Ik ben banger voor morgen dan voor zondag geloof ik. Niet dat ik nu 100% zeker ben van een overwinning tegen Feyenoord, maar ik heb voor het eerst dit seizoen echt het gevoel dat Ajax zich gaat laten gelden.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:13 schreef Devz het volgende:
Ik ben nog niet helemaal gerust op zondag hoor. Morgen zal het ook wel niet best zijn, maar we maken het sowieso thuis wel af.
Prachtige foto.quote:
Idd, mooi filmpjequote:Op woensdag 17 september 2008 19:29 schreef BonJovi het volgende:
kippevel dat filmpje
Waanzinnig stukquote:Toch denk ik dat Van Basten, zonder het zelf te weten, de voorbereiding op De Klassieker niet beter had kunnen beginnen dan met die opvallende wissel. Het is dit jaar menens in Amsterdam. Voor het ultieme doel wordt niemand gespaard en dat gaat de Ajacieden dit seizoen óf totaal verlammen, óf ongenadig hard lanceren in een schietstoel richting derde ster. Zondagmiddag. Een volle Kuip, een nieuwe grasmat, Kevin Hofland weer in de basis vlak vóór beroepsvisser Timmer, een steeds fitter wordende Sulejmanie, een collegiale Suarez, maar vooral een tot de tanden gewapende Hunter die zijn competitiekogels alweer een tijdje opspaart. Het is dit jaar feest in de Kuip, waar de honderdjarige zondag eens flink in het zonnetje mag worden gezet. Op de sfeervolle Rotterdamse kermis gaat de schiettent om half één open. De waarzegster weet al enige tijd de uitslag en is sinds dagen ziek.
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:09 schreef kevin6188 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Leuk geschreven inderdaad.quote:
ik mag aannemen dat morgen gewoon gewonnen wordtquote:Op woensdag 17 september 2008 19:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ben banger voor morgen dan voor zondag geloof ik. Niet dat ik nu 100% zeker ben van een overwinning tegen Feyenoord, maar ik heb voor het eerst dit seizoen echt het gevoel dat Ajax zich gaat laten gelden.
Ajax is misschien niet in topvorm, maar als je het tegen Roda zag kan het geen 0-0 blijven...quote:Op woensdag 17 september 2008 21:18 schreef ASroma het volgende:
[..]
ik mag aannemen dat morgen gewoon gewonnen wordtEn wat betreft zondag.... 2 ploegen die niet in vorm zijn.... zal wel een onaantrekkelijke 0-0 worden... klassieker onwaardige wedstrijd in ieder geval
T wordt ook geen 0-0.. Prikken dr sowieso wel 1 inquote:Op woensdag 17 september 2008 21:18 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ajax is misschien niet in topvorm, maar als je het tegen Roda zag kan het geen 0-0 blijven...
quote:Marco van Basten koopt huis in Oud-Zuid.
Marco van Basten gaat op stand wonen. Samen met zijn vrouw en drie kinderen verruilt de verse Ajax-trainer zijn bescheiden twee-onder-een-kapje in het immer bruisende Badhoevedorp binnenkort voor een allerminst bescheiden villa in het hoofdstedelijke rijkenreservaat Oud-Zuid.
Dat wil zeggen, als hij de financiering rond krijgt, want vooralsnog meldt de website van verkopend makelaar Broersma dat de verkoop onder voorbehoud van financiering is voltrokken. Daar kunnen we ons eerlijk gezegd ook wel iets bij voorstellen want de vraagprijs van het huis, dat is gelegen aan de statige Oranje Nassaulaan, bedroeg liefst ¤6,8 miljoen.
Van Basten beheerst de kunst van het afdingen kennelijk, hij mag straks voor ¤6,25 miljoen zijn naambordje op de deur schroeven. Als de gemeente dat tenminste toelaat, want het gebouw, daterend uit 1925, is een rijksmonument, ontworpen door de architect Granpré Molière. Het telt zo’n 600 vierkante meter woonoppervlak, beschikt over een eigen parkeerterrein en heeft een tuin van zo’n 25 meter met uitzicht op een vijver van het Vondelpark.
Benieuwd of Van Basten en zijn familie binnenkort gezellig op het terras van De Joffers neerploffen met bn-buurtgenoten als Bridget Maasland, Winston Gerschtanowitz, Renate Verbaan, Nicolette van Dam en Robert ten Brink.
Argh, alleen daarom zou ik dat huis wel willen kopenquote:Nicolette van Dam
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:03 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Argh, alleen daarom zou ik dat huis wel willen kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |