uhuh.. en dan een 020 nummer???quote:Op maandag 22 september 2008 22:01 schreef luciferhout het volgende:
ik vinddie post-it voor meneer de leeuw wel tof zeg
Geen idee, ik werk bij Deen en wij krijgen wel Palletsquote:Op maandag 22 september 2008 22:57 schreef zuivelman het volgende:
[..]
pallets??
kan dat ook bij de AH dan?
lijkt me niet zo;n slim idee.. daar heb je alleen maar zelf last vanquote:
AH dus niet.. AH vult ze in schappen.. of in traysquote:Op maandag 22 september 2008 23:02 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Geen idee, ik werk bij Deen en wij krijgen wel Pallets![]()
lijkt me dat je ze per rolcontainer toch wel kunt bestellen (amstel).quote:Op maandag 22 september 2008 23:10 schreef zuivelman het volgende:
[..]
lijkt me niet zo;n slim idee.. daar heb je alleen maar zelf last van
[..]
AH dus niet.. AH vult ze in schappen.. of in trays
amstel?quote:Op dinsdag 23 september 2008 05:43 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
lijkt me dat je ze per rolcontainer toch wel kunt bestellen (amstel).
28krattenx40containers schiet i.i.g lekker op.
De grap is juist dat het NA sluitingstijd gebeurt, zodat de mensen die de volgende ochtend werken verbaasd zijn. Het is dus niet bedoelt als klantenpesten....quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:28 schreef Turquaz52 het volgende:
Dag Vriendjes en vriendinnetjes opzetten via de intercom
Zodat je iedereen na buiten jaagt
wat heeft die Supermarktmanager jou misdaan dan??quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:01 schreef biertjes het volgende:
[..]
De grap is juist dat het NA sluitingstijd gebeurt, zodat de mensen die de volgende ochtend werken verbaasd zijn. Het is dus niet bedoelt als klantenpesten....
Supermarktmanager pesten mag wel in dit geval!
maar jij was er toch?quote:Op woensdag 24 september 2008 19:34 schreef biertjes het volgende:
Hij snapt het gewoon niet!
De winkel stortte in en hij zat op kantoor.
Dat doen wij gewoon altijd bij mensen van de vulploegquote:Op donderdag 25 september 2008 02:20 schreef GambinoT het volgende:
Alle telefoons met bij het oor gedeelte insmeren met zwarte schoensmeer of iets dergelijks, en dan naar de winkel gaan, en elke telefoon 1 voor 1 op bellen.
En dan kijken naar hun zwarte koppies
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |