Eigenlijk maar 45, want ik heb 15 minuten pauze genomen, ipv 60.quote:
Ja, nou las ik "beffen". Zie je nou wat er van komtquote:Op donderdag 18 september 2008 15:33 schreef Ladylike het volgende:
als hij nou eens zou ophouden met bellen, dat zou makkelijker werken
A dirty mind...quote:Op donderdag 18 september 2008 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, nou las ik "beffen". Zie je nou wat er van komt
Whehe, jij kan niet rekenen danquote:Op donderdag 18 september 2008 15:34 schreef OA het volgende:
[..]
Eigenlijk maar 45, want ik heb 15 minuten pauze genomen, ipv 60.
Ouwe geilpijpquote:Op donderdag 18 september 2008 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, nou las ik "beffen". Zie je nou wat er van komt
Is a joy foreverquote:
Want?quote:
als je maar 15 min pauze ipv 60 hebt genomen mag je dus om kwart over 4 pas naar huis ipv 4 uurquote:
naar mijquote:
je werkt maar een kwartier te weinig danquote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:42 schreef MPG het volgende:
[..]
je werkt maar een kwartier te weinig dan
Ja joh, dat zeg ende bedoel ik toch ook.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als je maar 15 min pauze ipv 60 hebt genomen mag je dus om kwart over 4 pas naar huis ipv 4 uur
had je geen pauze genomen mocht je idd om 4 gaan (ik ga er even vanuit dat met een uur pauze jij om 5 uur weg gaat)
nouwquote:
dacht dat het een cadeautje wasquote:
ben gek op nerdjesquote:
eerlijk delen kadootje danquote:Op donderdag 18 september 2008 15:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dacht dat het een cadeautje was
* LL stuurt zon terug
En dat is inkoperquote:Op donderdag 18 september 2008 15:43 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Ja joh, dat zeg ende bedoel ik toch ook..
quote:
quote:
Als ik dat doe krijg ik altijd de microfoon in mn handen gedrukt.. ben er erg voorzichtig mee gewordenquote:Op donderdag 18 september 2008 15:51 schreef Fha het volgende:
* Fha doet heeeeeeeel hard mee zingen met anouk
ik deel alles met jequote:
heej, die is hier nu ook op de radioquote:Op donderdag 18 september 2008 15:51 schreef Fha het volgende:
* Fha doet heeeeeeeel hard mee zingen met anouk
Ik blijf lekker door gaanquote:Op donderdag 18 september 2008 15:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als ik dat doe krijg ik altijd de microfoon in mn handen gedrukt.. ben er erg voorzichtig mee geworden
[..]
ik deel alles met je
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
heej, die is hier nu ook op de radio
Met dirty proposals?quote:Op donderdag 18 september 2008 15:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Is a joy forever
IT-ers
Na vakantie, het eerste wat ze doen is mij mailen
(nja nadat de collega mij aan de lijn heeft gehad)
Foei.quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:59 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Met dirty proposals?
Sorry, ik ben helemaal van slag nu.
We leren je langzaam wel een beetje kennenquote:
Ik geloof dat dit weekend of volgend weekend karaoke is in de club..quote:
Laatste keer karaoke was op Mallorca toen ik 7 was ofzoquote:Op donderdag 18 september 2008 16:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit weekend of volgend weekend karaoke is in de club..
moet dan werken dus zal zeker een keer of 3 de klos zijn (onder het mom van: klantenbinding)
jamaar HIJ mailt MIJquote:Op donderdag 18 september 2008 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
We leren je langzaam wel een beetje kennen.
Jemig, zijn daar cursussen voor?!quote:Op donderdag 18 september 2008 16:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jamaar HIJ mailt MIJ
heb eens cusus gehad met hem
Dan heeft HIJ je daar ook wel een beetje leren kennenquote:Op donderdag 18 september 2008 16:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jamaar HIJ mailt MIJ
heb eens cusus gehad met hem
quote:
Waar is die karaoke?quote:Op donderdag 18 september 2008 16:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit weekend of volgend weekend karaoke is in de club..
moet dan werken dus zal zeker een keer of 3 de klos zijn (onder het mom van: klantenbinding)
*SPAM*quote:Op donderdag 18 september 2008 16:11 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]. Weet alleen nog niet hoe je praktijk is nu...
.
[..]
Waar is die karaoke?.
volgende week dan?quote:
Ik ga zo dronken worden zaterdagquote:
Ik heb een maand geleden (oid) in mn eentje een zeer gezellige avond gehad. Ik werd wakker op de badkamer vloerquote:Op donderdag 18 september 2008 16:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga zo dronken worden zaterdag![]()
Maar het is in belgiequote:Op donderdag 18 september 2008 16:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga zo dronken worden zaterdag![]()
Haha, wtf!quote:Op donderdag 18 september 2008 16:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb een maand geleden (oid) in mn eentje een zeer gezellige avond gehad. Ik werd wakker op de badkamer vloer![]()
en toen een dag goed beroerd geweest haha
![]()
Ik werk daarquote:Op donderdag 18 september 2008 16:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Maar het is in belgie.
[..]
Haha, wtf!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |