Alweer een feestje? Damn, begin je die tent niet nu al moe te worden?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:46 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja ik was precies op tijd klaar met bijlezen
Kon meteen een mooie +1 scoren.
Ik ga vanavond eten bij Moenen en daarna weer feestje
Stiekem is iets vanmorgen in m'n rug geschoten dus hoop ik eerst weer te kunnen lopen zonder steun![]()
Jazekers!quote:Op woensdag 17 september 2008 16:17 schreef Michael16000 het volgende:
gaat er vanavond nog gezopen worden door iemand hier?
Nee want ik ben er telkens zo vroeg weg ivm school! Ik neem m'n verantwoordelijkheid, ben er nog best trots op! Vanavond kan ik iets langer, hoef morgen pas kw voor 10 opquote:Op woensdag 17 september 2008 16:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Alweer een feestje? Damn, begin je die tent niet nu al moe te worden?
kan je nog iets van leren mikkiequote:Op woensdag 17 september 2008 16:26 schreef LastRequest het volgende:
Nee want ik ben er telkens zo vroeg weg ivm school! Ik neem m'n verantwoordelijkheid
Swarma, tip: vervang het werkwoord in de zin voor het woord 'lopen', spreek dan de zin uit, en je hoort of er een -t achter moet.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:59 schreef swarmahoer het volgende:
in wat voor geval schrijf je ''je'' waar je geen ''jij'' van kan maken ?
Swarma heb jij toevallig per ongeluk de basisschool geskipped?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Swarma, tip: vervang het werkwoord in de zin voor het woord 'lopen', spreek dan de zin uit, en je hoort of er een -t achter moet.
jij had beter dit topic kunnen skippen klapmongoolquote:Op woensdag 17 september 2008 16:29 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
Swarma heb jij toevallig per ongeluk de basisschool geskipped?
was niet verstandig.
Ik ben inderdaad ook weer gewoon aan de studiequote:Op woensdag 17 september 2008 16:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je nog iets van leren mikkie![]()
alhoewel jij ook altijd gewoon weer op school bent toch? ondanks dat het veel te laat is
een fles wijn voor onze voorraad is natuurlijk nooit weg.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:25 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
Geen probleem, moet ik wel even weten waar ik moet zijn natuurlijk.
drink je liever rode of witte wijn? neem ik een flesje mee.
wat stond er inquote:Op woensdag 17 september 2008 16:31 schreef LastRequest het volgende:
Ooh gister bij de alv trouwens
Werd er een motie van vertrouwen aangenomen en die heette "Gewoon omdat het kan"
zoooo, kort lontje? hahaquote:Op woensdag 17 september 2008 16:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij had beter dit topic kunnen skippen klapmongool
Nog 3 dagenquote:Op woensdag 17 september 2008 16:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan kan je idd nog eens een feestje vieren, goed bezig door geen colleges te skippen.
+1 scherpquote:Op woensdag 17 september 2008 16:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Niks, het was een motie van vertrouwen in het nieuwe bestuur, met als argumenten en dergelijke "Gewoon omdat het kan"quote:
nee geen last van, wel van een teringnewbie met een grote bekquote:
Kwam er afgelopen week achter dat m'n broer die avond z'n verjaardag viert, ik skip de verjaardag dus maarquote:
meeten? je vriend en ik bedoel je.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een fles wijn voor onze voorraad is natuurlijk nooit weg.
Zelf maakt het me niet uit, maar mn vriend drinkt graag rood![]()
Dus doe eerst maar 's meeten, daarna mag je ons wijn komen brengen![]()
Psies!quote:Op woensdag 17 september 2008 16:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik hou me nog in hoor..quote:Op woensdag 17 september 2008 16:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee geen last van, wel van een teringnewbie met een grote bek
Strak plan.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kwam er afgelopen week achter dat m'n broer die avond z'n verjaardag viert, ik skip de verjaardag dus maar.
Strak plan.quote:
google eens op 'bord voor je kop'quote:Op woensdag 17 september 2008 16:35 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
meeten? je vriend en ik bedoel je.
Ik zou willen dat je moeder jou in zich had gehouden.quote:
want? jij wilt meeten toch?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
google eens op 'bord voor je kop'
Ah, ik ben blij dat je dat argument tenminste niet bij mijn kunt gebruikenquote:Op woensdag 17 september 2008 16:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee geen last van, wel van een teringnewbie met een grote bek
and I repeatquote:Op woensdag 17 september 2008 16:38 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
want? jij wilt meeten toch?
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zou willen dat je moeder jou in zich had gehouden.
waren dat niet een en dezelfde?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:39 schreef LastRequest het volgende:
Wat was het plan de campagne bij FlashingLights ook alweer? Niet reageren toch? Heeft even gewerktOf nee Paaskonijn was dat of niet..
verassend genoeg ben je alleen gisteravond vervelend geweestquote:Op woensdag 17 september 2008 16:39 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
Ah, ik ben blij dat je dat argument tenminste niet bij mijn kunt gebruiken.
Ps. waar is mikkie want het topic begint weer te verzanden in gebitch, ik lees liever de lappen tekist van hem.
bij paaskonijn ja die heeft geholpenquote:Op woensdag 17 september 2008 16:39 schreef LastRequest het volgende:
Wat was het plan de campagne bij FlashingLights ook alweer? Niet reageren toch? Heeft even gewerktOf nee Paaskonijn was dat of niet..
nee, 'motorbloempje' is niet anoniem.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:40 schreef motorbloempje het volgende:en dan teringanoniem met een debiele nickname met een getal erachter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |