Die heb ik nog niet, dus dat is een goed idee.quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:18 schreef Kuukske het volgende:
Wil je er ook nog een koekje bij ofzo?
Wat is dat nou voor viezige praat op de vrijdagmorgen!quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:23 schreef JortK het volgende:
Ik wil de Kuuktrommel.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor viezige praat op de vrijdagmorgen!
Mag het na 9en wel?quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor viezige praat op de vrijdagmorgen!
Pas na 3 uur.quote:
Jeetje, moeten we zo lang wachten?!quote:
Ja.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:12 schreef Kuukske het volgende:
Je kan niet hard genoeg klotsen. Drinken kreng.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:10 schreef qu63 het volgende:
Fles! http://www.nu.nl/news/174(...)al_ooit_ontdekt.html
Aftrekken, delen en vermenigvuldigen is wel leuk hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:27 schreef Kuukske het volgende:
Priemgetallen. Wiskunde. Gets.
Jij denkt doorquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:29 schreef Kuukske het volgende:
Ik zei nog zo: NA 3 UUR!
Jaquote:
Je kan dus zelf niet meer wachtenquote:
Dat is mooiquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:44 schreef Kuukske het volgende:
Ik kan best wachten.
Nou, er was een quiz en een theater en er werden allemaal projecten geshowd en je kon in een treinsimulator rijden (maar dat heb ik niet gedaan) en er werd dus een simulatie gedaan van een calamiteit op het spoor en hoe het dan opgelost wordt enzo.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:49 schreef Kuukske het volgende:
Hai Troel. Vertel, wat hebbie gedaan gisteren?
quote:
Nee, eentje is genoegquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:45 schreef qu63 het volgende:
Troeliepoeliewoelie!
Heb je nog een vest gehad?
Dat had ik vroeger ook altijd, dan kon ik em meteen uitzetten voordat ie geluid maaktequote:Op vrijdag 19 september 2008 09:59 schreef Troel het volgende:
En ik was vanochtend 1 minuut voor de wekker wakker en ik voel me gewoon heerlijk!
quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, eentje is genoeg
Qu
YnsGaat zaterdag nog door?
Nouja, misschien kreeg je nu een andere opdruk ofzo?quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, eentje is genoeg
Qu
YnsGaat zaterdag nog door?
Ik heb nog niets gehoord, dus ik ga ervan uit dat dat gewoon doorgaat jaquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:00 schreef Ynske het volgende:
[..]denk dat ik beter een andere dag kan gaan verzinnen
zondag wel he
Ohw okay, een teamuitje??quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:59 schreef Troel het volgende:
Nou, er was een quiz en een theater en er werden allemaal projecten geshowd en je kon in een treinsimulator rijden (maar dat heb ik niet gedaan) en er werd dus een simulatie gedaan van een calamiteit op het spoor en hoe het dan opgelost wordt enzo.
En daarna gingen we met alle collega's uit eten en dat was gewoon gigantisch gezellig
En ik was vanochtend 1 minuut voor de wekker wakker en ik voel me gewoon heerlijk!
Vrouwenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:01 schreef Ynske het volgende:een hele stapel schone was, en Yns weet niet wat aan te trekken naar t uwv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |