Meld een overval van woeste Gouda Marokkanen en dat jullie in gijzeling worden gehouden. Ik beloof je: je bent bij P&W, het NOS Journaal en mischien zelfs BBC World en CNNquote:Op donderdag 18 september 2008 18:10 schreef crx-boy het volgende:
Wie weet er een leuke grap om uit te halen op je laatste werkdag in een supermarkt?
olijfolie is gruwelijkerquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:00 schreef MarkyB het volgende:
- Een paar flessen olijfolie in de schrobmachine doen
Iddquote:
moest je toen op een donderdag invallen?dan weet ik wel wie jij bent!quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:26 schreef biertjes het volgende:
[..]
Jij werkt toch in 13**? Moest daar een keer invallen en die sm snapte er niets van! Asm was er niet trouwens... Nou ik zou die twee zeker niet sparen!![]()
genoteerd!quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:01 schreef GANZENBORD het volgende:
Een heel pad op z'n kop spiegelen, dus van elk product zet je degene die vooraan staat op z'n kop
Ben je misschien een half uurtje bezig met zn 2en, maar je kijkt wel raar als je maandagochtend binnen komt lopen en alles staat op z'n kop.
het is de bedoelling dat ik het na sluitingstijd doe........zodat ze het pas de volgende dag zien!quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:16 schreef co2301 het volgende:
iets racistisch omroepen via intercomaltijd fun
quote:Op zondag 21 september 2008 11:48 schreef Gewoonik het volgende:
Stond met een kennis van me op de groente afdeling. Op zijn laatste werkdag heeft hij a-select wat 'nieuwe' prijzen op enkele producten geplakt. Heel raar als je dan één van de kassa meiden aan de telefoon hebt.
Gewoonik: Agf met gewoonik.
Kassameisje: Kan je even kijken hoe duur de paprika's zijn. ik heb er hier één van ¤ 1200,-
En dat ging nog een paar dagen door.
Is inmiddels al wel weer 5 jaar geleden.
Edit: Shit ik wordt oud.
In verband met mijn verdere carriere binnen de Albert Heijn: geen commentaar!quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:23 schreef crx-boy het volgende:
[..]
moest je toen op een donderdag invallen?dan weet ik wel wie jij bent!
het enige wat ik daar op zeg is GEEN COMMENTAAR!
zo wordt je vanzelf de beste.. hoor je dingen eerderquote:Op zondag 21 september 2008 21:47 schreef biertjes het volgende:
[..]
In verband met mijn verdere carriere binnen de Albert Heijn: geen commentaar!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |