Die wedstrijd kan ik me nog wel herinneren ja, alleen niet dat FSP scoorde. Wel de goal(s) van Luis García in de kwart- en halve finalesquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Wel met belangrijk doelpunt in de 3-1 overwinning op Olympiakos
(groepsronde, cruciale overwinning, met de 3-1 door Gerrard en volgens mij ook een doelpunt van Mellor)
Geografie.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat er historisch gezien meer (stabiele) negers hebben gespeeld en spelen bij Ajax dan bij PSV?²
Huh? Eindhoven is dichter bij de evenaar hoor.quote:
Negers zijn lui en het vliegveld is in Amsterdam en die lui kijken niet verderquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat er historisch gezien meer (stabiele) negers hebben gespeeld en spelen bij Ajax dan bij PSV?²
Surinamequote:Op dinsdag 16 september 2008 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Bodem is goed in Amsterdam.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Negers zijn lui en het vliegveld is in Amsterdam en die lui kijken niet verder
Eindhoven ligt geografisch gezien dichter bij Auswitch.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat zeg ik. 0-3.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:54 schreef Damzkieee het volgende:
PSV laat te veel toe in en rond de eigen zestien
Dat doen ze dus niet.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Als dat geen integratie is, 3 Marokkanen die een Nederlands team op sleeptouw nemen.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |