Iddquote:Op woensdag 17 september 2008 19:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ben banger voor morgen dan voor zondag geloof ik. Niet dat ik nu 100% zeker ben van een overwinning tegen Feyenoord, maar ik heb voor het eerst dit seizoen echt het gevoel dat Ajax zich gaat laten gelden.
Die dochters van van Basten mogen er anders ook zijnquote:Op woensdag 17 september 2008 22:03 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Argh, alleen daarom zou ik dat huis wel willen kopen
Sarpong en Sno hoeven van mij niet.quote:Vermoedelijke opstelling Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Oleguer, Vermaelen en Emanuelson; Sno, Sulejmani en Vertonghen; Suarez, Huntelaar en Sarpong.
Sno heb ik geen probleem mee, mja als ze hem laten opbouwen is het vragen om problemen.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Sarpong en Sno hoeven van mij niet.
quote:Op woensdag 17 september 2008 23:58 schreef Nashje het volgende:
Sulejmani achter de spits is wel heerlijk. Zie hem daar misschien wel liever dan op links. Wel onbegrijpelijk dat Lindgren niet speelt
.
Precies. Gewoon laten staan dat elftal.quote:Op donderdag 18 september 2008 00:13 schreef Chadi het volgende:
Ach Snap dat gezeik niet.. Sno is fysiek sterker misschien kiest hij daarvoor. en Misschien wil hij met een vast elftal spelen en niet te veel wisselen...
Dat klopt ook wel. Sno is meer een bikkelaar dan Lindgren. Lijkt me niet onverstandig tegen dat oostbloks cafe elftal.quote:Op donderdag 18 september 2008 00:13 schreef Chadi het volgende:
Ach Snap dat gezeik niet.. Sno is fysiek sterker misschien kiest hij daarvoor. en Misschien wil hij met een vast elftal spelen en niet te veel wisselen...
Evander Sno moet je alleen opstellen in een 4-2-3-1-opstelling en niet in een opstelling met drie defensieve middenvelders. Die jongen gaat dan lopen met de bal tot hij hem kwijtraakt of hij schiet hem van afstand tientallen meters naast of over. Sno zal best zijn kwaliteiten hebben, maar dan wel in dienst van een tien.quote:Op donderdag 18 september 2008 00:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Precies. Gewoon laten staan dat elftal.
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/terugkijken.php?id=511&autostart=1quote:Op maandag 15 september 2008 20:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Het item in de DWDD zonet met een aantal Ajax supporters die gisteren na afloop van de wedstrijd Marco nu al zien oprotten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |