Michael16000 is geen kloon van LMWquote:Op woensdag 17 september 2008 14:06 schreef swarmahoer het volgende:
is die losermyway al gebanned ofzo dat er een nieuwe kloon is ?
Wie is dan waar te vinden? Ik zit er over te twijfelen maar eens een dagje en een nachtje in Nijmegen te vertoeven. Enerzijds heb ik wel zin in stappen, anderzijds ben ik nog brak...quote:Op woensdag 17 september 2008 14:06 schreef swarmahoer het volgende:
morgen is t donderdag dus tuurlijk is er iets te doen in de stad
heeft ie daar ooit iets over verteld dan ? weet je maar nooit dusquote:Op woensdag 17 september 2008 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Michael16000 is geen kloon van LMW
tenzij LMW ooit geneukt heeft (zie Topic historie van Michael en zoek naar een R&P topic)
who the fuck is losermyway.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heeft ie daar ooit iets over verteld dan ? weet je maar nooit dus
Waarschijnlijk je toekomstige beste vriend als ik jullie niveau grappen vergelijk!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:12 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
who the fuck is losermyway.
We trappen ook met zijn allen mensen de grond in die we wel kennen!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Anders trappen we met z'n allen iemand de grond in die we niet kennen![]()
.
dat dusquote:Op woensdag 17 september 2008 14:31 schreef swarmahoer het volgende:
welkom micheal!!! stel je even voorwat is je binding met nijmegen, opleiding, etc
leeftijd?
Dat weet ik zelfs nog niet eens van de vaste bezoekers van dit draadje!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:31 schreef swarmahoer het volgende:
welkom micheal!!! stel je even voorwat is je binding met nijmegen, opleiding, etc
leeftijd?
In de oude OP staan een boel gegevens van iedereen als je 't wil wetenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat weet ik zelfs nog niet eens van de vaste bezoekers van dit draadje!
Zit wat inquote:Op woensdag 17 september 2008 14:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
We trappen ook met zijn allen mensen de grond in die we wel kennen!![]()
Duzz....
Nieuws van gisteren is vandaag de dag doorgaans weinig actueel.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In de oude OP staan een boel gegevens van iedereen als je 't wil weten.
Zeur dan ook niet.....quote:Op woensdag 17 september 2008 14:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nieuws van gisteren is vandaag de dag doorgaans weinig actueel.
daarom vragen we t ook alleen bij nieuwe mensen natuurlijkquote:Op woensdag 17 september 2008 14:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nieuws van gisteren is vandaag de dag doorgaans weinig actueel.
Vergeefse moeite! Ik zeur meer dan een demente bejaarde!quote:
* motorbloempje schopt Mikkiequote:Op woensdag 17 september 2008 14:54 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou naar de uni moeten om opdrachten te maken, maar ik heb geen zin.
je hebt er écht zin in, niet?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:14 schreef IrishBastard het volgende:
Huiswerk makenZometeen wc systeemtheorie
Whoiquote:
posten dusquote:Op woensdag 17 september 2008 15:20 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb hier nog een paint-verbouwde foto van mobloIets met "bel me en ik ga op je hoofd zitten"
das valsspelen, want ik heb die foto van jou hier nietquote:Op woensdag 17 september 2008 15:20 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb hier nog een paint-verbouwde foto van mobloIets met "bel me en ik ga op je hoofd zitten"
mist een fu smiley ... ik ben gewoon een fan van farce.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarschijnlijk je toekomstige beste vriend als ik jullie niveau grappen vergelijk!
het wc systeem is erg makkelijk, op t knopje drukken en er word water geloosd. op n gegevenmoment is het waternivo te laag dan gaat de stop erop en vult ie zich weer bijquote:Op woensdag 17 september 2008 15:14 schreef IrishBastard het volgende:
Huiswerk makenZometeen wc systeemtheorie
De TT wat doe jequote:Op woensdag 17 september 2008 15:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
het wc systeem is erg makkelijk, op t knopje drukken en er word water geloosd. op n gegevenmoment is het waternivo te laag dan gaat de stop erop en vult ie zich weer bij
quote:
Het nivo omlaag halenquote:
Ja ik was precies op tijd klaar met bijlezenquote:
ah dit is dus losermyway.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:34 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
mist een fu smiley ... ik ben gewoon een fan van farce.
ik had t wel goed volgehouden tochquote:Op woensdag 17 september 2008 15:46 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja ik was precies op tijd klaar met bijlezen
Kon meteen een mooie +1 scoren.
Ik ga vanavond eten bij Moenen en daarna weer feestje
Stiekem is iets vanmorgen in m'n rug geschoten dus hoop ik eerst weer te kunnen lopen zonder steun![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |