Met de hele klas afspreken dat je allemaal net doet alsof je 'm niet verstaat.quote:Op maandag 31 maart 2008 22:59 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat moet ik morgen bij mijn leraren doen die ik haat?
quote:Op maandag 31 maart 2008 22:59 schreef Burdie het volgende:
Een brief naar hem sturen waarin hij wordt uitgenodigd om te solliciteren voor de functie 'aap' in blijdorp.
Oh wacht we doen wel weer hetzelfde als vorig jaarquote:Op maandag 31 maart 2008 23:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Met de hele klas afspreken dat je allemaal net doet alsof je 'm niet verstaat.
quote:Op maandag 31 maart 2008 22:59 schreef Burdie het volgende:
Een brief naar hem sturen waarin hij wordt uitgenodigd om te solliciteren voor de functie 'aap' in blijdorp.
Ja, die is wel om te gieren ja.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:10 schreef Sputnik het volgende:
wieltjes onder z'n stoel weghalen en vervangen door bakstenen. briefje op bureau dat de onderhoudsafdeling de wieltjes aan het smeren is.
Of juist op die dag doen alsof je 'm verstaatquote:Op maandag 31 maart 2008 23:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Met de hele klas afspreken dat je allemaal net doet alsof je 'm niet verstaat.
Of bij een automaat melden dat het een nieuw systeem, waar je geen bekertjes meer hoef te plaatsen, is geworden...quote:Op maandag 31 maart 2008 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Alle koffiebekers weghalen en een bordje "met ingang van heden zelf beker menemen ivm bezuinigingen" ophangen
Maar dan moet je ook de deur naar de wc op slot zetten.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:12 schreef star_gazer het volgende:
Laxeermiddel + koffie
En iedereen maar raar kijken dat jij zo spontaan het rondje doetWerkt vooral als er maar 1 plee is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |