Het gaat hier over een wedstrijd dus flikker gewoon opo met je gezeikquote:
Hij kent de weg naar de koffiekamer goed, stadionkennis enzo.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:40 schreef TC03 het volgende:
Ongelofelijk, die Koeman. Wat heeft hij nou voor meerwaarde.
Leuk idd om Luis García in de basis te zienquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:41 schreef Doc het volgende:
Wat een heerlijke partij voetbal - voornamelijk omdat ik het ook leuk vind twee helden van LFC2005 weer in actie te zien.
idd, die Kun mag daar natuurlijk nooit draaien en met gezicht richting goal komen, fout van Brechet niet van goalie.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik ben dan wel voor Ajax, maar dit slaat nergens op...
Die bal werd van 3 meter afstand vol op de wreef ingeschoten. Die had Gomes (en geen enkele keeper, tenzij het pure mazzel is) nooit van zijn leven gehad...
Een komma of een streepje - een kniesoor die daar op let...quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Een komma gebruiken mag gewoon hoor!
Of om PSV supporter Theo Maassen maar eens te quoten "Amsterdam heeft het, Rotterdam heeft het niet nodig en Eindhoven heeft geen idee waar het over gaat"quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:40 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik NIET!
Echt een onwijze nepclub!
Feijenoord is de club met de knokploeg. Weinig verzorgd qua tactiek en techniek, maar wel strijdlust. Mouwen opstropen en bikkelen.
Ajax is de club met mooi technisch voetbal. Tikkeltje arrogant. In de hoogtij dagen streetwise en gogme als sleutelwoorden.
Die nepclub uit Eindhoven hadden en hebben geen van beide culturen. Ze wilden zijn als Ajax en kochten maar raak. Ajax had een fantastische jeugdopleiding. Helaas merk je daar niks meer van.
De club uit Eindhoven speelt zeker niet geweldig. Maar de afgelopen 4 seizoenen wél de kampioen van de armoede.
Tering, wat een bagger!quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind eigenlijk dat PSV het qua voetbal helemaal niet zo slecht doet. Het is de klasse van wijlen Aguero dat er 2 keer gescoord is. Ook vind ik dat ze vaker edelweiss Amrabat bij het spel moeten betrekken. En eerlijkheidshalve wil ik bij deze beweren wat ik nu ga zeggen: Afellay speelt flets en eist geen ballen op zoals we hem kennen.²
Zeker weten. Die 2de bal van wijlen Aguero had onze Gomes echt wel gehad. En Alex had hem nooit van ze leven laten schieten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:43 schreef toma het volgende:
[..]
ik wil niet provocerend overkomen oid. Maar met Issakson hebben jullie echt veel kwaliteit ingeleverd.
Er zijn meer dan 2 culturen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:40 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik NIET!
Echt een onwijze nepclub!
Feijenoord is de club met de knokploeg. Weinig verzorgd qua tactiek en techniek, maar wel strijdlust. Mouwen opstropen en bikkelen.
Ajax is de club met mooi technisch voetbal. Tikkeltje arrogant. In de hoogtij dagen streetwise en gogme als sleutelwoorden.
Die nepclub uit Eindhoven hadden en hebben geen van beide culturen. Ze wilden zijn als Ajax en kochten maar raak. Ajax had een fantastische jeugdopleiding. Helaas merk je daar niks meer van.
De club uit Eindhoven speelt zeker niet geweldig. Maar de afgelopen 4 seizoenen wél de kampioen van de armoede.
ik vind 'm wel een goede keeper voor psv. je moet hem ook niet met gomez vergelijken.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:43 schreef toma het volgende:
[..]
ik wil niet provocerend overkomen oid. Maar met Issakson hebben jullie echt veel kwaliteit ingeleverd.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:45 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Of om PSV supporter Theo Maassen maar eens te quoten "Amsterdam heeft het, Rotterdam heeft het niet nodig en Eindhoven heeft geen idee waar het over gaat"
*editquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:45 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Of om PSV supporter Theo Maassen maar eens te quoten "Amsterdam heeft het, Rotterdam heeft het niet nodig en Eindhoven heeft geen idee waar het over gaat"
Wel met belangrijk doelpunt in de 3-1 overwinning op Olympiakosquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:43 schreef WeebI het volgende:
[..]
Leuk idd om Luis García in de basis te zien
Maar Sinama-Pongolle was toch niet echt een held?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:45 schreef Multatilu het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |