Ja inderdaad. Had altijd wel een mooi steekpasje naar voren in zijn voeten.quote:Op donderdag 18 september 2008 08:39 schreef Cordoba32 het volgende:
WTF heeft Lindgren misdaan? Dat was vorig seizoen toch vaak een van de betere....
Gastquote:Op donderdag 18 september 2008 06:57 schreef denthemen het volgende:
Is Cvitanich nu al uit de gratie?
Vond ik ook.. Deed t de laatste wedstrijden ook goed als laatste manquote:Op donderdag 18 september 2008 08:39 schreef Cordoba32 het volgende:
WTF heeft Lindgren misdaan? Dat was vorig seizoen toch vaak een van de betere....
Ik snap het ook niet.quote:Op donderdag 18 september 2008 08:39 schreef Cordoba32 het volgende:
Is dat niet met elke wedstrijd zo?quote:Op donderdag 18 september 2008 08:59 schreef Aanvoerder het volgende:
Vanavond erop of eronder.
Zou je voortaan wel het woord kaassoufflé in correct Nederlands willen schrijven? Ik vind dit ietwat storend.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Jammer dat iemand met zo'n degelijk koetswerk belachelijk wordt gemaakt. Evander "kaassoufle" Sno is jong en kan een grote worden, hij is aan de bal ijzersterk. Voetballend is hij ook erg goed alleen duurt alles te lang, maar dat is af te leren.²
quote:Ajax heeft meer dan gemiddelde belangstelling voor Petter Hansson (foto). De verdediger van Stade Rennes, donderdagavond tegenstander van FC Twente in het UEFA Cup-toernooi, werd afgelopen zaterdag in de thuiswedstrijd tegen Le Havre (1-1) bekeken door een delegatie van de Amsterdammers. De Zweedse mandekker speelde eerder vijf jaar in Nederland voor SC Heerenveen. (Ouest-France)
Dat Lindgren en Cvitanich nu niet in de basis staan vind ik merkwaardig. Sno en Sarpong...quote:Huntelaar blijft nuchter
Belgrado, 17 sep 2008
Klaas Jan Huntelaar vervult met zijn doelpunteninstinct een belangrijke rol in het elftal van trainer Marco van Basten. De spits en topscorer van de Eredivisie 2007-2008 kijkt vol vertrouwen vooruit naar het treffen met FK Borac. Met zijn treffers komt het vanzelf wel weer goed.
De spits heeft dit seizoen nog niet gescoord in de Eredivisie. Alleen in de voorbereiding en bij Oranje was Huntelaar dit voetbaljaar trefzeker. Het gebrek aan officiële treffers in het Ajax-shirt zorgt niet voor druk, zegt de aanvoerder zelf. ,,Het seizoen is nog maar net begonnen’’, klinkt het nuchter uit de keel van de Gelderlander.
Huntelaar verwijst naar de laatste wedstrijd tegen Roda JC. Uitgerekend verdediger Thomas Vermaelen hielp de Amsterdammers koppend aan de verdiende 1-0-zege. Maar het spel - en in het bijzonder de vele, uitgespeelde en afgedwongen kansen - oogde veelbelovend. Ook de keuze om Miralem Sulejmani dicht in de rug van Huntelaar te posteren, bleek een uitstekende.
Huntelaar tijdens de persconferentie in Belgrado.
,,Zo makkelijk als wij de kansen creëerden tegen Roda JC, zo stroef ging het tegen Willem II’’, roept de aanvoerder de verloren competitieouverture in Tilburg in herinnering. Minpunt tegen Roda JC was het grote aantal kansen dat werd gemist. Huntelaar kijkt het liefst vooruit. De spits ziet wel perspectief in de toekomst. Ajax wordt vanzelf effectiever in de afronding. ,,Ik ben zelf ook meer met het positieve bezig. Wedstrijden waarin het net niet gaat, zitten er soms gewoon tussen.’’ Trainer Van Basten hoorde de woorden van zijn aanvoerder knikkend aan. De voormalig topspits kan zich als geen ander verplaatsen in Huntelaar. ,,Perioden waarin het minder gaat, zitten er gewoon tussen’’, weet Van Basten. ,,Daarbij heeft Klaas Jan de afgelopen tijd geen echte 'honderd procent' kansen gemist. Hij heeft er ook genoeg ervaring mee. Klaas Jan heeft in het verleden bewezen hier goed mee om te kunnen gaan.’’
Huntelaar weet wat hij morgenavond ongeveer kan verwachten in de Servische hoofdstad. De aanvalsleider kan zich in ieder geval zeker opmaken voor duels tegen fysiek stevige en lange verdedigers. ,,Ik sta, geloof ik, tegen een verdediger die 1.92 meter lang is. In dit soort landen leeft het publiek ook altijd fanatiek mee. Zeker bij thuisduels.''
quote:Ajax heeft meer dan gemiddelde belangstelling voor Petter Hansson (foto). De verdediger van Stade Rennes, donderdagavond tegenstander van FC Twente in het UEFA Cup-toernooi, werd afgelopen zaterdag in de thuiswedstrijd tegen Le Havre (1-1) bekeken door een delegatie van de Amsterdammers. De Zweedse mandekker speelde eerder vijf jaar in Nederland voor SC Heerenveen. (Ouest-France)
quote:Op donderdag 18 september 2008 09:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Evander "kaassoufle" Sno is jong en kan een grote worden, hij is aan de bal ijzersterk. Voetballend is hij ook erg goed alleen duurt alles te lang, maar dat is af te leren.²
Slaat echt helemaal nergens opquote:Op donderdag 18 september 2008 10:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat Lindgren en Cvitanich nu niet in de basis staan vind ik merkwaardig. Sno en Sarpong...![]()
Hopelijk haalt hij deze grap zondag niet weer uit.
omgquote:Op donderdag 18 september 2008 01:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/terugkijken.php?id=511&autostart=1
Vanaf 30:45 te zien.![]()
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:36 schreef pfaf het volgende:
Is Sno ook al weer afgeserveerd hier? Eigen jeugd, nog maar 21 jaar en dus een hele tijd te gaan... Laat hem maar eens een jaartje meetrainen en z'n wedstrijdjes pakken..
Ook dat ja.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:42 schreef Dvm86 het volgende:
Waar is Bruno Silva?
Gewoon op de rechtsback hoezo?quote:Op donderdag 18 september 2008 10:42 schreef Dvm86 het volgende:
Waar is Bruno Silva?
Ik zie hier in ieder geval Silva staan.quote:Op donderdag 18 september 2008 00:26 schreef versteegrob het volgende:
Van Basten: 'Wij moeten het spel maken'
Van Basten lijkt donderdagavond te kiezen voor basisplaatsen voor Luis Suárez en Bruno Silva, die zondag vanwege een verlaat vliegtuig op de bank zaten. Het Uruguyaanse duo komt in de ploeg ten faveure van Gregory van der Wiel en Leonardo. Jeffrey Sarpong mag weer hopen op een basisplaats. Van Basten gaf de opstelling nog niet prijs.
quote:Op donderdag 18 september 2008 11:04 schreef Dvm86 het volgende:
Wel jammer, ik zou namelijk graag Silva, Van der Wiel, Oleguer en Vermaelen zien spelen.
Als je zondag 10-0 kon winnen, is het dan voetballend beroerd? Het was niet beroerd, maar de aanvallers worden gewoon ongelukkig in het afronden. Kansen werden er genoeg gecreëerd en dat bereik je door goed te voetballen.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:10 schreef HeatWave het volgende:
maar voetballend was het nog steeds beroerd.
Het is maar een vermoedelijke opstelling hoor.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:08 schreef BB-boy het volgende:
Die vermoedelijke opstelling slaat weer als een kut op een gebakje. Waarom Sarpong weer laten spelen? Waarom niet schuiven in de verdediging zodat Silva een basisplaats krijgt (Vermaelen linksback en VD Wiel centraal)?
Maar hopen dat het niet klopt.
Doorgaans kloppen die dingen welquote:Op donderdag 18 september 2008 11:15 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Het is maar een vermoedelijke opstelling hoor.
Mee eens. Ik zie liever Cvitanich een kans krijgen.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:12 schreef dronkeykong het volgende:
Sarpong is veels te licht om in de basis te staan. Afgelopen zondag is dat lijkt mij wel bevestigd. Leuk als invaller maar niet om 90 minuten in het veld te laten staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |