quote:Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Suspendisse feugiat ultricies nulla. Fusce adipiscing nulla non turpis. Donec dignissim erat accumsan felis. Integer at quam sit amet est placerat convallis. Pellentesque leo. Aliquam erat volutpat. Nam vestibulum. Duis consequat mauris interdum est. Ut non turpis. Maecenas tempor. Suspendisse felis risus, rhoncus at, ullamcorper ac, accumsan in, libero. Praesent et libero.
Donec dui tellus, cursus ac, malesuada vitae, ultricies sit amet, augue. Nullam ligula ligula, lobortis id, vehicula ornare, faucibus suscipit, urna. Pellentesque eu nibh. Donec quis arcu id turpis mattis dapibus. Donec luctus. Aliquam interdum elit in pede. Etiam elit. Donec imperdiet, orci id dignissim pharetra, libero felis porttitor lectus, quis pretium erat enim vitae nunc. Aliquam volutpat. Pellentesque tincidunt est id ligula. Donec vitae nisi malesuada neque malesuada faucibus. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Morbi sodales, nisi eget tempus hendrerit, odio dui porta enim, ut posuere dolor odio non dui. Proin et felis sit amet quam pulvinar rhoncus.
Vestibulum quis augue in velit rutrum laoreet. Ut non ipsum. Curabitur cursus odio eget est. Curabitur bibendum urna sit amet orci. Suspendisse quis justo. Morbi eget dui. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Nam porta. Maecenas arcu. Donec tincidunt ipsum vel sapien. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos.
Etiam eget erat sit amet felis blandit aliquet. Nullam lorem. Mauris a est. Curabitur fermentum, quam dignissim consequat posuere, leo diam adipiscing diam, eu blandit mi dui eu metus. Duis id magna sit amet dui faucibus rutrum. Etiam sollicitudin. Fusce dui est, eleifend at, egestas et, lobortis hendrerit, eros. Etiam commodo lacinia sapien. Donec sodales, augue non euismod laoreet, felis dolor fringilla enim, ac mattis erat tortor at nunc. Aliquam sit amet ligula. In hac habitasse platea dictumst. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Cras et sapien. Nam id pede sit amet justo egestas aliquet. In hac habitasse platea dictumst. Mauris dignissim leo sit amet ligula. Etiam vitae neque.
Aenean pharetra faucibus magna. Nam interdum sem ut nisi. Nullam nec augue eget quam pellentesque accumsan. Morbi ultrices, felis ut fermentum tempor, mi dui vestibulum dui, ac sodales nisi risus nec magna. Donec luctus nisl eu metus. Sed sed nisl vel nulla sodales imperdiet. Aenean et urna. Vivamus vitae dui sit amet est interdum condimentum. Praesent egestas. Mauris libero. Maecenas nec mauris. Sed porta ante vitae turpis. Quisque tincidunt sem vitae diam. Mauris ac ipsum. Duis rhoncus, risus vel cursus hendrerit, metus dui vulputate justo, id molestie risus ante sit amet ipsum. Vivamus tellus. Nullam eleifend diam a nibh. Pellentesque sagittis ultricies neque. Suspendisse libero lorem, faucibus vitae, elementum a, blandit ac, felis. Duis orci nisl, suscipit a, bibendum eu, ullamcorper quis, urna.
Ik zit achter/op/onder/voor de laptopquote:
zeikerd.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:32 schreef qu63 het volgende:
en SC had best met hoofdletters gemogen
Nina Hagen zingt niet veel beter trouwensquote:Op woensdag 17 september 2008 21:32 schreef qu63 het volgende:
Scorpions met Brian May en Roger Taylor!
Hoe is het met jouw hummeltje?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:33 schreef Bengeltje het volgende:
O Quite mierenneukert. Wat boeit dat. Zie die lap tekst en dat lieve poesje bij Pheno.
Bah.quote:
Hoef jij nooit dan?quote:
Die ligt weer te spinnen hier op mijn schoot.quote:
Catheter ftw.quote:
Ik heb helemaal nog geen fotospam gezien?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die ligt weer te spinnen hier op mijn schoot.Kleine dondersteen haalt me de potgrond bij de planten eruit.
mja, gezellig spulquote:
Heeft ze al die extra fotoruimte van Danny?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nog geen fotospam gezien?
Bij een man lijkt me dat minder dan bij een vrouw ja.quote:
Klopt, ik heb mijn cam niet meer zo vaak in de hand.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nog geen fotospam gezien?
Ik kan niet voor een vrouw spreken, maar prettig is andersquote:Op woensdag 17 september 2008 21:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bij een man lijkt me dat minder dan bij een vrouw ja.![]()
[..]
Klopt, ik heb mijn cam niet meer zo vaak in de hand.
Doe dat dan eensquote:Op woensdag 17 september 2008 21:40 schreef Bengeltje het volgende:
Klopt, ik heb mijn cam niet meer zo vaak in de hand.
Ik wel, heb er ook wel eens eentje gehad.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan niet voor een vrouw spreken, maar prettig is anders
Kittens zijn lievquote:
Je bent meteen heel wat van plan?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:44 schreef qu63 het volgende:
Als ik eenmaal in dat huis woon komen er ook kittens
Die ik dan waarschijnlijk niet meer terug zie omdat het huis te groot is
Poesquote:Op woensdag 17 september 2008 21:47 schreef JortK het volgende:
Katten.
Ik zie al in de laatste 4 posts boven je hoofdlettersquote:Op woensdag 17 september 2008 21:50 schreef Troel het volgende:
zow. dit is een we gaan lekker zonder hoofdletters praten topic? leuk!
OEEEEHHHHHHHHHHH NOEESSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 17 september 2008 21:54 schreef JortK het volgende:
OF WIL JE SOMS ALLEEN MAAR HOOFDLETTERS WANT DAT KAN OOK NATUURLIJK
Ja!quote:Op woensdag 17 september 2008 21:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bo enzo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, alleen mn wagenpark is me nog niet helemaal duidelijkquote:Op woensdag 17 september 2008 21:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent meteen heel wat van plan?
Slaap zequote:
Ga je ook mee?quote:
Ynske!quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ynske!![]()
Dankjewel
Sporten beviel wel?
mooiquote:Op woensdag 17 september 2008 22:07 schreef Ynske het volgende:
[..]ja was lekker, alleen jammer van duts die mee deed
maar heb me lekker bewogen
Ik houd je plekje wel warmquote:
qu ook zo te zienquote:
Kom erbij!quote:Op woensdag 17 september 2008 22:22 schreef Ynske het volgende:
lijkt me een goed idee, lekker onder de wol kruipen
Wie is Eelkequote:owja Eelke is echt gestoord!!!
is allereerst ook op de tijd van 20.00 uur gekomen terwijl hij ingedeeld staat bij 21.15 uur.
en nu gaat ie nog koken ook nog
quote:
stomme huisgenooitquote:Wie is Eelke
quote:
typo of expres?quote:stomme huisgenooit
dat was met opzetquote:
Kan je misschien nog wat mee eten.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:22 schreef Ynske het volgende:
lijkt me een goed idee, lekker onder de wol kruipen
owja Eelke is echt gestoord!!!
is allereerst ook op de tijd van 20.00 uur gekomen terwijl hij ingedeeld staat bij 21.15 uur.
en nu gaat ie nog koken ook nog
Ik zou wel wat willenquote:Op woensdag 17 september 2008 22:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan je misschien nog wat mee eten.![]()
jaquote:Het is echt wel bedtijd he.
Ik wel in ieder gevalquote:
Immer.quote:Op donderdag 18 september 2008 08:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lekker de kachel in de otoo aan
Lekker zonnetjequote:
Ga eens werken manquote:Op donderdag 18 september 2008 08:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker zonnetjeZOmeteen maar eens douchen, gordijntjes open, koffie zetten en een beginnetje maken met de dagelijks werkzaamheden (al heb ik dat eigenlijk allang gedaan inmiddels)
Prachtig, heerlijk gewandeld. Kou valt reuze mee.quote:Op donderdag 18 september 2008 08:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een heerlijk weer trouwens zegOntzettend
Ik vond het ook lekker jaquote:Op donderdag 18 september 2008 08:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Prachtig, heerlijk gewandeld. Kou valt reuze mee.
Goedemorgen.
Is ook heul nergens voor nodigquote:Op donderdag 18 september 2008 08:36 schreef JortK het volgende:
Merk er weinig van!
Leuk kabeltjes trekken.quote:Op donderdag 18 september 2008 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
vuile teringprutsers van CAP gemini ook weereven op de doordeweekse ochtend kijken wat er gebeurt als je ehh DEZE kabel lostrekt....
Hmm.. DEZE dan?![]()
Stelletje torren
quote:
Dat is geen wandelen, maar een mini stukje lopen.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
Van huis naar auto, van auto naar station, van station naar school
toch wel ruim 5 minuten in totaalquote:Op donderdag 18 september 2008 09:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is geen wandelen, maar een mini stukje lopen.Tss.
Ik zie die ootootjes langsrijdenquote:Op donderdag 18 september 2008 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
vuile teringprutsers van CAP gemini ook weereven op de doordeweekse ochtend kijken wat er gebeurt als je ehh DEZE kabel lostrekt....
Hmm.. DEZE dan?![]()
Stelletje torren
Waarom? Rook jij?quote:Op donderdag 18 september 2008 09:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
toch wel ruim 5 minuten in totaal
En 5 minuten buiten gestaan
Nee, ik was te vroegquote:
gezond hequote:Op donderdag 18 september 2008 09:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O, dan heb je een extra 5 minuten buiten er zomaar bij gekregen.
ohquote:Op donderdag 18 september 2008 09:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Buiten staan in nederland is niet gezond hoor.
Mja, het moetquote:Op donderdag 18 september 2008 09:57 schreef Ynske het volgende:
jaaaa lekker weertje
Q hoe bevalt t op school?
Leuk!quote:Op donderdag 18 september 2008 10:30 schreef Troel het volgende:
Ik heb net een fleecevest gekregen
Met BNS logo
[afk=BNS]quote:Op donderdag 18 september 2008 10:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
Leuk!
Wat is BNS
En had je niet een feestje vandaag?
Beheer Non Stopquote:Op donderdag 18 september 2008 10:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
Leuk!
Wat is BNS
En had je niet een feestje vandaag?
Ahquote:Op donderdag 18 september 2008 10:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Beheer Non StopAlliantie tussen ProRail en Tribase
Ja, waar denk je dat ik dat vest gekregen heb
Nee, het begint officieel pas om half 2, maar wij hadden als medewerkers rond 10 uur een bijeenkomst waarbij we een cadeautje kregenquote:Op donderdag 18 september 2008 10:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ah
Is het feestje nu al voorbij dan![]()
vier potjes vingerverf met je eigen naam eropquote:Op donderdag 18 september 2008 10:52 schreef Troel het volgende:
wij hadden als medewerkers rond 10 uur een bijeenkomst waarbij we een cadeautje kregen
Ahquote:Op donderdag 18 september 2008 10:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, het begint officieel pas om half 2, maar wij hadden als medewerkers rond 10 uur een bijeenkomst waarbij we een cadeautje kregen
Nee, een medestudent die wat laks werdquote:
Nu nog zo'n blindedarmontsteking, dat scheelt weer 15 kilo!quote:Op donderdag 18 september 2008 12:57 schreef Ynske het volgende:
en ik helemaal hyperben tijdens de vakantie bijna 10 kg afgevallen
![]()
Ik kom meestal aan tijdens mijn vakantiequote:Op donderdag 18 september 2008 12:57 schreef Ynske het volgende:
hmmm, de spierpijn die ik verwacht had na gister valt enorm mee
en ik helemaal hyperben tijdens de vakantie bijna 10 kg afgevallen
![]()
Ik doe niet aan vakantiequote:Op donderdag 18 september 2008 13:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik kom meestal aan tijdens mijn vakantie
daar heb je ook vakantiequote:Op donderdag 18 september 2008 13:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon in de ziektewet.
Ze houden me nu wel erg in d egaten ja, als ik een dagje ziek ben heb ik meteen zo'n controleur aan d etelefoon. Wel jammer dat ze mijn oude nummer belde, kreeg binnen een week (ondertussen al beter gemeld) een boze brief op d emat, dat ik langs moest komen en dat er een copy naar de manager was gegaan.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon in de ziektewet.
Nou, ik heb wel wat "vakantiefilmpjes" van mijn dikke darm als je die wilt zien...quote:
Bewaar maar voor een gezellig YouTube-avondjequote:Op donderdag 18 september 2008 13:35 schreef Pheno het volgende:
Nou, ik heb wel wat "vakantiefilmpjes" van mijn dikke darm als je die wilt zien...
quote:Op donderdag 18 september 2008 13:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel wat "vakantiefilmpjes" van mijn dikke darm als je die wilt zien...
Ik zal alvast koeiedarm registrerenquote:Op donderdag 18 september 2008 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bewaar maar voor een gezellig YouTube-avondje
nou ik bedoelde eigenlijk dat als je in de ziektewet zit je ook op vakantie kuntquote:Op donderdag 18 september 2008 13:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is dus niet zoquote:Op donderdag 18 september 2008 13:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
nou ik bedoelde eigenlijk dat als je in de ziektewet zit je ook op vakantie kunt
quote:
Nou als ik daa zou doen dan heb ik toch echt problemen. of het bedrijf moet aangeven dat ik het mag, dan is er natuurlijk geen probleem. maar officieel mag het echt niet.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:41 schreef Ynske het volgende:
[..]hier is duidelijk aangegeven dat ik op vakantie kon, was zelfs goed. en ik zit nog altijd in de ziektewet
nouja uitzendbureau en uwv stonden er hier achterquote:Op donderdag 18 september 2008 13:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou als ik daa zou doen dan heb ik toch echt problemen. of het bedrijf moet aangeven dat ik het mag, dan is er natuurlijk geen probleem. maar officieel mag het echt niet.
Als er een controleur langs komt en je bent niet thuis mag officieel de enige reden zijn dat je naar een arts was geloof ik zelfs. Want bij ziekte mag je geen boodschappen doen of zo. Klerelijers.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
nouja uitzendbureau en uwv stonden er hier achter
dus t zal wel
Ik heb ook weleens "toestemming van de controlerend geneesheer" moeten vragen om op vakantie te gaanquote:Op donderdag 18 september 2008 13:48 schreef Pheno het volgende:
Nou als ik daa zou doen dan heb ik toch echt problemen. of het bedrijf moet aangeven dat ik het mag, dan is er natuurlijk geen probleem. maar officieel mag het echt niet.
Tieten!quote:Op donderdag 18 september 2008 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens "toestemming van de controlerend geneesheer" moeten vragen om op vakantie te gaan
ik hoef niet thuis te zijn, moet juist de deur uit, dingen doen, mocht ook gewoon naar mijn ouders mits ik niet langer dan 10 dagen weg was zodat ik geen brieven met oproep kon missenquote:Op donderdag 18 september 2008 13:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er een controleur langs komt en je bent niet thuis mag officieel de enige reden zijn dat je naar een arts was geloof ik zelfs. Want bij ziekte mag je geen boodschappen doen of zo. Klerelijers.
Gaatie weer hoorquote:
Ik heb er geen bij mequote:Op donderdag 18 september 2008 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaatie weer hoorPost zelf eens wat man
Ik heb er geen bij mequote:Op donderdag 18 september 2008 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaatie weer hoorPost zelf eens wat man
Fquote:
Met vlagen.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:10 schreef Ynske het volgende:
traag??? dat ligt vast aan je abbo
t gaat hier steeds sneller
ja, al die extra features kosten gewoon bandbreedte. Ik wil wel een abo waarmee ik alleen text-only kan draaien. Bloedsnel, en nog geld toe ookquote:Op donderdag 18 september 2008 14:10 schreef Ynske het volgende:
traag??? dat ligt vast aan je abbo
t gaat hier steeds sneller
Dat komt door al die scriptkiddies die constant de database gaan hacken.quote:
al die vervelende ballenkrabbende kut-jortkaatjes bedoel jequote:Op donderdag 18 september 2008 14:18 schreef Pheno het volgende:
Dat komt door al die scriptkiddies die constant de database gaan hacken.
Denk aan je bloeddruk.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
al die vervelende ballenkrabbende kut-jortkaatjes bedoel je
Volgens mij is half fok bezig met cijfertjes extraheren uit de databasequote:Op donderdag 18 september 2008 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
al die vervelende ballenkrabbende kut-jortkaatjes bedoel je
Laat ze dat dan eens gestructureerd aanpakken of zoquote:Op donderdag 18 september 2008 14:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij is half fok bezig met cijfertjes extraheren uit de database
Dat zal reuze meevallenquote:Op donderdag 18 september 2008 14:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij is half fok bezig met cijfertjes extraheren uit de database
Het klinkt als een dag geen geld uitgeven aan de lunchquote:Op donderdag 18 september 2008 14:57 schreef Pheno het volgende:
het klinkt , ... apart.
Mja, dat staat hier nog open iddquote:Op donderdag 18 september 2008 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moi, dan kan het raam ook weer dicht.
Doe dat dan, en ga hier dan niet klagenquote:Op donderdag 18 september 2008 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
fuk is wel weer traag vandaag zeg. Nou ja, genoeg andere dingen te doen gelukkig
Zoals werken zekerquote:Op donderdag 18 september 2008 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
fuk is wel weer traag vandaag zeg. Nou ja, genoeg andere dingen te doen gelukkig
Genoeg te doen, nergens zin inquote:Op donderdag 18 september 2008 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk ik net voor de gein op funda.nl, zie ik deze link http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/default.aspx?id=437465ab-e548-4c33-890e-e749356dac74&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1quote:Op woensdag 17 september 2008 21:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het gaat dan om dit stulpje
Met tuin enzo natuurlijk
Ik denk dat ik dat maar koop. Scheelt me al gauw ¤ 3,95 per dag voor het zwemmen. Moet je 'ns opletten hoe snel ik dat eruit hebquote:
Mag ik dan bij jou voor 3,95 per dag komen zwemmen?quote:Op donderdag 18 september 2008 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat maar koop. Scheelt me al gauw ¤ 3,95 per dag voor het zwemmen. Moet je 'ns opletten hoe snel ik dat eruit heb
Ja hoor, tuurlijk. Ik ben de beroerdste nietquote:Op donderdag 18 september 2008 17:52 schreef JortK het volgende:
Mag ik dan bij jou voor 3,95 per dag komen zwemmen?
Nicequote:Op donderdag 18 september 2008 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, tuurlijk. Ik ben de beroerdste niet![]()
Met wat mazzel geef ik zelfs eens een BBQ-partijtje in de tuin
dat is idd ook enorm mooiquote:
minstens een 25 meter bad.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil wel een zwembad in de tuin. Wat zou dat kosten? Als ik nou een heul klein huisje neem met een achtertuin van 5 x 10 meter, kan ik daar dan een zwembad in laten bouwen bijvoorbeeld?![]()
Zwembad
Dat past niet hequote:Op donderdag 18 september 2008 18:54 schreef JortK het volgende:
minstens een 25 meter bad.
Moet je ff aan es vragen wat die voor haar zwembad betaald heeftquote:Op donderdag 18 september 2008 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil wel een zwembad in de tuin. Wat zou dat kosten? Als ik nou een heul klein huisje neem met een achtertuin van 5 x 10 meter, kan ik daar dan een zwembad in laten bouwen bijvoorbeeld?![]()
Zwembad
Zullen we daar dan samen gaan wonen?quote:Op donderdag 18 september 2008 18:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is idd ook enorm mooi
en van die erkers vind ik ook
quote:Op donderdag 18 september 2008 19:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zullen we daar dan samen gan wonen?
Gelukkig staan de posts van Yns en Qu erboven,quote:Op donderdag 18 september 2008 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaan jullie ook kleine Quynskes maken dan en zo?
maar nu wel he?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelukkig staan de posts van Yns en Qu erboven,Anders begreep ik hier geen hol van.
Wie weetquote:Op donderdag 18 september 2008 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaan jullie ook kleine Quynskes maken dan en zo?
In mn droomhuis jaquote:Op donderdag 18 september 2008 20:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Qutie.![]()
Wat lees ik ga je samenwonen?
Iddquote:Op donderdag 18 september 2008 20:44 schreef Bengeltje het volgende:
Weet ik veel, dacht dat iedereen dat wel wist.
Haalt Wilders de kerst?quote:PVV-leider Geert Wilders heeft donderdag een motie van wantrouwen ingediend tegen het kabinet.
Hij vindt dat premier Jan Peter Balkenende en alle ministers moeten opstappen, omdat ze ons land niet vertegenwoordigen maar het 'verkwanselen'.
Wilders vindt onder meer dat het kabinet het 'Marokkaanse tuig' niet hard genoeg aanpakt, dat het toelatingsbeleid veel te ruimhartig is en hij keert zich tegen de 'islamisering' van Nederland.
Zijn motie kan niet rekenen op steun van de andere partijen. Kort voor het indienen van de motie daagde D66-leider Alexander Pechtold VVD-leider Mark Rutte uit om meer afstand te nemen van zijn voormalige partijgenoot.
Rutte zei daarop 'de grijsgedraaide plaat Wilders maar te laten lopen'.
GroenLinks-leider Femke Halsema omschreef de PVV, na het indienen van de motie, als het 'platform voor het vervloeken van vreemdelingen'.
Misschien moet ie ff naar Hirsi Ali of hoe ze dan ook echt heet, misschien heeft die nog wat onderduikadresjesquote:
Het topic was wel een beetje doodquote:Op donderdag 18 september 2008 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
geen grappen mee maken qu
Ow nie gezien. jammer. Nu ben je dood.quote:Een 19-jarige fietsster uit Harderwijk is donderdag door een verkeersongeval in haar woonplaats om het leven gekomen. Het slachtoffer kwam op een rotonde in botsing met een vrachtwagen, aldus de politie.
De truck met oplegger werd bestuurd door een 52-jarige man uit Litouwen. Hij verleende het meisje volgens de politie geen voorrang. Het slachtoffer is ter plaatse overleden.
Dat moet dan wel goed fout zijn gegaanquote:Op donderdag 18 september 2008 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow nie gezien. jammer. Nu ben je dood.
Ach, heeft Wilders weer meer kans om het meest gequote te worden het aankomende jaarquote:Op donderdag 18 september 2008 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
was te verwachten he
Maar ik klots al van binnen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:05 schreef Kuukske het volgende:
Dan neem je nóg maar een kop.
Vooruit.quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:12 schreef Kuukske het volgende:
Je kan niet hard genoeg klotsen. Drinken kreng.
Die heb ik nog niet, dus dat is een goed idee.quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:18 schreef Kuukske het volgende:
Wil je er ook nog een koekje bij ofzo?
Wat is dat nou voor viezige praat op de vrijdagmorgen!quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:23 schreef JortK het volgende:
Ik wil de Kuuktrommel.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor viezige praat op de vrijdagmorgen!
Mag het na 9en wel?quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor viezige praat op de vrijdagmorgen!
Pas na 3 uur.quote:
Jeetje, moeten we zo lang wachten?!quote:
Ja.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:12 schreef Kuukske het volgende:
Je kan niet hard genoeg klotsen. Drinken kreng.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:10 schreef qu63 het volgende:
Fles! http://www.nu.nl/news/174(...)al_ooit_ontdekt.html
Aftrekken, delen en vermenigvuldigen is wel leuk hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:27 schreef Kuukske het volgende:
Priemgetallen. Wiskunde. Gets.
Jij denkt doorquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:29 schreef Kuukske het volgende:
Ik zei nog zo: NA 3 UUR!
Jaquote:
Je kan dus zelf niet meer wachtenquote:
Dat is mooiquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:44 schreef Kuukske het volgende:
Ik kan best wachten.
Nou, er was een quiz en een theater en er werden allemaal projecten geshowd en je kon in een treinsimulator rijden (maar dat heb ik niet gedaan) en er werd dus een simulatie gedaan van een calamiteit op het spoor en hoe het dan opgelost wordt enzo.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:49 schreef Kuukske het volgende:
Hai Troel. Vertel, wat hebbie gedaan gisteren?
quote:
Nee, eentje is genoegquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:45 schreef qu63 het volgende:
Troeliepoeliewoelie!
Heb je nog een vest gehad?
Dat had ik vroeger ook altijd, dan kon ik em meteen uitzetten voordat ie geluid maaktequote:Op vrijdag 19 september 2008 09:59 schreef Troel het volgende:
En ik was vanochtend 1 minuut voor de wekker wakker en ik voel me gewoon heerlijk!
quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, eentje is genoeg
Qu
YnsGaat zaterdag nog door?
Nouja, misschien kreeg je nu een andere opdruk ofzo?quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, eentje is genoeg
Qu
YnsGaat zaterdag nog door?
Ik heb nog niets gehoord, dus ik ga ervan uit dat dat gewoon doorgaat jaquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:00 schreef Ynske het volgende:
[..]denk dat ik beter een andere dag kan gaan verzinnen
zondag wel he
Ohw okay, een teamuitje??quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:59 schreef Troel het volgende:
Nou, er was een quiz en een theater en er werden allemaal projecten geshowd en je kon in een treinsimulator rijden (maar dat heb ik niet gedaan) en er werd dus een simulatie gedaan van een calamiteit op het spoor en hoe het dan opgelost wordt enzo.
En daarna gingen we met alle collega's uit eten en dat was gewoon gigantisch gezellig
En ik was vanochtend 1 minuut voor de wekker wakker en ik voel me gewoon heerlijk!
Vrouwenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:01 schreef Ynske het volgende:een hele stapel schone was, en Yns weet niet wat aan te trekken naar t uwv
Een sjaal en een muts en handschoenen was niet zo'n heel slecht idee geweestquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nouja, misschien kreeg je nu een andere opdruk ofzo?Of een sjaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |