toch wel ruim 5 minuten in totaalquote:Op donderdag 18 september 2008 09:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is geen wandelen, maar een mini stukje lopen.Tss.
Ik zie die ootootjes langsrijdenquote:Op donderdag 18 september 2008 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
vuile teringprutsers van CAP gemini ook weereven op de doordeweekse ochtend kijken wat er gebeurt als je ehh DEZE kabel lostrekt....
Hmm.. DEZE dan?![]()
Stelletje torren
Waarom? Rook jij?quote:Op donderdag 18 september 2008 09:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
toch wel ruim 5 minuten in totaal
En 5 minuten buiten gestaan
Nee, ik was te vroegquote:
gezond hequote:Op donderdag 18 september 2008 09:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O, dan heb je een extra 5 minuten buiten er zomaar bij gekregen.
ohquote:Op donderdag 18 september 2008 09:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Buiten staan in nederland is niet gezond hoor.
Mja, het moetquote:Op donderdag 18 september 2008 09:57 schreef Ynske het volgende:
jaaaa lekker weertje
Q hoe bevalt t op school?
Leuk!quote:Op donderdag 18 september 2008 10:30 schreef Troel het volgende:
Ik heb net een fleecevest gekregen
Met BNS logo
[afk=BNS]quote:Op donderdag 18 september 2008 10:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
Leuk!
Wat is BNS
En had je niet een feestje vandaag?
Beheer Non Stopquote:Op donderdag 18 september 2008 10:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
Leuk!
Wat is BNS
En had je niet een feestje vandaag?
Ahquote:Op donderdag 18 september 2008 10:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Beheer Non StopAlliantie tussen ProRail en Tribase
Ja, waar denk je dat ik dat vest gekregen heb
Nee, het begint officieel pas om half 2, maar wij hadden als medewerkers rond 10 uur een bijeenkomst waarbij we een cadeautje kregenquote:Op donderdag 18 september 2008 10:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ah
Is het feestje nu al voorbij dan![]()
vier potjes vingerverf met je eigen naam eropquote:Op donderdag 18 september 2008 10:52 schreef Troel het volgende:
wij hadden als medewerkers rond 10 uur een bijeenkomst waarbij we een cadeautje kregen
Ahquote:Op donderdag 18 september 2008 10:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, het begint officieel pas om half 2, maar wij hadden als medewerkers rond 10 uur een bijeenkomst waarbij we een cadeautje kregen
Nee, een medestudent die wat laks werdquote:
Nu nog zo'n blindedarmontsteking, dat scheelt weer 15 kilo!quote:Op donderdag 18 september 2008 12:57 schreef Ynske het volgende:
en ik helemaal hyperben tijdens de vakantie bijna 10 kg afgevallen
![]()
Ik kom meestal aan tijdens mijn vakantiequote:Op donderdag 18 september 2008 12:57 schreef Ynske het volgende:
hmmm, de spierpijn die ik verwacht had na gister valt enorm mee
en ik helemaal hyperben tijdens de vakantie bijna 10 kg afgevallen
![]()
Ik doe niet aan vakantiequote:Op donderdag 18 september 2008 13:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik kom meestal aan tijdens mijn vakantie
daar heb je ook vakantiequote:Op donderdag 18 september 2008 13:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon in de ziektewet.
Ze houden me nu wel erg in d egaten ja, als ik een dagje ziek ben heb ik meteen zo'n controleur aan d etelefoon. Wel jammer dat ze mijn oude nummer belde, kreeg binnen een week (ondertussen al beter gemeld) een boze brief op d emat, dat ik langs moest komen en dat er een copy naar de manager was gegaan.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon in de ziektewet.
Nou, ik heb wel wat "vakantiefilmpjes" van mijn dikke darm als je die wilt zien...quote:
Bewaar maar voor een gezellig YouTube-avondjequote:Op donderdag 18 september 2008 13:35 schreef Pheno het volgende:
Nou, ik heb wel wat "vakantiefilmpjes" van mijn dikke darm als je die wilt zien...
quote:Op donderdag 18 september 2008 13:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel wat "vakantiefilmpjes" van mijn dikke darm als je die wilt zien...
Ik zal alvast koeiedarm registrerenquote:Op donderdag 18 september 2008 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bewaar maar voor een gezellig YouTube-avondje
nou ik bedoelde eigenlijk dat als je in de ziektewet zit je ook op vakantie kuntquote:Op donderdag 18 september 2008 13:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |