Zooooooo dan mensen.. eindelijk tijd gehad om te kijken en er iets over te schrijven.. al had ik me nog ZO voorgenomen om niet teveel tijd eraan te besteden aangezien er al een hoop gezegd is! Maar goed.. One Tree Hill is gewoon de beste serie ooit.. de bewijst de episode van deze week maar weer!!
Ik vond de ep al meteen helemaal geweldig beginnen als ze filosoferen over het leven.. ik ben daar normaal niet zo van maar One Tree Hill weet dit elke keer weer geweldig te doen.. eerst was het met dat "... once wrote ..." en deze keer was het:
Is it defined by the people we love? 
Brooke was in een slechte bui zeg toen Peyton binnen kwam: "Do you want the Lindsey Strauss tear-away train, it's what all the runaway brides are wearing this season."

Die November Rain reference was ook wel slick gedaan, ik zou Peyton wel willen zien in die trouwjurk!!
Jamie die zo blij was voor zijn pappa: You’re gonna play NBaaaheeey! (bijna zingend)

Geweldig dat shopliftergirl die kleren kwam inruilen voor geld (later wel duidelijk dat ze geld kan gebruiken).
Ik blijf erbij.. wat een geweldige actress gaat dat worden!!
Ik had trouwens in het begin nog niet door dat het voor Nathan om een coach’s positie ging.. gelukkig hadden jullie het ook niet meteen door want achteraf vond ik het perfect in het plaatje passen

Best een leuke cover die ze voor “The Comet” hadden gemaakt hé

Het breekt toch trouwens je hart als Jamie zegt: I didn't get to say goodbye to Quintin, do I get to say goodbye to grandpa?
Het was trouwens een beetje lullig voor Lindsey om zo te moeten horen dat Lucas met Peyton gaat trouwen.. maar aan de andere kant.. who cares about Lindsey.
Ik weet nog niet zo 1-2-3 of het wel de vader van Peyton is, al heeft het er nu natuurlijk wel alle schijn van!!
Grappig ook dat ie veelvuldig op sites gelist wordt als 'mystery man'.
ff snel een korte theorie: ik gok er nog ff op dat het NIET de pa van Peyton is, maar dat het een ander bandlid of zijn broer was. en dat die pas is gestorven en dat hij beloofd heeft om op Peyton te letten... een oogje in het zeil te houden.
Toch had Lindsey nog wat liefs te melden vandaag: “Like I said: I was pulling for the couple in the book”.
Het was wel duidelijk dat OTH niet gewend is om met actiescenes om te gaan.. we moeten het echt voor lief nemen maar WAT een bagger. Beetje raar dat Deb aan een adres ziet dat er “iets niet klopt” vinden jullie niet?

En dan die belachelijke fouten.. het voicemail bericht dat Haley inspreekt is opeens anders als Nathan het afluisterd.. en die Dom Perignon fles van het begin was TOTAAL anders dan de fles waarmee crazy nanny werd neergeslagen.. maar goed, zoals ik al zei: ik neem het voor lief
Hoe vet was het wel niet dat Shopliftgirl in een auto in de garage van Keith slaapt!!
en om af te sluiten nog een leuke quote:
“I’m not dead..”
– “sure you are”
[ Bericht 1% gewijzigd door Tazmaniac op 02-10-2008 00:46:56 ]