Slaat echt helemaal nergens opquote:Op donderdag 18 september 2008 10:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat Lindgren en Cvitanich nu niet in de basis staan vind ik merkwaardig. Sno en Sarpong...![]()
Hopelijk haalt hij deze grap zondag niet weer uit.
omgquote:Op donderdag 18 september 2008 01:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/terugkijken.php?id=511&autostart=1
Vanaf 30:45 te zien.![]()
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:36 schreef pfaf het volgende:
Is Sno ook al weer afgeserveerd hier? Eigen jeugd, nog maar 21 jaar en dus een hele tijd te gaan... Laat hem maar eens een jaartje meetrainen en z'n wedstrijdjes pakken..
Ook dat ja.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:42 schreef Dvm86 het volgende:
Waar is Bruno Silva?
Gewoon op de rechtsback hoezo?quote:Op donderdag 18 september 2008 10:42 schreef Dvm86 het volgende:
Waar is Bruno Silva?
Ik zie hier in ieder geval Silva staan.quote:Op donderdag 18 september 2008 00:26 schreef versteegrob het volgende:
Van Basten: 'Wij moeten het spel maken'
Van Basten lijkt donderdagavond te kiezen voor basisplaatsen voor Luis Suárez en Bruno Silva, die zondag vanwege een verlaat vliegtuig op de bank zaten. Het Uruguyaanse duo komt in de ploeg ten faveure van Gregory van der Wiel en Leonardo. Jeffrey Sarpong mag weer hopen op een basisplaats. Van Basten gaf de opstelling nog niet prijs.
quote:Op donderdag 18 september 2008 11:04 schreef Dvm86 het volgende:
Wel jammer, ik zou namelijk graag Silva, Van der Wiel, Oleguer en Vermaelen zien spelen.
Als je zondag 10-0 kon winnen, is het dan voetballend beroerd? Het was niet beroerd, maar de aanvallers worden gewoon ongelukkig in het afronden. Kansen werden er genoeg gecreëerd en dat bereik je door goed te voetballen.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:10 schreef HeatWave het volgende:
maar voetballend was het nog steeds beroerd.
Het is maar een vermoedelijke opstelling hoor.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:08 schreef BB-boy het volgende:
Die vermoedelijke opstelling slaat weer als een kut op een gebakje. Waarom Sarpong weer laten spelen? Waarom niet schuiven in de verdediging zodat Silva een basisplaats krijgt (Vermaelen linksback en VD Wiel centraal)?
Maar hopen dat het niet klopt.
Doorgaans kloppen die dingen welquote:Op donderdag 18 september 2008 11:15 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Het is maar een vermoedelijke opstelling hoor.
Mee eens. Ik zie liever Cvitanich een kans krijgen.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:12 schreef dronkeykong het volgende:
Sarpong is veels te licht om in de basis te staan. Afgelopen zondag is dat lijkt mij wel bevestigd. Leuk als invaller maar niet om 90 minuten in het veld te laten staan.
Prima, hij mag zo af en toe invallen. Lindgren hoort gewoon in de basis.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:36 schreef pfaf het volgende:
Is Sno ook al weer afgeserveerd hier? Eigen jeugd, nog maar 21 jaar en dus een hele tijd te gaan... Laat hem maar eens een jaartje meetrainen en z'n wedstrijdjes pakken..
Na het Nederlands elftal weten we nou wel dat logica in opstellingen bij MvB ver te zoeken is.quote:
Cvitanich is 'afgekeurd' voor het middenveld en Sulejmani gaat van Basten ook vast niet naar het middenveld halen.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:17 schreef Blight het volgende:
[..]
Mee eens. Ik zie liever Cvitanich een kans krijgen.
Ja, kan dat niet dan?quote:Op donderdag 18 september 2008 11:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als je zondag 10-0 kon winnen, is het dan voetballend beroerd? Het was niet beroerd, maar de aanvallers worden gewoon ongelukkig in het afronden. Kansen werden er genoeg gecreëerd en dat bereik je door goed te voetballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |