Dat doen we allemaal toch.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Daarom. Kan me niet voorstellen dat er veel Ajacieden rondlopen daar. De meesten sparen hun geld uit voor de poulefase.
Riep jij toevallig vanmiddag?quote:Op donderdag 18 september 2008 19:58 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Gaat je niks aan, jij zegt ook geen gedag als ik langs je loop en gedag zeg
Nee ik riep niet, maar liep wel langs toen je helemaal boven in de kantine zat met je groepje, zegmaar ind ie afgesloten ruimte!quote:Op donderdag 18 september 2008 20:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Riep jij toevallig vanmiddag?
De volgende wijzigingen zouden mij pas tevreden stellen:quote:Vermoedelijke opstelling Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Oleguer, Vermaelen en Emanuelson; Sno, Sulejmani en Vertonghen; Suarez, Huntelaar en Sarpong
Druk mannetje hé, ik hoor niet allesquote:Op donderdag 18 september 2008 20:03 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nee ik riep niet, maar liep wel langs toen je helemaal boven in de kantine zat met je groepje, zegmaar ind ie afgesloten ruimte!
Gut, beginnen ze nu al te zeuren...?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:00 schreef Acathla het volgende:
Studio Ajax bedoel je.
Neuh... maar als je een beetje objectief kijkt... vind je het dan ook echt niet een beetje op Studio Ajax lijken? Ben al mijn hele leven voor Ajax overigens (v) .quote:Op donderdag 18 september 2008 21:01 schreef Luco het volgende:
[..]
Gut, beginnen ze nu al te zeuren...?
Er mag toch wel een reactie van blijdschap vanaf?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:15 schreef sjimz het volgende:
De wedstrijd kan in het livetopic besproken worden jongens
Ja, in het livetopicquote:Op donderdag 18 september 2008 21:17 schreef getl0st het volgende:
[..]
Er mag toch wel een reactie van blijdschap vanaf?
Ik zag het livetopic over het hoofd, weer mijn excuses.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:15 schreef sjimz het volgende:
De wedstrijd kan in het livetopic besproken worden jongens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |