Als de leraar ff niet oplet z'n handen vastbinden en dan met passers in z'n nek steken tot ie helemaal dood is!quote:Op maandag 31 maart 2008 22:59 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat moet ik morgen bij mijn leraren doen die ik haat?
En dan komt hij er achter dat jij het was en slaat je in elkaar! ROTFLOLMFAO!!!111oneonetwothree3quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:06 schreef saban het volgende:
Ik werk bij een groot school (paar duizend studenten).
Heb op de prikbord gehangen dat er een iphone te koop is voor 150 euro, met een collegas telefoon nummer
Misschien moet je wat lessen gaan volgen op die school...quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:06 schreef saban het volgende:
een groot school
Explain.quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:13 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Misschien moet je wat lessen gaan volgen op die school...
quote:
Verkapt ik heb een dure auto topicquote:Op maandag 31 maart 2008 22:54 schreef saban het volgende:
Wat is een goed 1 april grap om uit te halen bij mijn baas?
Ik dacht zelf aan een A4'tje printen en op zijn raam plakken met 'Auto te koop, EUR 5000,00 wegens spoed geld nodig, 06xxx', terwijl zijn auto ruim het dubbele waard is.
Wat is nog meer leuk?
Nee hoor, verkapt mijn baas heeft een dure auto topic.quote:
Net die met dat bureaublad gedaan..nu afwachten dusquote:Op maandag 31 maart 2008 23:29 schreef BrandX het volgende:
ach je kan een paar dingen doen. Een van de bekende is een printscreen van zijn bureaublad maken en die opslaan ergens, vervolgens rechtermuisknop op het bureaublad --> pictogrammen schikken op --> pictogrammen weergeven vinkje weghalen
vervolgens je opgeslagen printscreen (waar de picto's 'gewoon' opstaan) neerplempen als bureaubladachtergrond. En dan maar kijken hoe je baas zich suf klikt en de programma's gaan niet open.
Succes verzekerd.
Wat ook kan is zijn muisknoppen omdraaien in het systeem. Heeeeel irritant.
Is het een optische muis, een plakbandje over het oogje plakken. Dan doetie-utnie
naja, dat soort dingen dus.
Je maakt een grapje zekerquote:
ja daar heb je echt een dikke bak voor...quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd, ruim 10.000 euro is ook een godsvermogen...
Zielig voor die kindertjes manquote:
jeugdjournaal staat bekend om zijn 'goede' grappen op 1 aprilquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |