de Albert Heijn: geen commentaar!
uhuh.. en dan een 020 nummer???quote:Op maandag 22 september 2008 22:01 schreef luciferhout het volgende:
ik vinddie post-it voor meneer de leeuw wel tof zeg
Geen idee, ik werk bij Deen en wij krijgen wel Palletsquote:Op maandag 22 september 2008 22:57 schreef zuivelman het volgende:
[..]
pallets??
kan dat ook bij de AH dan?
lijkt me niet zo;n slim idee.. daar heb je alleen maar zelf last vanquote:
AH dus niet.. AH vult ze in schappen.. of in traysquote:Op maandag 22 september 2008 23:02 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Geen idee, ik werk bij Deen en wij krijgen wel Pallets![]()
lijkt me dat je ze per rolcontainer toch wel kunt bestellen (amstel).quote:Op maandag 22 september 2008 23:10 schreef zuivelman het volgende:
[..]
lijkt me niet zo;n slim idee.. daar heb je alleen maar zelf last van
[..]
AH dus niet.. AH vult ze in schappen.. of in trays
amstel?quote:Op dinsdag 23 september 2008 05:43 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
lijkt me dat je ze per rolcontainer toch wel kunt bestellen (amstel).
28krattenx40containers schiet i.i.g lekker op.
De grap is juist dat het NA sluitingstijd gebeurt, zodat de mensen die de volgende ochtend werken verbaasd zijn. Het is dus niet bedoelt als klantenpesten....quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:28 schreef Turquaz52 het volgende:
Dag Vriendjes en vriendinnetjes opzetten via de intercom
Zodat je iedereen na buiten jaagt
wat heeft die Supermarktmanager jou misdaan dan??quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:01 schreef biertjes het volgende:
[..]
De grap is juist dat het NA sluitingstijd gebeurt, zodat de mensen die de volgende ochtend werken verbaasd zijn. Het is dus niet bedoelt als klantenpesten....
Supermarktmanager pesten mag wel in dit geval!
maar jij was er toch?quote:Op woensdag 24 september 2008 19:34 schreef biertjes het volgende:
Hij snapt het gewoon niet!
De winkel stortte in en hij zat op kantoor.
Dat doen wij gewoon altijd bij mensen van de vulploegquote:Op donderdag 25 september 2008 02:20 schreef GambinoT het volgende:
Alle telefoons met bij het oor gedeelte insmeren met zwarte schoensmeer of iets dergelijks, en dan naar de winkel gaan, en elke telefoon 1 voor 1 op bellen.
En dan kijken naar hun zwarte koppies
pfff... dats ook niet aardigquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:00 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Dat doen wij gewoon altijd bij mensen van de vulploeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |