nee geen last van, wel van een teringnewbie met een grote bekquote:
Kwam er afgelopen week achter dat m'n broer die avond z'n verjaardag viert, ik skip de verjaardag dus maarquote:
meeten? je vriend en ik bedoel je.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een fles wijn voor onze voorraad is natuurlijk nooit weg.
Zelf maakt het me niet uit, maar mn vriend drinkt graag rood![]()
Dus doe eerst maar 's meeten, daarna mag je ons wijn komen brengen![]()
Psies!quote:Op woensdag 17 september 2008 16:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij had beter dit topic kunnen skippen klapmongool
ik hou me nog in hoor..quote:Op woensdag 17 september 2008 16:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee geen last van, wel van een teringnewbie met een grote bek
Strak plan.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kwam er afgelopen week achter dat m'n broer die avond z'n verjaardag viert, ik skip de verjaardag dus maar.
Strak plan.quote:
google eens op 'bord voor je kop'quote:Op woensdag 17 september 2008 16:35 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
meeten? je vriend en ik bedoel je.
Ik zou willen dat je moeder jou in zich had gehouden.quote:
want? jij wilt meeten toch?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
google eens op 'bord voor je kop'
Ah, ik ben blij dat je dat argument tenminste niet bij mijn kunt gebruikenquote:Op woensdag 17 september 2008 16:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee geen last van, wel van een teringnewbie met een grote bek
and I repeatquote:Op woensdag 17 september 2008 16:38 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
want? jij wilt meeten toch?
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zou willen dat je moeder jou in zich had gehouden.
waren dat niet een en dezelfde?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:39 schreef LastRequest het volgende:
Wat was het plan de campagne bij FlashingLights ook alweer? Niet reageren toch? Heeft even gewerktOf nee Paaskonijn was dat of niet..
verassend genoeg ben je alleen gisteravond vervelend geweestquote:Op woensdag 17 september 2008 16:39 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
Ah, ik ben blij dat je dat argument tenminste niet bij mijn kunt gebruiken.
Ps. waar is mikkie want het topic begint weer te verzanden in gebitch, ik lees liever de lappen tekist van hem.
bij paaskonijn ja die heeft geholpenquote:Op woensdag 17 september 2008 16:39 schreef LastRequest het volgende:
Wat was het plan de campagne bij FlashingLights ook alweer? Niet reageren toch? Heeft even gewerktOf nee Paaskonijn was dat of niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |