Deal. Sorry.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:10 schreef Manu82 het volgende:
Zullen we gewoon even 020-PSV issues laten en het over de wedstrijd gaan hebben?
nou nouquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat een kankermongool, die Rosetti.![]()
![]()
Inderdaad, goede voetballer.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:16 schreef Damzkieee het volgende:
Pongolle is ook niet mis.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Koevermans lacht het laatst ten opzichte van Van Gaal.²
Die hamstrings van van Gaalquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Koevermans lacht het laatst ten opzichte van Van Gaal.²
Gelukkig valt het meestal niet zo op; anders was hij al weg gekocht door een Europese topclub.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:17 schreef denthemen het volgende:
Heeft die Simons ooit een slechte wedstrijd gehad? Die kan volgens mij niet slecht spelen..
Is psv dat niet dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gelukkig valt het meestal niet zo op; anders was hij al weg gekocht door een Europese topclub.
Goede voorzet Pongollequote:Op dinsdag 16 september 2008 21:20 schreef denthemen het volgende:
Wat een kwaliteiten
Sorryquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hou eens gewoon op met dat woord
Potverdikkiequote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik ben hoe dan ook altijd niet voor PSV
Triest.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik ben hoe dan ook altijd niet voor PSV
Dit Atletico pakt Liverpool ook.quote:
Moet die kut-Koevermans wel z'n best eens gaan doen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:23 schreef Houniet het volgende:
Het is nog niet afgelopen hoor psv.
Ik zou het nog een paar keer posten, je weet maar nooit...quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:25 schreef tong80 het volgende:
Op dinsdag 16 september 2008 20:24 schreef tong80 het volgende:
Atletico heeft geweldige spitsen.
Dit wordt smullen.
Als Nederlander hoop ik op winsrt van PSV.
Maar gezien de taal van Stevens hou ik mijn hart vast
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:25 schreef Leonos het volgende:
Wat zijn die boertjes nu heerlijk rustig
Logisch als je amper een bal krijgt als diepst opgestelde middenvelder.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Afellay vrijwel onzichtbaar overigens.
Sterkte...quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit wordt een moeizame avond voor PSV.
Ik ben Marokkaan.²
Tsja, niet alleen hij volgens mijquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:24 schreef Dr.Crane het volgende:
Moet die kut-Koevermans wel z'n best eens gaan doen.
Lol.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:25 schreef tong80 het volgende:
Op dinsdag 16 september 2008 20:24 schreef tong80 het volgende:
Atletico heeft geweldige spitsen.
Dit wordt smullen.
Als Nederlander hoop ik op winsrt van PSV.
Maar gezien de taal van Stevens hou ik mijn hart vast
Altijd toch?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:25 schreef Leonos het volgende:
Volgens mij morgen, net zoals voorgaande seizoenenquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:25 schreef VoreG het volgende:
Worden de andere wedstrijden vanavond uitgezonden of morgen pas?
Ik zeg 0-4 Feyenoord- Ajax en een half leeg stadionquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:25 schreef Dr.Crane het volgende:
De supporters van PSV blijven goed achter hun elftal staan trouwens.De ArenA was al leeggelopen.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:25 schreef Leonos het volgende:
Je kunt veel zeggen maar echt rustig zijn ze natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:25 schreef Leonos het volgende:
Ja en dan Schumacher op doelquote:
Broodjes beenham in de rustquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:25 schreef Dr.Crane het volgende:
De supporters van PSV blijven goed achter hun elftal staan trouwens.De ArenA was al leeggelopen.
DIe bal was gewoon te hard die hij kreeg.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:24 schreef Dr.Crane het volgende:
Moet die kut-Koevermans wel z'n best eens gaan doen.
Is dat deze week al??quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:26 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik zeg 0-4 Feyenoord- Ajax en een half leeg stadion
Perceptie, komt omdat we voor PSV zijn. En dat ik dan net lekker gegeten hebt doet daar niets aan af. als je het echt wil weten: heerlijke soep en loempia's.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:24 schreef Dr.Crane het volgende:
Die scheids is echt slecht overigens, fluit echt in het voordeel van Atletico.
Ja net zoals AZ-PSVquote:
watte?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Perceptie, komt omdat we voor PSV zijn. En dat ik dan net lekker gegeten hebt doet daar niets aan af. als je het echt wil weten: heerlijke soep en loempia's.²
Waar hebben ze die eigenlijk vandaan? De zeehavenbuurt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:25 schreef Eric_Cantona het volgende:
Brechet valt hier wel even zwaar door de mand zeg, op 't hoogste podium
Rot toch eens op met je gezwam!quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Perceptie, komt omdat we voor PSV zijn. En dat ik dan net lekker gegeten hebt doet daar niets aan af. als je het echt wil weten: heerlijke soep en loempia's.²
Man met de meeste CL ervaring op 't veld bij PSVquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waar hebben ze die eigenlijk vandaan? De zeehavenbuurt.²
Mocht het je nog verbazen: vrijwel iedere verdediger in Spanje heeft moeite met Aguëro.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Man met de meeste CL ervaring op 't veld bij PSVKomt van Olympique als ik me niet vergis?
Socheauxquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Man met de meeste CL ervaring op 't veld bij PSVKomt van Olympique als ik me niet vergis?
Ja, Theo "doe mij een fijn romig ijsje" Walcott.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:30 schreef stefmans het volgende:
Tip voor PSV-AJAX een snelle man op brechet
Zeker, ook echt geen makkelijke jongen om tegen te voetballen. Maar ik zag 'm ook 'n kopbal door 't midden uitverdedigen, etc. Dan doe je toch iets niet goed en dat zo'n man voor je duikt op de doellijn zowat, dat moet eigenlijk ook niet kunnen. Dat ben je toch wel met me eens?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mocht het je nog verbazen: vrijwel iedere verdediger in Spanje heeft moeite met Aguëro.
1 woordquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:31 schreef golfer het volgende:
PSV is echt kansloos tegen een beetje internationale sub-topclub.
Aanvallend stelt het met Amrabat en Koevermans natuurlijk niets voor en verdedigend is het met Pieters en die Fransman helemaal niets.
Alleen Afellay brengt soms nog een beetje klasse mee.
"We worden allemaal oud, niets blijft..."quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:31 schreef Dr.Crane het volgende:
"Joost mag het weten... hopelijk is Stevens die Joost". Snoeks.
Daarom heeftie nog wel gelijk.quote:
Spanje is dan ook een veel groter voetballand dan ons kikkerlandje...quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:31 schreef golfer het volgende:
Aanvallend stelt het met Amrabat en Koevermans natuurlijk niets voor en verdedigend is het met Pieters en die Fransman helemaal niets.
Alleen Afellay brengt soms nog een beetje klasse mee.
Nee hij is via Olympique Lyon via Inter naar Sociedad vertrokken.quote:
Wil je dit nooit meer doen jij lassiehond. Ik wilde de samenvattingen nog zien.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:32 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
De tussenstanden:
A Chelsea 2-0 Bordeaux
A Roma 1-1 CFR
B Panathinaikos 0-1 Internazionale
B Bremen 0-0 Anorthosis
C Basel 0-1 Shakhtar
C Barcelona 1-0 Sporting
D PSV 0-2 Atlético
D Marseille 1-2 Liverpool
Excuses.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wil je dit nooit meer doen jij lassiehond. Ik wilde de samenvattingen nog zien.²
Een beetje doe je Atletico tekort mee. Ze veegden ook de vloer aan met Schalke.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:31 schreef golfer het volgende:
Die kun je toch morgen pas zien, flipper?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wil je dit nooit meer doen jij lassiehond. Ik wilde de samenvattingen nog zien.²
quote:Chelsea - Bordeaux
Wedstrijd
Normale speeltijd
Je weddenschap: 1
'
1,27 16-9-08
'
PSV - Atlético Madrid
Wedstrijd
Normale speeltijd
Je weddenschap: 2
'
2,80 16-9-08
'
Panathinaikos - Inter
Wedstrijd
Normale speeltijd
Je weddenschap: 2
'
1,88 16-9-08
Je weddenschap: drievoudig
Quote: 6,69
Heb je het echt tegen mij, ik denk dat je je vergist daar ik altijd normaal reageer. Maar bedankt voor je opbouwende kritiek, dat weet ik altijd te waarderen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:34 schreef Blawh het volgende:
Bansheeboy, reageer ook even normaal svp.
Niet als je Sport 1 hebt, skippy.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die kun je toch morgen pas zien, flipper?
1998/99 Olympique Lyon 15 0 Frankrijkquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Nee hij is via Olympique Lyon via Inter naar Sociedad vertrokken.
Psst het staat nog in je quotequote:Op dinsdag 16 september 2008 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Geen woord gelogenquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:37 schreef tong80 het volgende:
We stellen niks mer voor in europa.
Dat loopt maar bij Real Manchester en Beyern te voetbal;len.
Maar dat houdt een keer op
Dank je, koala.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Niet als je Sport 1 hebt, skippy.
Hmm, vreemd. M'n FM-statistieken zijn niet zo goed bijgewerkt dusquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
1998/99 Olympique Lyon 15 0 Frankrijk
1999/00 Olympique Lyon 16 0 Frankrijk
2000/01 Olympique Lyon 27 0 Frankrijk
2001/02 Olympique Lyon 28 0 Frankrijk
2002/03 Olympique Lyon 30 0 Frankrijk
2003/04 Internazionale 9 0 Serie A
2004/05 Real Sociedad 17 0 Primera Division
2005/06 Real Sociedad 3 0 Primera Division
2006/07 FC Sochaux 28 0 Frankrijk
2007/08 FC Sochaux 21 2 Frankrijk
2008/09 PSV 2 0 Eredivisie
Kun je nagaan hoe Vermaelen het zou hebben gedaan. Niet om Ajax er bij te betrekken, maar meer om het één en ander in perspectief te zetten. Aguëro is gewoon heel erg goed. Met spitsen als Makaay en Huntelaar heeft Brechet amper moeite; omdat die niet zo snel en wendbaar zijn als Kun.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:36 schreef koningdavid het volgende:
Wat is die Brechet een drama zeg...
Ik NIET!quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:11 schreef Blawh het volgende:
[..]
Club die een enigzins nog een familiesfeer weet te bundelen aan goede prestaties in Nederland en Europa (alhoewel dat familiale de laatste tijd even minder was met Lemic, etc.).
Ik vind PSV ook een saaie club, daar niet van, maar zeggen dat ze nergens voor staan en geen identiteit hebben gaat wel erg ver vind ik.
Ronald "ja, maar goed.." Koemanquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:39 schreef Multatilu het volgende:
En en en en en en en en Koemand doet het commentaar in de rust?
Niet te dramatisch he tong, dit is niet direct de maatstaf voor de hele cyclus.quote:
heur mquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:40 schreef toma het volgende:
Isakson is niet bepaald de nieuwe Gomes, zat er niet lekker bij, bij die 2e goal.
Doe dat dan ook nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Niet om Ajax er bij te betrekken,
Ja, ik hoorde dat ook. Ik dacht dat ik het niet goed hoorde daar ik mijn volledige aandacht richtte op de hamstrings van oudvoetballer Koeman.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:40 schreef WeebI het volgende:
Sergio Ramos loopt zich warm volgens Jack
Denkbeelden die begin jaren '90 misschien van toepassing waren. Echt knokken doet Feyenoord al jaren niet meer en op technisch verzorgd voetbal heeft Ajax ook al jaren geen patent meer.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:40 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik NIET!
Echt een onwijze nepclub!
Feijenoord is de club met de knokploeg. Weinig verzorgd qua tactiek en techniek, maar wel strijdlust. Mouwen opstropen en bikkelen.
Ajax is de club met mooi technisch voetbal. Tikkeltje arrogant. In de hoogtij dagen streetwise en gogme als sleutelwoorden.
Die nepclub uit Eindhoven hadden en hebben geen van beide culturen. Ze wilden zijn als Ajax en kochten maar raak. Ajax had een fantastische jeugdopleiding. Helaas merk je daar niks meer van.
De club uit Eindhoven speelt zeker niet geweldig. Maar de afgelopen 4 seizoenen wél de kampioen van de armoede.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:40 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik NIET!
Feijenoord is de club met de knokploeg. Weinig verzorgd qua tactiek en techniek, maar wel strijdlust. Mouwen opstropen en bikkelen.
Ajax is de club met mooi technisch voetbal. Tikkeltje arrogant. In de hoogtij dagen streetwise en gogme als sleutelwoorden.
Die nepclub uit Eindhoven hadden en hebben geen van beide culturen. Ze wilden zijn als Ajax en kochten maar raak. Ajax had een fantastische jeugdopleiding. Helaas merk je daar niks meer van.
De club uit Eindhoven speelt zeker niet geweldig. Maar de afgelopen 4 seizoenen wél de kampioen van de armoede.
Een komma gebruiken mag gewoon hoor!quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:41 schreef Doc het volgende:
Wat een heerlijke partij voetbal - voornamelijk omdat ik het ook leuk vind twee helden van LFC2005 weer in actie te zien.
Ik ben dan wel voor Ajax, maar dit slaat nergens op...quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:40 schreef toma het volgende:
Isakson is niet bepaald de nieuwe Gomes, zat er niet lekker bij, bij die 2e goal.
ik wil niet provocerend overkomen oid. Maar met Issakson hebben jullie echt veel kwaliteit ingeleverd.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:40 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik NIET!
Het gaat hier over een wedstrijd dus flikker gewoon opo met je gezeikquote:
Hij kent de weg naar de koffiekamer goed, stadionkennis enzo.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:40 schreef TC03 het volgende:
Ongelofelijk, die Koeman. Wat heeft hij nou voor meerwaarde.
Leuk idd om Luis García in de basis te zienquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:41 schreef Doc het volgende:
Wat een heerlijke partij voetbal - voornamelijk omdat ik het ook leuk vind twee helden van LFC2005 weer in actie te zien.
idd, die Kun mag daar natuurlijk nooit draaien en met gezicht richting goal komen, fout van Brechet niet van goalie.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik ben dan wel voor Ajax, maar dit slaat nergens op...
Die bal werd van 3 meter afstand vol op de wreef ingeschoten. Die had Gomes (en geen enkele keeper, tenzij het pure mazzel is) nooit van zijn leven gehad...
Een komma of een streepje - een kniesoor die daar op let...quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Een komma gebruiken mag gewoon hoor!
Of om PSV supporter Theo Maassen maar eens te quoten "Amsterdam heeft het, Rotterdam heeft het niet nodig en Eindhoven heeft geen idee waar het over gaat"quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:40 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik NIET!
Tering, wat een bagger!quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind eigenlijk dat PSV het qua voetbal helemaal niet zo slecht doet. Het is de klasse van wijlen Aguero dat er 2 keer gescoord is. Ook vind ik dat ze vaker edelweiss Amrabat bij het spel moeten betrekken. En eerlijkheidshalve wil ik bij deze beweren wat ik nu ga zeggen: Afellay speelt flets en eist geen ballen op zoals we hem kennen.²
Zeker weten. Die 2de bal van wijlen Aguero had onze Gomes echt wel gehad. En Alex had hem nooit van ze leven laten schieten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:43 schreef toma het volgende:
[..]
ik wil niet provocerend overkomen oid. Maar met Issakson hebben jullie echt veel kwaliteit ingeleverd.
Er zijn meer dan 2 culturen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:40 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik NIET!
ik vind 'm wel een goede keeper voor psv. je moet hem ook niet met gomez vergelijken.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:43 schreef toma het volgende:
[..]
ik wil niet provocerend overkomen oid. Maar met Issakson hebben jullie echt veel kwaliteit ingeleverd.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:45 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Of om PSV supporter Theo Maassen maar eens te quoten "Amsterdam heeft het, Rotterdam heeft het niet nodig en Eindhoven heeft geen idee waar het over gaat"
*editquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:45 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Of om PSV supporter Theo Maassen maar eens te quoten "Amsterdam heeft het, Rotterdam heeft het niet nodig en Eindhoven heeft geen idee waar het over gaat"
Wel met belangrijk doelpunt in de 3-1 overwinning op Olympiakosquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:43 schreef WeebI het volgende:
[..]
Leuk idd om Luis García in de basis te zien
Maar Sinama-Pongolle was toch niet echt een held?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:45 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Ik ook en moest lachenquote:
Die wedstrijd kan ik me nog wel herinneren ja, alleen niet dat FSP scoorde. Wel de goal(s) van Luis García in de kwart- en halve finalesquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Wel met belangrijk doelpunt in de 3-1 overwinning op Olympiakos
(groepsronde, cruciale overwinning, met de 3-1 door Gerrard en volgens mij ook een doelpunt van Mellor)
Geografie.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat er historisch gezien meer (stabiele) negers hebben gespeeld en spelen bij Ajax dan bij PSV?²
Huh? Eindhoven is dichter bij de evenaar hoor.quote:
Negers zijn lui en het vliegveld is in Amsterdam en die lui kijken niet verderquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat er historisch gezien meer (stabiele) negers hebben gespeeld en spelen bij Ajax dan bij PSV?²
Surinamequote:Op dinsdag 16 september 2008 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Bodem is goed in Amsterdam.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Negers zijn lui en het vliegveld is in Amsterdam en die lui kijken niet verder
Eindhoven ligt geografisch gezien dichter bij Auswitch.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat zeg ik. 0-3.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:54 schreef Damzkieee het volgende:
PSV laat te veel toe in en rond de eigen zestien
Dat doen ze dus niet.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Als dat geen integratie is, 3 Marokkanen die een Nederlands team op sleeptouw nemen.²
Dit waren toch Mendez en Simons die in de fout gingen?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:55 schreef cultheld het volgende:
Pieters blundert bij 2 v/d 3 goals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |