* motorbloempje schopt Mikkiequote:Op woensdag 17 september 2008 14:54 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou naar de uni moeten om opdrachten te maken, maar ik heb geen zin.
je hebt er écht zin in, niet?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:14 schreef IrishBastard het volgende:
Huiswerk makenZometeen wc systeemtheorie
Whoiquote:
posten dusquote:Op woensdag 17 september 2008 15:20 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb hier nog een paint-verbouwde foto van mobloIets met "bel me en ik ga op je hoofd zitten"
das valsspelen, want ik heb die foto van jou hier nietquote:Op woensdag 17 september 2008 15:20 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb hier nog een paint-verbouwde foto van mobloIets met "bel me en ik ga op je hoofd zitten"
mist een fu smiley ... ik ben gewoon een fan van farce.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarschijnlijk je toekomstige beste vriend als ik jullie niveau grappen vergelijk!
het wc systeem is erg makkelijk, op t knopje drukken en er word water geloosd. op n gegevenmoment is het waternivo te laag dan gaat de stop erop en vult ie zich weer bijquote:Op woensdag 17 september 2008 15:14 schreef IrishBastard het volgende:
Huiswerk makenZometeen wc systeemtheorie
De TT wat doe jequote:Op woensdag 17 september 2008 15:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
het wc systeem is erg makkelijk, op t knopje drukken en er word water geloosd. op n gegevenmoment is het waternivo te laag dan gaat de stop erop en vult ie zich weer bij
quote:
Het nivo omlaag halenquote:
Ja ik was precies op tijd klaar met bijlezenquote:
ah dit is dus losermyway.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:34 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
mist een fu smiley ... ik ben gewoon een fan van farce.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |