Kom erbij!quote:Op woensdag 17 september 2008 22:22 schreef Ynske het volgende:
lijkt me een goed idee, lekker onder de wol kruipen
Wie is Eelkequote:owja Eelke is echt gestoord!!!
is allereerst ook op de tijd van 20.00 uur gekomen terwijl hij ingedeeld staat bij 21.15 uur.
en nu gaat ie nog koken ook nog
quote:
stomme huisgenooitquote:Wie is Eelke
quote:
typo of expres?quote:stomme huisgenooit
dat was met opzetquote:
Kan je misschien nog wat mee eten.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:22 schreef Ynske het volgende:
lijkt me een goed idee, lekker onder de wol kruipen
owja Eelke is echt gestoord!!!
is allereerst ook op de tijd van 20.00 uur gekomen terwijl hij ingedeeld staat bij 21.15 uur.
en nu gaat ie nog koken ook nog
Ik zou wel wat willenquote:Op woensdag 17 september 2008 22:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan je misschien nog wat mee eten.![]()
jaquote:Het is echt wel bedtijd he.
Ik wel in ieder gevalquote:
Immer.quote:Op donderdag 18 september 2008 08:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lekker de kachel in de otoo aan
Lekker zonnetjequote:
Ga eens werken manquote:Op donderdag 18 september 2008 08:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker zonnetjeZOmeteen maar eens douchen, gordijntjes open, koffie zetten en een beginnetje maken met de dagelijks werkzaamheden (al heb ik dat eigenlijk allang gedaan inmiddels)
Prachtig, heerlijk gewandeld. Kou valt reuze mee.quote:Op donderdag 18 september 2008 08:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een heerlijk weer trouwens zegOntzettend
Ik vond het ook lekker jaquote:Op donderdag 18 september 2008 08:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Prachtig, heerlijk gewandeld. Kou valt reuze mee.
Goedemorgen.
Is ook heul nergens voor nodigquote:Op donderdag 18 september 2008 08:36 schreef JortK het volgende:
Merk er weinig van!
Leuk kabeltjes trekken.quote:Op donderdag 18 september 2008 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
vuile teringprutsers van CAP gemini ook weereven op de doordeweekse ochtend kijken wat er gebeurt als je ehh DEZE kabel lostrekt....
Hmm.. DEZE dan?![]()
Stelletje torren
quote:
Dat is geen wandelen, maar een mini stukje lopen.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
Van huis naar auto, van auto naar station, van station naar school
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |