quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:27 schreef Mikkie het volgende:
*tvp voor als ik de nieuwe aflevering heb gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabbits, Cavia's, Dogs, Monkey's, People , What is the difference :)
Vooral die laatste zin doet 't emquote:
Ja ik heb 'm gewoon gequote, weetniet of je nog wat wou aanpassen eraan of niet?quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:24 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Vooral die laatste zin doet 't em
+ goeie TT
Uhmmm.. nee eigenlijk niet.. wel mss een goed idee om over een paar topics weer eens wat leuks ervan te makenquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:54 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ja ik heb 'm gewoon gequote, weetniet of je nog wat wou aanpassen eraan of niet?
Over dat tweede heb je helemaal gelijk, 'One' moet eigenlijk wegquote:Op woensdag 17 september 2008 00:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een held is die Nathan ook he, dat ie zo lief tegen Brooke deed. Hij sloeg de spijker op zn kop. Prachtaflevering weer zoals gewoonlijk.
Nog even mierenneuken over de OP. Waarom staat Deb er niet in? Die hoort er toch wel weer bij vind ik.
En ze wonen toch niet in One Tree Hill maar in Tree Hill? Of ben ik misinformed?
Verder is de OP prachtig hoor Taz
Mooi hoe hij Nathan eruit luldequote:Op dinsdag 23 september 2008 23:25 schreef blueangel_ het volgende:
Pfff, een verschrikkelijke episode voor mij. Als Club Brugge supporter deed die hele ceremonie rond Q z'n shirt intrekking me terugdenken aan het drama dat wij een paar maanden geleden terug meemaakten met de dood van Sterchele, dus m'n ogen werden weer ff vochtig ...
Jamie was weer brilliant trouwens
moet je eens ff googlen op 'one tree hill music' dan krijg je volgens mij een site met een heel overzichtquote:Op donderdag 25 september 2008 20:16 schreef Akelalala het volgende:
Ik vond het een mooie aflevering, met het hele Q gedeelte, maar zeker ook.... Brooke weer op de weg terug, Jamie hilarisch, Peyton op zoek naar haar vader en inderdaad zoals eerder gezegd... erg goede muziek...
Weet iemand trouwens toevallig of er ergens een lijst is van de nummers per aflevering? Ik weet dat dat bij bijvoorbeeld Grey's Anatomy wel gedaan werd.
Er zijn eigenlijk alleen maar meer ouders bij gekomen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:52 schreef MaxC het volgende:
Ze zijn nu ook allemaal volwassen dus is het logisch dat de ouders een veel kleinere rol spelen dan als je nog op High school zit
Die ging toen een keer voor langere tijd weg (half jaar naar een booreiland ofzo) zodat ze meer geld hadden, maar dat is het laatste wat ik er van gehoord heb.quote:Op maandag 29 september 2008 00:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat is er eigenlijk met de vader van Peyton gebeurd? Hij zat op een booreiland of iets dergelijks is het laatste dat ik me kan herinneren. Zij waren toch altijd wel close dacht ik ook al was hij niet vaak thuis.
quote:Op maandag 29 september 2008 14:54 schreef suus21 het volgende:
dat kut net 5 stopt midden in een seizoen met uitzenden![]()
Waar heb jij het over?quote:Op dinsdag 30 september 2008 02:02 schreef DaFan het volgende:
Waarom is er trouwens een 3 weken break tussen vorige episode en volgende
Dat komt met alle series. Zo ongeveer alleen nederlandse series lopen op een normale manier.quote:Op maandag 29 september 2008 19:18 schreef Seriefreaker het volgende:
Net5 haalt OTH gewoon naar beneden. Zenden ze het uit op zatermiddag rond 3-4 uur. Wie zit er dan voor de TV? Plus er is geen aflevering beschrijving op de site van net5. Slecht, Slecht
Volgens mij wel ja. Leuk om weer eens te zienquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die garage was de garage van Keith toch?
ja dat was inderdaad de garage vanquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:04 schreef Purky het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Leuk om weer eens te zien
Idd ja, dat zou pasquote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Die November Rain reference was ook wel slick gedaan, ik zou Peyton wel willen zien in die trouwjurk!!
Uuuuh dat is al héél lang geleden hoor..quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:41 schreef koetjiekoetjie het volgende:Haar adoptievader is toch op reis? Toen had hij Jake + dochtertje nog meegenomen om te ontsnappen van die gekke ex van Jake...
Ik zit ook al in seizoen 6 hoor, ik vroeg me gewoon opeens af waar Rachel was?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:35 schreef Seriefreaker het volgende:
Wij zitten al in seizoen 6...jij praat over seizoen 5 :p
Rachel was bij Brooke thuis, ze zouden hulp voor haar zoeken en ineens zag je haar met iemand bellen en was weer weg. Brooke was daar best wel van over de zeik, maar als ze niet geholpen wil worden is daar ook weinig aan te doen.... En dat was het einde van Rachel volgens mijquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:38 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik zit ook al in seizoen 6 hoor, ik vroeg me gewoon opeens af waar Rachel was?
Oke; ) Omdat je gebeurtenissen van seizoen 5 opnoemde. Jammer dat Rachel weg is inderdaadquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:38 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik zit ook al in seizoen 6 hoor, ik vroeg me gewoon opeens af waar Rachel was?
Nja voor mij zat er nauwelijks overgang tussen seizoen 5 en 6 omdat ik alles achter elkaar doorgekeken heb.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:44 schreef Seriefreaker het volgende:
[..]
Oke; ) Omdat je gebeurtenissen van seizoen 5 opnoemde.
Daarom hebben ze ook die tijdsprong gemaakt, met nieuwe levensfases komen er ook weer nieuwe verhalen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:57 schreef flyguy het volgende:
Eerlijk gezegd vond ik de eerste drie seizoenen het leukst. Nu gaan ze maar door en hebben ze alle drama cliches toch al wel bijna gehad. Peyton met haar tig vaders/moeders/ een stalker en een boze nanny/ zwangere tieners/ ernstige ongelukken/ alcohlisme/ prestatieverhogende middelen onder sporters/ diefstal/ etc etc
Nathan, begin seizoen 5.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:24 schreef Komakie het volgende:
Alcoholisme is toch nog niet echt voorgekomen
En Deb ook nogquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:46 schreef Crane het volgende:
[..]
Nathan, begin seizoen 5.Al duurde dat een paar afleveringen.
Waarom is die moeder van Lucas opeens helemaal out of the picture nu? Ze was toch terug?
Grappig ik wil hem juist altijd als eerste zienquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:40 schreef Tazmaniac het volgende:
ik heb het nu pas kunnen kijken omdat ik teveel shit kijk.. wil OTH altijd als allerlaatste kijken
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:30 schreef Akelalala het volgende:
[..]
Grappig ik wil hem juist altijd als eerste zien
Nee volgens mij juist niet. Zij gelooft wel in het boek, maar er is iemand anders die er niet in geloofd.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:46 schreef Purky het volgende:
Brooke en Peyton eindelijk open & honest tegen elkaar!
Mouth met z'n mouthfull, pfrt
Wel raar dat die booktour ineens wordt afgekapt. Zal Lindsay daarachter zitten ofzo? Vind het best vaag..
En dat Owen ineens basketballer is. En ook een stuk stevigerZal die terugkomen en met Brooke eindigen?
quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
btw begreep ik nou goed dat Deb tegen de politie heeft gezegd dat het dood schieten van Nanny Carry zelf verdediging was? Dat ging me allemaal een beetje te snel eigenlijk.
Dat dus. Constant d'r gelijk willen hebben en nooit een beetje inbinden, toch jammerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:39 schreef koetjiekoetjie het volgende:
Ik vind Peyton een zeikerd...sorry maar waarom moet Lucas altijd degene zijn die de eerste stap zet en toegeeft e.d? Peyton is niet mijn dame...
quote:One Tree Hill climbed to the show's best ratings in its six-season history in adults 18-34 (3.0/8-tie) and soared to the show's second best performance EVER in women 18-34 (4.4/10), according to Live Plus Same Day Nielsen ratings for Monday.
The CW was once again Monday's #1 network in women 18-34 (3.7/9) and females 12-34 (3.5/9). The CW was second on Monday night in adults 18-34 (2.6/7-tie) and persons 12-34 (2.4/7).
One Tree Hill won the 9pm time period in women 18-34 and females 12-34 (4.0/10), and ranked second in adults 18-34 and persons 12-34 (2.7/7) ranked second in the 8:00pm hour among women 18-34 (3.0/8-tie) and females 12-34 (3.0/8).
One Tree Hill and Gossip Girl have dramatically improved The CW's Monday, posting year-to-year gains on Monday by 189% in adults 18-34 (2.6/7), 208% in women 18-34 (3.7/9), 113% in adults 18-49 (1.7/4), 118% in women 18-49 (2.4/6) and 73% in viewers (3.4million).
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:51 schreef Tazmaniac het volgende:
ten vierde en tevens laatste, Peyton
haha een mede limboquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:40 schreef suus21 het volgende:
ik haat het dat die keendjes altijd zo schattig moeten zijn en bijdehand en zo volwassen doen voor hun leeftijd, dat is altijd zo overtrokken en cliché..
quote:
Ik erger me eigenlijk vooral aan dat dat kind zo verwend wordt. Die verjaardag! Niet normaal. En ook dat pappa komt basketballen op school enzo. Ik snap wel dat ze dit zo doen maar in het echte leven heb ik vaak mijn bedenkingen als ouders zo met hun kind omgaanquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:40 schreef suus21 het volgende:
ik haat het dat die keendjes altijd zo schattig moeten zijn en bijdehand en zo volwassen doen voor hun leeftijd, dat is altijd zo overtrokken en cliché..
quote:Warning: Have earplugs standing by, 'cause One Tree Hill fans around the world may soon let out a collective squeal.
Inside sources close to the show have just confirmed to me exclusively that Sophia Bush is dating her Tree Hill costar James Lafferty. "They're definitely together," says one insider who works on the CW series.
Requests for comment from both personal representatives have so far not been returned.
Turns out, it was Sophia's ex-husband (and yes, James' and Sophia's fellow OTH costar) Chad Michael Murray who first spilled the beans...
During an interview with a local CW news affiliate (see video below), Chad was asked about his relationship and failed marriage to Sophia and responded:
"It's one of those things where you grow up a lot faster. You're put in a situation where you're gonna deal with things right in your face. But I think [Sophia and I] are both professional and mature enough to get through it. And now it's just easy. We're just friends. And she's got James, and James and I are friends. It's just a little tight group in Wilmington."
You can see how Chad says it for yourself right here in this clip, where he also talks about his own "low-key, garden" wedding plans...
So what do you fans think of James and Sophia as a couple? Seems a pretty sweet match, doesn't it?
And even better, somewhere Nanny Carrie is rolling in her grave..
Dat is toch gewoon een Amerikaans dingetje? Doen ze ook bij Brad Pitt en Angelina Jolie, die worden dan weer Brangelina ofzo genoemd. Heb t ook wel vaker gehoord, kan er alleen nu niet opkomen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:51 schreef Tazmaniac het volgende:
ff een domme vraag he..
peyton/lucas --> leyton
brooke/lucas --> brucas
enz.
is dat echt bij OTH ontstaan of is deze vorm van 2namen samenvoegen al veel eerder in andere series gebruikt??
als lesbische college studentquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:39 schreef PirE het volgende:
Peyton had trouwens een gastrolletje in Little Britain USA.
Ik download altijd de 720p-releasequote:Op dinsdag 4 november 2008 12:58 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
als lesbische college student
de ep van vandaag is zo te zien alleen maar in een HD uitvoering te vinden.. naja beter dan helemaal niet natuurlijk
1.12 GBquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:55 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik download altijd de 720p-release, met minder neem ik geen genoegen
Daar heb ik geen last vanquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:00 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
1.12 GB
Erg lekker als je een dowloadlimiet hebt en ook nog 24, Prison Break en elke dag een NHL wedstrijd kijkt
Voor 24 heb je niks te vrezen op dit moment, Exile duurt nog een paar wekenquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:00 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
1.12 GB
Erg lekker als je een dowloadlimiet hebt en ook nog 24, Prison Break en elke dag een NHL wedstrijd kijkt
quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:58 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
als lesbische college student
de ep van vandaag is zo te zien alleen maar in een HD uitvoering te vinden.. naja beter dan helemaal niet natuurlijk
Hmmz.. Peyton was degene die het ja-woord niet durfde te geven.. en vervolgens valt ze madly in love met iemand anders.. die ook nogus de regisseur dinges dude blijkt te zijn.. I would be angry too!!!quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:50 schreef Purky het volgende:
Ik vind niet dat Lucas het recht heeft om boos te worden op Peyton eigenlijk..
Hij had wat met Lindsay in de tijd dat Peyton met Julian had. Tuurlijk, ze had het moeten zeggen maar ja.. dan nog vind ik niet dat ie er een probleem van moet gaan maken.
"I'm broke.."
- "You're 5, you're supposed to be broke"
Ze kan wel zingen ja.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zingt Hailey btw zelf? ik vind het namelijk altijd zo ongeloofwaardig overkomen.
Zit wat inquote:Op woensdag 12 november 2008 01:57 schreef Saviola het volgende:
Live the life, live the dream. No fear.Mooiste lijn uit deze ep.
Goede aflevering verder, dat Millie bij Brooke verhaal was inderdaad hardop lachen.. "it's like finding a unicorn"Wel knap van Mouth als je zo'n vriendin hebt dat je Gigi dan weet af te houden zeg
niet veel zouden hem het nadoen denk.
Me neither. Hoewel ze een kutrol heeft is ze niet verkeerd om naar te kijkenquote:Op woensdag 12 november 2008 16:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zat trouwens laatst op IMDB te kijken en Gigi is in het echt pas 17 ofzo
Had ik niet verwacht... Vind haar nu al lekker
²quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind er serieus nog steeds geen hol aan. weet ook niet of ik hem af ga kijken.
Ik hoop het wel, dan zijn we tenminste eindelijk van die zeikbek van dat mens afquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:46 schreef Akelalala het volgende:
Ik vond de aflevering zeer ok![]()
Heb altijd al gehouden van die oude films waar dan vaak heel slecht in geacteerd werd
In de Making of van de aflevering zei Chad Michael Murray dat in deze aflevering aanwijzingen gegeven zou worden voor het vervolg van de serie. Ik mag toch hopen dat dat niet de doden zullen zijnMaar het einde belooft niet veel goeds, ik "hoop" maar dat het een miskraam is van een zwangerschap waar we nog niks van weten (dit bedoel ik niet zoals het nu klinkt, maar ik hoop toch dat Peyton straks niet ongeneeslijk ziek blijkt te zijn ofzo)
Ik ben erg benieuwd naar het vervolg, maar deze aflevering was in ieder geval de moeite waard
Ga eens dood jijquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik hoop het wel, dan zijn we tenminste eindelijk van die zeikbek van dat mens af
Hehe.. misschien komt het door dit soort scenes:quote:Op woensdag 19 november 2008 00:29 schreef Tazmaniac het volgende:
oh en om af te sluiten, ik heb ineens enorme zin in kerst![]()
No, I dont do drugs
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:13 schreef Mikkie het volgende:
Wat een kutaflevering..
En die Peyton mag een ernstige ziekte krijgen, ik begin die jankbek een beetje beu te worden
quote:
Misschien dat Peyton alleen leuk is als ze zich beroerd voelt, want in de laatste ep ergerde ik me weer minder. Ik vind het wel stoer hoe ze Mia een uitbrander gaf.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:24 schreef Komakie het volgende:
Deze week was het weer beter.
Ik ben het met Annoh eens dat Peyton een beetje irritant is. Brooke is tegenwoordig veel cooler dan Peyton terwijl ik dat vroeger juist andersom vond
Dat is het niet. Ik vond Peyton vorig seizoen ook al niet zo leuk meer en het laatste highschool seizoen vond ik haar ook niet echt relaxt. De eerste 2, 3 seizoenen vond ik wel vet. Toen ze een beetje alternatief was enzo. Dat mag ik welquote:Op woensdag 26 november 2008 08:31 schreef annoh het volgende:
[..]
Misschien dat Peyton alleen leuk is als ze zich beroerd voelt, want in de laatste ep ergerde ik me weer minder. Ik vind het wel stoer hoe ze Mia een uitbrander gaf.
"I write my own songs"
"Well, Apparently not!'
Het zou wel mooi zijn. Milli die met Owen gaat liggen krikken en Mouth die dan uit frustratie Gigi een beurt geeftquote:Op woensdag 26 november 2008 20:13 schreef Akelalala het volgende:
Goede aflevering!
Ik vond het erg goed gedaan hoe alles weer terug en samen kwam... De "overval" door Sam gepland en dan die broer die Q heeft neergeschoten.... Erg goed gedaan vind ik...
Ontzettend balen dat we nu tot 5 januari moeten wachten op de volgende aflevering, ben erg benieuwd hoe het met Peyton afloopt, wat Lucas nu gaat doen met het script, of Nathan weer gaat basketballen, of Sam weer terugkomt, of Owen en Millie het daadwerkelijk gaan doen, Mouth... Te veel losse eindjes en dan nog meer dan een maand wachten....
Mja maar verder wel do'ablequote:
Ze reageert zoals de meeste wel zouden doen op zo'n situatie denk ik..quote:
Een OTH droomquote:Op woensdag 3 december 2008 00:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wow, ik heb vannacht echt een disturbing droom gehad. Jamie was mijn kind en Dan was de vader. Het probleem met Jamie was dat hij niet kon praten maar alleen maar miauwen. Hij wilde ook alleen maar in een mandje slapen. En toen werd ik wakker omdat mn kat aan het miauwen was...
LS is een vrouwtje hoorquote:
Wehehe mjah khad et kunnen weten, niet veel mannen die de serie kijkenquote:Op zondag 7 december 2008 16:20 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
LS is een vrouwtje hoor
maja volgens mij is het tegenwoordig ook wel done om dude tegen een chick te zeggen![]()
Ik kijk Gossip Girl af en toe, doen leuke meisjes in mee (Leighton Meesterquote:Op maandag 8 december 2008 00:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kijken jullie toevallig ook Gossip girl? Want ik ken iemand en die wilt dat niet gaan kijken omdat ie bang is dat ze hem dan een homo gaan vinden.. Omdat hij al uitgelachen wordt om OTH
Hoi dafan![]()
![]()
Maar jij kijkt dan ook alle pulp die op tv komtquote:Op maandag 8 december 2008 10:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehe hele discussie op los gebarstenmaar ik vind ook dat het geen donder uitmaakt wat of wie je bent en wat je kijkt
Terwijl ik gewoon Dafan even wilde pesten als hij dadelijk weer hier leest![]()
Dat valt echt wel mee, Ik volg Brothers and Sisters, Californication, ER, Heroes, OTH, GG, Grey's. private practice en ugly betty. Dat valt nog best mee in vergelijking met een aantal uit dit topicquote:Op maandag 8 december 2008 10:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar jij kijkt dan ook alle pulp die op tv komt.
Ik ben zelf overigens een man van 24 maar vind OTH ook goed te pruimen, terwijl ik ook dol ben op 24 en dikke actiefilms enzo.
Fuck... negen series!quote:Op maandag 8 december 2008 10:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat valt echt wel mee, Ik volg Brothers and Sisters, Californication, ER, Heroes, OTH, GG, Grey's. private practice en ugly betty. Dat valt nog best mee in vergelijking met een aantal uit dit topic
Hoezo dat danquote:En met man is bij jou dan ook wel meteen alles gezegd he
Daarom, ik wist dat ik meeviel..quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:51 schreef Purky het volgende:
En ik sluit me aan bij Scotty en Lucky_Strike
SATCquote:Op woensdag 10 december 2008 15:03 schreef PirE het volgende:
Volgens mij zijn er zelfs meer mannen in dit topic![]()
. En sinds wanneer ben je homo als je naar One Tree Hill kijkt
![]()
. Er zit ook sport in (basketbal heeft best een belangrijke rol gespeeld in de serie) en het zit vol mooie vrouwen
![]()
.
Ik download ook een boel vrouwenseries voor de vrouw des huizes en die kijk ik gewoon mee en ik voel me er niet minder man door. Maar er is natuurlijk wel een grens, Sex and the City zal ik dus echt never nooit kijken (gelukkig komt dat niet meer)
quote:Inside sources confirm: One Tree Hill boss Mark Schwahn is in talks to write the pilot for the CW's new Melrose Place.
According to one well-placed CW insider, Schwahn is "the biggest name" and "top candidate" available for the remake of the '90s spinoff to Beverly Hills, 90210.
"The deal is not done yet," another reliable network source tells me. "But it looks like it's going to happen. I would be surprised if it didn't go through."
So what does this mean for the future of One Tree Hill?
Ik denk toch echt dat dit het laatste seizoen is, en ik hoop het eigenlijk ook, ze kunnen beter op een hoog punt stoppen. En geef toe, 6 seizoenen is al aardig veel. Maarja aan de andere kant zal ik het ook wel jammer vinden als het stopt, blijft een hele goede show.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Geen stress, er zijn wel meer writers die meedere series tegelijk doen. En het is nog niet zeker.
Kijkt iemand dat 90210 trouwens hier? Is het wat?
Dus sowieso wil Mark weten of er een seizoen 7 komt voordat hij toe zegt ook maar IETS aan Melrose te gaan doen zodat hij eventueel OTH naar een mooi sluitend einde kan brengen. Maar d ekans is dus groot dat er een s7 en misschien wel een s8 komt!quote:So what does this mean for the future of One Tree Hill?
All good things!
According to insiders, CW president Dawn Ostroff and her team have been so pleased with the creative direction of One Tree Hill, they are planning to pick up the series for at least another season or two. (Say it with me, fans: Holler!)
The CW suits also are making sure Schwahn will stay on as OTH executive producer even if he also works on the new Melrose.
What's that they say about the cake and the eating of it?
Schwahn has asked that the network make a decision on season seven of Tree Hill before Jan. 1 (in order to plot out the final episodes of the current season), so news of a seventh-season pickup should come very soon.
Ik probeer het een beetje bij te houden. Ik vind het wel grappig maar het is geen super kwaliteit. Wel een stuk luchtiger dan OTH. Volg ze gewoon allebeiquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Geen stress, er zijn wel meer writers die meedere series tegelijk doen. En het is nog niet zeker.
Kijkt iemand dat 90210 trouwens hier? Is het wat?
Maandag?quote:
Was iets uit een ander topicquote:Op maandag 5 januari 2009 19:51 schreef Sc0tTy het volgende:dalijk maar es gaan loeren dan
, nieuwe avater taz ?
Zeg dat wel ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat een heerlijk ouderwetse OTH ep weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |