Inderdaadquote:Op donderdag 18 september 2008 12:50 schreef OA het volgende:
... is weer eens traag...
Vroegah had ik ook zo lang pauzequote:
ik ook niet, maar er was wel iemand die de goden verzocht.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:00 schreef Ladylike het volgende:
ik niet
jo0lzquote:Op donderdag 18 september 2008 12:59 schreef indahnesia.com het volgende:
wie wenste er traagheid?
quote:
kutmod.quote:
quote:
quote:
Vuilnisman in limburg, gegarandeerd werkquote:Op donderdag 18 september 2008 13:20 schreef Pheno het volgende:
Voor welk zal ik vandaag eens solliciteren?
KPD lijkt mij uitermate geschiktquote:Op donderdag 18 september 2008 13:20 schreef Pheno het volgende:
Voor welk zal ik vandaag eens solliciteren?
Limburg zou erg leeg zijn als ik dat zou zijn. Allemaal troep. Zelfs de vlaaienquote:Op donderdag 18 september 2008 13:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vuilnisman in limburg, gegarandeerd werk
maar jij doelt natuurlijk op je mod sollicitaties
Jouw vrouw?quote:
hihi, je zei mevrouw tegen mequote:
vlaai vind ik echt goorquote:Op donderdag 18 september 2008 13:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Limburg zou erg leeg zijn als ik dat zou zijn. Allemaal troep. Zelfs de vlaaien
Ja, maar ik heb slechts een kwartier genomen, zodat ik een uur eerder naar huis kan...quote:
MILFquote:Op donderdag 18 september 2008 13:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hihi, je zei mevrouw tegen me
En dan ben je nog niet eens bij de macquote:Op donderdag 18 september 2008 13:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hihi, je zei mevrouw tegen me
En ze zijn er nog trots op ook!quote:
quote:
wat een voorkeursbehandelingquote:Op donderdag 18 september 2008 13:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan ben je nog niet eens bij de mac
mn boytoyquote:
Ik ben niet anders gewendquote:Op donderdag 18 september 2008 13:38 schreef Pheno het volgende:
Zo, dat was traag
Is Danny KPD weer aan het backuppen of zo?
Goed he dat huisquote:Op donderdag 18 september 2008 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
![]()
wat vind je van ons huis?
[ afbeelding ]
quote:
waarschijnlijkquote:Op donderdag 18 september 2008 13:52 schreef DR34M3R het volgende:
Papier schaamt zich zo nu dat hij zich niet meer durft te vertonen?
Neuken?quote:
Marc en ik hebben besloten de boodschappen zelf omhoog te dragenquote:Op donderdag 18 september 2008 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
wat moet je met zo'n huis manHoeveel personeel heb je daar wel bij nodig
Het wordt wel erg incest zo met die overgeilde lui hier. neem een voorbeeld aan mij!quote:Op donderdag 18 september 2008 13:52 schreef DR34M3R het volgende:
Geen, het zijn maar 5 kamersquote:Op donderdag 18 september 2008 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
wat moet je met zo'n huis manHoeveel personeel heb je daar wel bij nodig
Ooooh dat krijg ik wel gedweildquote:Op donderdag 18 september 2008 13:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen, het zijn maar 5 kamers
Dan is het goed. Wanneer is het feest?quote:Op donderdag 18 september 2008 13:55 schreef Ladylike het volgende:
Marc en ik hebben besloten de boodschappen zelf omhoog te dragen
huhquote:Op donderdag 18 september 2008 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het wordt wel erg incest zo met die overgeilde lui hier. neem een voorbeeld aan mij!
Ik ook, naar MPG. Want iedereen ging eten en een nieuwe openen is best lastig als je mobiel bentquote:
awww...quote:Op donderdag 18 september 2008 14:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ook, naar MPG. Want iedereen ging eten en een nieuwe openen is best lastig als je mobiel bent
Seksquote:Op donderdag 18 september 2008 14:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
huh
Ik had het over het vergeten te openen van een nieuw topic... en jij?
Zodra het koopcontract is getekendquote:Op donderdag 18 september 2008 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is het goed. Wanneer is het feest?![]()
Er moet wel bier zijn. Flink wat.
nou dan was MPG ook erg laatquote:Op donderdag 18 september 2008 14:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ook, naar MPG. Want iedereen ging eten en een nieuwe openen is best lastig als je mobiel bent
Pussy juicequote:Op donderdag 18 september 2008 14:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zodra het koopcontract is getekend
zie je die fontein? dat is geen water
Die moest eerst terug lezen.quote:
Squirten?quote:
daar raken mn leidingen van verstoptquote:
Moet ik nou alweer dweilen?quote:
mannen.. er is altijd wel iets te zeurenquote:Op donderdag 18 september 2008 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
bier komt niet uit en fontein. Dat trekt maar wespen aan
Het zijn toch maar 5 kamersquote:
Druk!quote:Op donderdag 18 september 2008 13:52 schreef DR34M3R het volgende:
Zie je nou hoe vervelend dat is?quote:Op donderdag 18 september 2008 14:11 schreef Ladylike het volgende:
mannen.. er is altijd wel iets te zeuren
Jailbait pussy juice.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daar raken mn leidingen van verstopt
vieze wijven met hun klontertjes
quote:Nullam quis dui id turpis sollicitudin interdum. Mauris hendrerit vehicula dolor. Morbi vel sapien. Pellentesque et erat sed est molestie faucibus. Etiam eros magna, feugiat id, faucibus a, bibendum ut, nisl. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Morbi hendrerit lectus nec purus. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Aenean commodo ligula ac dolor. Curabitur vehicula metus ac mi. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Phasellus facilisis, ligula vel congue imperdiet, ante quam cursus est, ut imperdiet urna tortor ut odio. Cras ligula velit, aliquam non, fringilla eu, faucibus ac, ante. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Nunc consectetuer. Donec eget quam eu quam feugiat fermentum. Nullam vehicula luctus turpis. Cras semper nisl eu justo. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus.
Sed molestie risus sed libero. Mauris sed augue a tortor pretium rutrum. Suspendisse dictum, pede at interdum elementum, magna ipsum mattis dolor, et auctor ipsum eros nec pede. Nullam sed justo et nulla fringilla cursus. Proin nec libero. Cras euismod nisl et arcu. Maecenas malesuada nulla. Donec a dolor. Mauris et felis non arcu accumsan pellentesque. Proin dui. Nulla sed sapien sed enim porttitor dictum. In lacinia posuere risus. Vivamus vitae quam. Vivamus quis lacus. Suspendisse nibh tortor, hendrerit eu, gravida a, faucibus vel, odio. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos.
Ut eu nisl ac risus pretium ultrices. Cras et urna id neque aliquam accumsan. Maecenas quis tellus. Praesent risus. Suspendisse dapibus hendrerit nibh. Pellentesque a velit eu diam faucibus vehicula. Curabitur volutpat aliquet lorem. Integer imperdiet est eget lorem. Aenean nec odio. Cras pharetra dui sit amet pede. Praesent ultrices purus et massa. Ut tempor magna a purus. Curabitur facilisis. Cras dignissim, enim vel vestibulum suscipit, lorem mi luctus sapien, a egestas massa metus nec mauris. Morbi eleifend.
In at ipsum sed lacus dapibus sollicitudin. Fusce non enim vitae elit egestas imperdiet. Integer consequat. In nisi metus, suscipit eu, aliquet non, elementum a, felis. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Nulla nec pede in sapien facilisis eleifend. Sed sed pede id velit vulputate venenatis. Donec neque tellus, pharetra in, mattis lobortis, varius at, lacus. Nullam vel turpis. Proin vitae ligula. Curabitur eu eros. Vivamus vehicula, tortor et auctor dignissim, leo urna vehicula nunc, eu gravida sapien nunc eget lorem.
Sed odio. Nunc sed erat. Etiam eu purus id neque blandit feugiat. Suspendisse non odio. Etiam dolor sapien, condimentum vitae, tincidunt a, molestie et, tellus. Aenean semper tempor sapien. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Curabitur placerat odio et arcu. Pellentesque non turpis in felis ornare faucibus. Suspendisse pellentesque dui sed purus. Vivamus vestibulum. Praesent hendrerit tristique ante. Sed ac nibh non nisi vestibulum sodales. Donec diam enim, porttitor quis, consectetuer at, molestie id, felis. Fusce iaculis, sem eu euismod dictum, arcu nisi pulvinar libero, quis pretium massa risus et urna.
of zet het er neer in het oud grieks.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
hou daar eens mee op Jort
Post dat even in SES...quote:
Ach, zijn maar 5 kamersquote:
Zit je tampon scheef Fles?quote:Op donderdag 18 september 2008 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
hou daar eens mee op Jort
Says whoquote:Op donderdag 18 september 2008 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het wordt wel erg incest zo met die overgeilde lui hier. neem een voorbeeld aan mij!
Ah. Ik was wegquote:Op donderdag 18 september 2008 14:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
quote:
Squirt 11.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ach, zijn maar 5 kamers
Mhh?quote:
Ik heb heulemaal niet te veel schoenenquote:Op donderdag 18 september 2008 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie je nou hoe vervelend dat is?![]()
Trouwens, deze klacht is nog terecht ookJullie onophoudelijke gehuil van het kaliber "Ik heb teveel schoenen, ik kan niet kiezen
" is veel erger natuurlijk
quote:
Dat lijkt me dan wel weer tofquote:Op donderdag 18 september 2008 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
of zet het er neer in het oud grieks.
Het is Latijn.quote:
quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:22 schreef JortK het volgende:
Maar zo staat het zelfs op me rooster
Waarom niet de herenfiets afschaffen dan, zo'n stang is toch helemaal niet makkelijk!quote:
edit: en nog erg pijnlijk ookquote:Op donderdag 18 september 2008 14:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom niet de herenfiets afschaffen dan, zo'n stang is toch helemaal niet makkelijk!
ben er eens vol opgeklaptquote:
crosspostquote:Op donderdag 18 september 2008 14:22 schreef JortK het volgende:
[..]
Maar zo staat het zelfs op me rooster
immerquote:Op donderdag 18 september 2008 14:22 schreef JortK het volgende:
[..]
Jij weet de oude KSC tradities tenminste nog te waarderen
gewoon een vouwfiets nemen.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ben er eens vol opgeklapt
zelfs voor een meisje is het dan niet meer dragelijk
Precies. Al dat SGP-volk gewoon isoleren in hun eigen reservaten. Stel je voor dat dat er ook nog bij komt, bij de tsunami van Islamisering. Dat moeten we niet hebben hoorquote:
we hadden het dan ook niet over vouwfietsen maar over herenfietsenquote:
Breng mij dan ook maar meteen een kopje meequote:
I know..quote:Op donderdag 18 september 2008 14:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ben er eens vol opgeklapt
zelfs voor een meisje is het dan niet meer dragelijk
Uit lunchen met de verdachte?quote:Op donderdag 18 september 2008 14:47 schreef Ladylike het volgende:
zo hey... mn baas blijft lang weg
2 keer zelfsquote:
Jezus waarom zeggen jullie toch altijd verdachte?quote:Op donderdag 18 september 2008 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uit lunchen met de verdachte?
Ik zag het, heb het al aangepast. Enneh.. doe es lief?quote:
Verdwaald?quote:Op donderdag 18 september 2008 14:48 schreef MPG het volgende:
Godver. Ik zit serieuze reacties te posten in KLB.
Maar verder slik je je pillen wel en gaat het goed?quote:Op donderdag 18 september 2008 14:48 schreef MPG het volgende:
Dan ben je reddeloos verloren...quote:Op donderdag 18 september 2008 14:48 schreef MPG het volgende:
Ik doe toch liefquote:Op donderdag 18 september 2008 14:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zag het, heb het al aangepast. Enneh.. doe es lief?
Julliequote:Op donderdag 18 september 2008 14:49 schreef Ladylike het volgende:
Jezus waarom zeggen jullie toch altijd verdachte?
Jaquote:
je bent niet de enigequote:Op donderdag 18 september 2008 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie![]()
Altijd
Ik, nu. Verder niet
Pheno kan het ookquote:Op donderdag 18 september 2008 14:48 schreef DR34M3R het volgende:
edit: dubbel... dat kan toch heul nie?
quote:
Hehe, I wish. Zou wel tof zijn, als ik met mijn "alpha" brain waves systemen kan laten crashen en dergelijke. Maar goed, again, I wish.quote:
Gewoon ff pijpen, ben je er weer een uurtje vanafquote:Op donderdag 18 september 2008 14:51 schreef Ladylike het volgende:
had ik mn mond maar gehouden.. baas is terug
Neequote:Op donderdag 18 september 2008 14:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar verder slik je je pillen wel en gaat het goed?
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan ben je reddeloos verloren...
Blijkbaar wel. En heel soms posten users ook door slotjes. Dat zou theoretisch ook niet mogelijk moeten zijn... Maar het gebeurt toch!quote:Op donderdag 18 september 2008 14:48 schreef DR34M3R het volgende:
edit: dubbel... dat kan toch heul nie?
Uur pijpenquote:Op donderdag 18 september 2008 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon ff pijpen, ben je er weer een uurtje vanaf
Heuj! Dat is LL, ja. Die doet dat soort dingen niet.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even denken, heb ik een fiets uberhauptquote:Op donderdag 18 september 2008 14:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
we hadden het dan ook niet over vouwfietsen maar over herenfietsen
zo hey... mn baas blijft lang weg
Neuhquote:Op donderdag 18 september 2008 14:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Heuj! Dat is LL, ja. Die doet dat soort dingen niet.
Jij komt hier niet zo vaak. Ze werkt hier heel wat lui af.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Heuj! Dat is LL, ja. Die doet dat soort dingen niet.
Als ze klonteren zijn het echt vieze wijvenquote:Op donderdag 18 september 2008 14:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daar raken mn leidingen van verstopt
vieze wijven met hun klontertjes
en dan vraag jij je niet af waarom jij niet tot dat groepje behoort?quote:Op donderdag 18 september 2008 14:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij komt hier niet zo vaak. Ze werkt hier heel wat lui af.
Dat zeg ik ook nietquote:Op donderdag 18 september 2008 14:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Uur pijpen
zo slecht ben ik niet
Whoah, dan is er aardig wat veranderd...quote:Op donderdag 18 september 2008 14:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij komt hier niet zo vaak. Ze werkt hier heel wat lui af.
Idd.. heb jou nog nooit gezogenquote:
Nee, dat is allang duidelijkquote:Op donderdag 18 september 2008 14:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan vraag jij je niet af waarom jij niet tot dat groepje behoort?
Als je wilt praten, you know's wheres I'ms at.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan vraag jij je niet af waarom jij niet tot dat groepje behoort?
@ Jo0lz:
ze plagen me met mn 2e baan![]()
Nog een squirt 11.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:59 schreef boem-dikkie het volgende:
HEY IK BEN HEUL GEEN KUTMOD!
Yepquote:Op donderdag 18 september 2008 15:00 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Als je wilt praten, you know's wheres I'ms at..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Nee, zo goed pijpen dat ie een uur nergens anders meer aan kan denkenquote:Op donderdag 18 september 2008 14:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Uur pijpen
zo slecht ben ik niet
Kopkaasquote:
wat dus in de praktijk betekent dat ie na 10 min. nog eens wiltquote:Op donderdag 18 september 2008 15:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, zo goed pijpen dat ie een uur nergens anders meer aan kan denken.
Ook uit de goeie ouwe KSC tijdquote:
Nee, ik was mezelf erg grondig. Ik had het meer over een pinguin zijn.quote:
ze vinden jou zo lief dat je zelfs naamtopics krijgtquote:
Ik wilde er net wat van komen zeggen...quote:Op donderdag 18 september 2008 14:48 schreef MPG het volgende:
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:59 schreef boem-dikkie het volgende:
HEY IK BEN HEUL GEEN KUTMOD!
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
YepNee hoor, dat hoeft natuurlijk niet. Gaat ook zo moeilijk, praten met je volle mondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
Vind je dat ergquote:Op donderdag 18 september 2008 15:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Idd.. heb jou nog nooit gezogen
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat dus in de praktijk betekent dat ie na 10 min. nog eens wilt
Ik heb een vriendin die helemaal verliefd is op alle pinguinsquote:Op donderdag 18 september 2008 15:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik was mezelf erg grondig. Ik had het meer over een pinguin zijn.
En kutKSC'er
volgens mij ookquote:Op donderdag 18 september 2008 15:04 schreef Klonk het volgende:
een uur pijpen volgens mij krijg je daar ontiegelijke kaakpijn van
Ervaringquote:Op donderdag 18 september 2008 15:04 schreef Klonk het volgende:
Whehequote:Op donderdag 18 september 2008 15:04 schreef OA het volgende:
[..]
Ik wilde er net wat van komen zeggen...
weet ik niet, geef eens een fotoquote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:04 schreef Jo0Lz het volgende:
Nee hoor, dat hoeft natuurlijk niet. Gaat ook zo moeilijk, praten met je volle mond.
En terecht.. als je na een uur pijpen als vrouw nog niets voor elkaar krijgt, verdien je niet beter...quote:Op donderdag 18 september 2008 15:04 schreef Klonk het volgende:
nee, geen ervaring, gelukkig kan me fijnere dingen voorstellen dan een lul van een andere vent af te sabbelenquote:Op donderdag 18 september 2008 15:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ervaring?
[..]
Whehe.
Open er een topic over. In KLB uiteraard.
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:06 schreef OA het volgende:
[..]
En terecht.. als je na een uur pijpen als vrouw nog niets voor elkaar krijgt, verdien je niet beter...
Jij pijpt altijd met je kaken?quote:Op donderdag 18 september 2008 15:04 schreef Klonk het volgende:
En daar heb je mn lekkere vrouwtjequote:
een niet impotente ventquote:Op donderdag 18 september 2008 15:06 schreef OA het volgende:
[..]
En terecht.. als je na een uur pijpen als vrouw nog niets voor elkaar krijgt, verdien je niet beter...
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die helemaal verliefd is op alle pinguins
[..]
jij houdt je mond dicht tijdens pijpen?quote:Op donderdag 18 september 2008 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij pijpt altijd met je kaken?![]()
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die helemaal verliefd is op alle pinguins
[..]
Zie foboquote:Op donderdag 18 september 2008 15:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weet ik niet, geef eens een fotookay nou ben ik erg
ik stop al.. sorrie
[..]![]()
Jij houdt als enige rekening met me
Whehequote:Op donderdag 18 september 2008 15:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, geen ervaring, gelukkig kan me fijnere dingen voorstellen dan een lul van een andere vent af te sabbelen
Haayquote:Op donderdag 18 september 2008 15:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En daar heb je mn lekkere vrouwtje
Alles goed lovely?![]()
quote:De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd omdat de geldigheid niet kon worden geverifieerd. Ga terug en/of ververs de pagina en probeer het opnieuw.
quote:De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd omdat de geldigheid niet kon worden geverifieerd. Ga terug en/of ververs de pagina en probeer het opnieuw.
Ik beheers mezelf wel, je bent bezetquote:
Uiteraard. Maar dat komt mede omdat je mijn foto al eens gezien hebt.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weet ik niet, geef eens een fotookay nou ben ik erg
ik stop al.. sorrie
[..]![]()
Jij houdt als enige rekening met me
Misschien zucht of kreun ik een beetje, maar dat zou kaakloos kunnen jaquote:Op donderdag 18 september 2008 15:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij houdt je mond dicht tijdens pijpen?
Alles kan kapot.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik beheers mezelf wel, je bent bezet![]()
* LL gaat toch even kijken, want kijken mag
Hehe, per ongeluk mag!quote:Op donderdag 18 september 2008 15:11 schreef Pheno het volgende:
Dubbelposts galore!
kaakloos? Je doet je gebit uit?quote:Op donderdag 18 september 2008 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien zucht of kreun ik een beetje, maar dat zou kaakloos kunnen ja
Dan pijp je nietquote:Op donderdag 18 september 2008 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:11 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dat komt mede omdat je mijn foto al eens gezien hebt.
Ik kan het ook niet per ongelukquote:
of: voel je niets vanquote:
Ik kan het ook niet per ongelukquote:
Niet? Oh. Nou ja. Wat weet ik er ook van he.quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet? Oh. Nou ja. Wat weet ik er ook van he.
Is dat moeilijk?quote:
Is dat moeilijk?quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vergeef jequote:Op donderdag 18 september 2008 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik doe toch lief
voel met je mee enzo
was verkeerde smily sgat .. die 6 moest er niet staan
Jammer, je PI kwam niet overeenquote:
pwnquote:Op donderdag 18 september 2008 15:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jammer, je PI kwam niet overeen
neppe dubbelpost dus
kan toch?quote:
aangezien mn kaken toch echt aan mn hoofd zitten, kan ik het niet zonder kaken..quote:
Zo dee die pinguin het ook.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jammer, je PI kwam niet overeen
neppe dubbelpost dus
Jouw UI was stuk. PWN.quote:
die mist wel meer dan alleen een PIquote:
Ah man, this I got's to see.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
aangezien mn kaken toch echt aan mn hoofd zitten, kan ik het niet zonder kaken..
wel zonder handen
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:26 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ah man, this I got's to see..
Stop met het opchatten!.
Bezoek dr eens op dr werk danquote:Op donderdag 18 september 2008 15:26 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ah man, this I got's to see..
Stop met het opchatten!.
Dat zijn er 60 te weinig.quote:
Eigenlijk maar 45, want ik heb 15 minuten pauze genomen, ipv 60.quote:
Ja, nou las ik "beffen". Zie je nou wat er van komtquote:Op donderdag 18 september 2008 15:33 schreef Ladylike het volgende:
als hij nou eens zou ophouden met bellen, dat zou makkelijker werken
A dirty mind...quote:Op donderdag 18 september 2008 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, nou las ik "beffen". Zie je nou wat er van komt
Whehe, jij kan niet rekenen danquote:Op donderdag 18 september 2008 15:34 schreef OA het volgende:
[..]
Eigenlijk maar 45, want ik heb 15 minuten pauze genomen, ipv 60.
Ouwe geilpijpquote:Op donderdag 18 september 2008 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, nou las ik "beffen". Zie je nou wat er van komt
Is a joy foreverquote:
Want?quote:
als je maar 15 min pauze ipv 60 hebt genomen mag je dus om kwart over 4 pas naar huis ipv 4 uurquote:
naar mijquote:
je werkt maar een kwartier te weinig danquote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:42 schreef MPG het volgende:
[..]
je werkt maar een kwartier te weinig dan
Ja joh, dat zeg ende bedoel ik toch ook.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als je maar 15 min pauze ipv 60 hebt genomen mag je dus om kwart over 4 pas naar huis ipv 4 uur
had je geen pauze genomen mocht je idd om 4 gaan (ik ga er even vanuit dat met een uur pauze jij om 5 uur weg gaat)
nouwquote:
dacht dat het een cadeautje wasquote:
ben gek op nerdjesquote:
eerlijk delen kadootje danquote:Op donderdag 18 september 2008 15:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dacht dat het een cadeautje was
* LL stuurt zon terug
En dat is inkoperquote:Op donderdag 18 september 2008 15:43 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Ja joh, dat zeg ende bedoel ik toch ook..
quote:
quote:
Als ik dat doe krijg ik altijd de microfoon in mn handen gedrukt.. ben er erg voorzichtig mee gewordenquote:Op donderdag 18 september 2008 15:51 schreef Fha het volgende:
* Fha doet heeeeeeeel hard mee zingen met anouk
ik deel alles met jequote:
heej, die is hier nu ook op de radioquote:Op donderdag 18 september 2008 15:51 schreef Fha het volgende:
* Fha doet heeeeeeeel hard mee zingen met anouk
Ik blijf lekker door gaanquote:Op donderdag 18 september 2008 15:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als ik dat doe krijg ik altijd de microfoon in mn handen gedrukt.. ben er erg voorzichtig mee geworden
[..]
ik deel alles met je
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
heej, die is hier nu ook op de radio
Met dirty proposals?quote:Op donderdag 18 september 2008 15:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Is a joy forever
IT-ers
Na vakantie, het eerste wat ze doen is mij mailen
(nja nadat de collega mij aan de lijn heeft gehad)
Foei.quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:59 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Met dirty proposals?
Sorry, ik ben helemaal van slag nu.
We leren je langzaam wel een beetje kennenquote:
Ik geloof dat dit weekend of volgend weekend karaoke is in de club..quote:
Laatste keer karaoke was op Mallorca toen ik 7 was ofzoquote:Op donderdag 18 september 2008 16:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit weekend of volgend weekend karaoke is in de club..
moet dan werken dus zal zeker een keer of 3 de klos zijn (onder het mom van: klantenbinding)
jamaar HIJ mailt MIJquote:Op donderdag 18 september 2008 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
We leren je langzaam wel een beetje kennen.
Jemig, zijn daar cursussen voor?!quote:Op donderdag 18 september 2008 16:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jamaar HIJ mailt MIJ
heb eens cusus gehad met hem
Dan heeft HIJ je daar ook wel een beetje leren kennenquote:Op donderdag 18 september 2008 16:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jamaar HIJ mailt MIJ
heb eens cusus gehad met hem
quote:
Waar is die karaoke?quote:Op donderdag 18 september 2008 16:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit weekend of volgend weekend karaoke is in de club..
moet dan werken dus zal zeker een keer of 3 de klos zijn (onder het mom van: klantenbinding)
*SPAM*quote:Op donderdag 18 september 2008 16:11 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]. Weet alleen nog niet hoe je praktijk is nu...
.
[..]
Waar is die karaoke?.
volgende week dan?quote:
Ik ga zo dronken worden zaterdagquote:
Ik heb een maand geleden (oid) in mn eentje een zeer gezellige avond gehad. Ik werd wakker op de badkamer vloerquote:Op donderdag 18 september 2008 16:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga zo dronken worden zaterdag![]()
Maar het is in belgiequote:Op donderdag 18 september 2008 16:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga zo dronken worden zaterdag![]()
Haha, wtf!quote:Op donderdag 18 september 2008 16:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb een maand geleden (oid) in mn eentje een zeer gezellige avond gehad. Ik werd wakker op de badkamer vloer![]()
en toen een dag goed beroerd geweest haha
![]()
Ik werk daarquote:Op donderdag 18 september 2008 16:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Maar het is in belgie.
[..]
Haha, wtf!.
Maar het is in Belgie!quote:
quote:
FAIL! (quote:Op donderdag 18 september 2008 16:28 schreef Fha het volgende:
en toen was mijn stem weer wegwat een faaldag.
Me 2. Fok! is snel, dan wil ik naast het modden ook nog wel gewoon posten.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]! Tsja, ik heb 't een beetje druk maar ik werk nu weer 8 uur per dag dus ik wip vast weer wat vaker langs!
Ja nou.. wacht maar!! Het virus komt ook jou kant op!! tenminste.. als mijn mama thuis is dit weekend en ik niet naar mn broer ga, dan ga ik even lekker overdreven hoesten daaro zodat jij het ook krijgtquote:
Ja? dus?quote:Op donderdag 18 september 2008 16:26 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Maar het is in Belgie!
Hey, jullie zijn pas getrouwd?!
Ciao!quote:Op donderdag 18 september 2008 16:34 schreef DR34M3R het volgende:
ik ga ff bij ICT langs, kopje thee halen en dan door naar huis
Mijn weerstand is subliem. Die ziekte kiemen van jou zijn kansloos tegen mijn afweersysteem.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja nou.. wacht maar!! Het virus komt ook jou kant op!! tenminste.. als mijn mama thuis is dit weekend en ik niet naar mn broer ga, dan ga ik even lekker overdreven hoesten daaro zodat jij het ook krijgt![]()
Achja, jullie komen toch gewoon speciaal voor mijn naar Groningen. Is ook maar een paar uurtjes.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja? dus?
is maar 3 kwartier rijden..
hebben een vent die komt speciaal uit rotterdam
tis dus blijkbaar wel de moeite waard
en ja, fha en ik zitten nog in onze wittebroodsweken
quote:
Ja dat dacht ik ook van mijn immuunsysteem.. maar het is een hoop faal wat de klok slaatquote:Op donderdag 18 september 2008 16:36 schreef Jo0Lz het volgende:
Mijn weerstand is subliem. Die ziekte kiemen van jou zijn kansloos tegen mijn afweersysteem.
[..]
Achja, jullie komen toch gewoon speciaal voor mijn naar Groningen. Is ook maar een paar uurtjes.
En koffiequote:Op donderdag 18 september 2008 16:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook van mijn immuunsysteem.. maar het is een hoop faal wat de klok slaatofzo dus ik steek je heus wel aan
![]()
En ik eis thee trouwens, als we langs komen
Met bastogne koeken! Want daar heb ik ineens vet veel zin in.quote:
weg subtiliteitquote:ik stuur je zo de foto's ff
is gvd *#&%^#@ druk hier nu
en kom nu maar gewoon op visitewe vermaken ons wel ...
xxxx
Bokkenpootjesquote:Op donderdag 18 september 2008 16:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weg subtiliteit
@ bastogne koeken: oeh ja...
bokkenpootjes mag ook
Had er vanmiddagquote:Op donderdag 18 september 2008 16:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Bokkenpootjes
Oke nu heb ik trek haha
Ik kom bij jou wonenquote:Op donderdag 18 september 2008 16:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Had er vanmiddag
bastogne heb ik thuis
chocotoff
Ik ben een echte snoeperdquote:Op donderdag 18 september 2008 16:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kom bij jou wonen![]()
Ik koop nooit dat soort dingen eigenlijk.
Ik met vlagenquote:
Ik heb iedere avond zin in wat lekkersquote:
Dat heb ik alleen als er ook echt wat in huis is, dus ik haal maar gewoon bijna nooit iets in huisquote:Op donderdag 18 september 2008 16:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb iedere avond zin in wat lekkers
Jij bent duidelijk slimmerquote:Op donderdag 18 september 2008 16:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen als er ook echt wat in huis is, dus ik haal maar gewoon bijna nooit iets in huis
quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 17:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik moet even serieus met je praten.
JOUW topic?? Als je hem nou zelf geopend had.. dan wel.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mijn topic is nog open
? Argumenteren? Analyseren? Beredeneren? Cerebreren? Rationaliseren?quote:Op donderdag 18 september 2008 17:45 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
het is gewoon vet vermoeiend. Die broer kent echt geen emotie's ofzo, die moet alles uuh hoe noem je dat..
Mannen van Mars, vrouwen van Venus, jajaquote:nouja er logisch over gaan praten. Terwijl ik soms gewoon even wil zeggen dat ik me kut voel en dan komt hij met een of ander serieus verhaal waar ik niks van snap
quote:Op donderdag 18 september 2008 17:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
JOUW topic?? Als je hem nou zelf geopend had.. dan wel.
bek houwe.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
ik heb dat gedelegeerd.
Jah. Aan de verkeerde blijkbaar. Gelukkig zijn er hier ook nog users die wel initiatief tonen.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
ik heb dat gedelegeerd.
Echtquote:Op donderdag 18 september 2008 17:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jah. Aan de verkeerde blijkbaar. Gelukkig zijn er hier ook nog users die wel initiatief tonen.
quote:Op donderdag 18 september 2008 17:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jah. Aan de verkeerde blijkbaar. Gelukkig zijn er hier ook nog users die wel initiatief tonen.
Rationaliseren! die!quote:Op donderdag 18 september 2008 17:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
? Argumenteren? Analyseren? Beredeneren? Cerebreren? Rationaliseren?
[..]
Mannen van Mars, vrouwen van Venus, jaja
Als je kunt pm-en kun je ook een topic openenquote:Op donderdag 18 september 2008 18:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Doe es voor dan, topic openen op je telefoon.
Deed ik, maar MPG was vergaderenquote:Op donderdag 18 september 2008 18:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als je kunt pm-en kun je ook een topic openen
quote:Op donderdag 18 september 2008 18:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Deed ik, maar MPG was vergaderen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |