doe me dat niet nog eens aan dit jaar aubquote:Op donderdag 18 september 2008 18:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Om vervolgens thuis weer met 0-2 of 1-2 of 2-3 te verliezen
Gewoon een blessure fakenquote:Op donderdag 18 september 2008 18:39 schreef w00h00 het volgende:
Heb er zin in vanavond!![]()
Moet alleen trainen tot 21.30![]()
quote:Op donderdag 18 september 2008 18:19 schreef Saekerhett het volgende:
Eigenlijk moeten we zoveel mogelijk negers opstellen vanavond. Als we dan verliezen (wat ik niet onmogelijk acht), kloppen we bij de UEFA aan voor racisme
Was wel een gezellige dag toen.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
doe me dat niet nog eens aan dit jaar aub
Ik kreeg juist belletjes dat het er erg gezellig was, met allemaal ajacieden en veel slavische hoerenquote:Op donderdag 18 september 2008 16:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Kreeg net een berichtje vanuit Belgrado. Goed te doen daar. Ze hebben nog helemaal geen voetbalsupporters gezien. Ook geen Ajacieden trouwens.
Lolquote:Op donderdag 18 september 2008 18:52 schreef BigKahuna het volgende:
Klaas zit erbij als
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 september 2008 19:21 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
"You fuck with me!? You fuckin' with the best!
Is het ook kermis daar..?quote:Op donderdag 18 september 2008 19:21 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik kreeg juist belletjes dat het er erg gezellig was, met allemaal ajacieden en veel slavische hoeren
Waar zeg ik dan dat het niet gezellig is?quote:Op donderdag 18 september 2008 19:21 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik kreeg juist belletjes dat het er erg gezellig was, met allemaal ajacieden en veel slavische hoeren
SS?quote:Op donderdag 18 september 2008 19:56 schreef Silenus het volgende:
Volgens mij zijn er nog geen 100 man afgereisd, mannetje of 60 zei SS.
Gaat je niks aan, jij zegt ook geen gedag als ik langs je loop en gedag zegquote:Op donderdag 18 september 2008 19:57 schreef denthemen het volgende:
Noshiba, hoe kom je nou weer aan kaarten?
Daarom. Kan me niet voorstellen dat er veel Ajacieden rondlopen daar. De meesten sparen hun geld uit voor de poulefase.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:56 schreef Silenus het volgende:
Volgens mij zijn er nog geen 100 man afgereisd, mannetje of 60 zei SS.
75 ongeveer, maar ze hebben het wel gezellig met z'n allenquote:Op donderdag 18 september 2008 19:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Waar zeg ik dan dat het niet gezellig is?
Allemaal Ajacieden? Als er 150 man is, vind ik het veel.
Dat doen we allemaal toch.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Daarom. Kan me niet voorstellen dat er veel Ajacieden rondlopen daar. De meesten sparen hun geld uit voor de poulefase.
Riep jij toevallig vanmiddag?quote:Op donderdag 18 september 2008 19:58 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Gaat je niks aan, jij zegt ook geen gedag als ik langs je loop en gedag zeg
Nee ik riep niet, maar liep wel langs toen je helemaal boven in de kantine zat met je groepje, zegmaar ind ie afgesloten ruimte!quote:Op donderdag 18 september 2008 20:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Riep jij toevallig vanmiddag?
De volgende wijzigingen zouden mij pas tevreden stellen:quote:Vermoedelijke opstelling Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Oleguer, Vermaelen en Emanuelson; Sno, Sulejmani en Vertonghen; Suarez, Huntelaar en Sarpong
Druk mannetje hé, ik hoor niet allesquote:Op donderdag 18 september 2008 20:03 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nee ik riep niet, maar liep wel langs toen je helemaal boven in de kantine zat met je groepje, zegmaar ind ie afgesloten ruimte!
Gut, beginnen ze nu al te zeuren...?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:00 schreef Acathla het volgende:
Studio Ajax bedoel je.
Neuh... maar als je een beetje objectief kijkt... vind je het dan ook echt niet een beetje op Studio Ajax lijken? Ben al mijn hele leven voor Ajax overigens (v) .quote:Op donderdag 18 september 2008 21:01 schreef Luco het volgende:
[..]
Gut, beginnen ze nu al te zeuren...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |