als lesbische college studentquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:39 schreef PirE het volgende:
Peyton had trouwens een gastrolletje in Little Britain USA.
Ik download altijd de 720p-releasequote:Op dinsdag 4 november 2008 12:58 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
als lesbische college student
de ep van vandaag is zo te zien alleen maar in een HD uitvoering te vinden.. naja beter dan helemaal niet natuurlijk
1.12 GBquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:55 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik download altijd de 720p-release, met minder neem ik geen genoegen
Daar heb ik geen last vanquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:00 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
1.12 GB
Erg lekker als je een dowloadlimiet hebt en ook nog 24, Prison Break en elke dag een NHL wedstrijd kijkt
Voor 24 heb je niks te vrezen op dit moment, Exile duurt nog een paar wekenquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:00 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
1.12 GB
Erg lekker als je een dowloadlimiet hebt en ook nog 24, Prison Break en elke dag een NHL wedstrijd kijkt
quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:58 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
als lesbische college student
de ep van vandaag is zo te zien alleen maar in een HD uitvoering te vinden.. naja beter dan helemaal niet natuurlijk
Hmmz.. Peyton was degene die het ja-woord niet durfde te geven.. en vervolgens valt ze madly in love met iemand anders.. die ook nogus de regisseur dinges dude blijkt te zijn.. I would be angry too!!!quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:50 schreef Purky het volgende:
Ik vind niet dat Lucas het recht heeft om boos te worden op Peyton eigenlijk..
Hij had wat met Lindsay in de tijd dat Peyton met Julian had. Tuurlijk, ze had het moeten zeggen maar ja.. dan nog vind ik niet dat ie er een probleem van moet gaan maken.
"I'm broke.."
- "You're 5, you're supposed to be broke"
Ze kan wel zingen ja.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zingt Hailey btw zelf? ik vind het namelijk altijd zo ongeloofwaardig overkomen.
Zit wat inquote:Op woensdag 12 november 2008 01:57 schreef Saviola het volgende:
Live the life, live the dream. No fear.Mooiste lijn uit deze ep.
Goede aflevering verder, dat Millie bij Brooke verhaal was inderdaad hardop lachen.. "it's like finding a unicorn"Wel knap van Mouth als je zo'n vriendin hebt dat je Gigi dan weet af te houden zeg
niet veel zouden hem het nadoen denk.
Me neither. Hoewel ze een kutrol heeft is ze niet verkeerd om naar te kijkenquote:Op woensdag 12 november 2008 16:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zat trouwens laatst op IMDB te kijken en Gigi is in het echt pas 17 ofzo
Had ik niet verwacht... Vind haar nu al lekker
²quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind er serieus nog steeds geen hol aan. weet ook niet of ik hem af ga kijken.
Ik hoop het wel, dan zijn we tenminste eindelijk van die zeikbek van dat mens afquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:46 schreef Akelalala het volgende:
Ik vond de aflevering zeer ok![]()
Heb altijd al gehouden van die oude films waar dan vaak heel slecht in geacteerd werd
In de Making of van de aflevering zei Chad Michael Murray dat in deze aflevering aanwijzingen gegeven zou worden voor het vervolg van de serie. Ik mag toch hopen dat dat niet de doden zullen zijnMaar het einde belooft niet veel goeds, ik "hoop" maar dat het een miskraam is van een zwangerschap waar we nog niks van weten (dit bedoel ik niet zoals het nu klinkt, maar ik hoop toch dat Peyton straks niet ongeneeslijk ziek blijkt te zijn ofzo)
Ik ben erg benieuwd naar het vervolg, maar deze aflevering was in ieder geval de moeite waard
Ga eens dood jijquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik hoop het wel, dan zijn we tenminste eindelijk van die zeikbek van dat mens af
Hehe.. misschien komt het door dit soort scenes:quote:Op woensdag 19 november 2008 00:29 schreef Tazmaniac het volgende:
oh en om af te sluiten, ik heb ineens enorme zin in kerst![]()
No, I dont do drugs
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:13 schreef Mikkie het volgende:
Wat een kutaflevering..
En die Peyton mag een ernstige ziekte krijgen, ik begin die jankbek een beetje beu te worden
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |