Idd ja, dat zou pasquote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Die November Rain reference was ook wel slick gedaan, ik zou Peyton wel willen zien in die trouwjurk!!
Uuuuh dat is al héél lang geleden hoor..quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:41 schreef koetjiekoetjie het volgende:Haar adoptievader is toch op reis? Toen had hij Jake + dochtertje nog meegenomen om te ontsnappen van die gekke ex van Jake...
Ik zit ook al in seizoen 6 hoor, ik vroeg me gewoon opeens af waar Rachel was?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:35 schreef Seriefreaker het volgende:
Wij zitten al in seizoen 6...jij praat over seizoen 5 :p
Rachel was bij Brooke thuis, ze zouden hulp voor haar zoeken en ineens zag je haar met iemand bellen en was weer weg. Brooke was daar best wel van over de zeik, maar als ze niet geholpen wil worden is daar ook weinig aan te doen.... En dat was het einde van Rachel volgens mijquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:38 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik zit ook al in seizoen 6 hoor, ik vroeg me gewoon opeens af waar Rachel was?
Oke; ) Omdat je gebeurtenissen van seizoen 5 opnoemde. Jammer dat Rachel weg is inderdaadquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:38 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik zit ook al in seizoen 6 hoor, ik vroeg me gewoon opeens af waar Rachel was?
Nja voor mij zat er nauwelijks overgang tussen seizoen 5 en 6 omdat ik alles achter elkaar doorgekeken heb.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:44 schreef Seriefreaker het volgende:
[..]
Oke; ) Omdat je gebeurtenissen van seizoen 5 opnoemde.
Daarom hebben ze ook die tijdsprong gemaakt, met nieuwe levensfases komen er ook weer nieuwe verhalen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:57 schreef flyguy het volgende:
Eerlijk gezegd vond ik de eerste drie seizoenen het leukst. Nu gaan ze maar door en hebben ze alle drama cliches toch al wel bijna gehad. Peyton met haar tig vaders/moeders/ een stalker en een boze nanny/ zwangere tieners/ ernstige ongelukken/ alcohlisme/ prestatieverhogende middelen onder sporters/ diefstal/ etc etc
Nathan, begin seizoen 5.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:24 schreef Komakie het volgende:
Alcoholisme is toch nog niet echt voorgekomen
En Deb ook nogquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:46 schreef Crane het volgende:
[..]
Nathan, begin seizoen 5.Al duurde dat een paar afleveringen.
Waarom is die moeder van Lucas opeens helemaal out of the picture nu? Ze was toch terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |