Je bent te goed voor deze wereldquote:
een turkse emoquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:40 schreef emokid het volgende:
Iemand leuke flashgames voor me? Heb nog twee uur te gaan.
Ik game niet.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:40 schreef emokid het volgende:
Dus?quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:41 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Je bent te goed voor deze wereld
Dat heb ik pas tijdens college ook zitten doenquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik game niet.
Alleen pinball en patience op de pc zelf
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat heb ik pas tijdens college ook zitten doen
Ja, daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Je moet toch wat als het hier stil is![]()
turkquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:45 schreef emokid het volgende:
[..]
Wat lul je ontwortelde idioot?En noem me geen Turk.
![]()
Bartjequote:
eigenlijk tot half 5, maar kga zo naar huis.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Moet je nog lang milou?
Wat is dat nou weer voor instellingquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:57 schreef Milou__ het volgende:
[..]
eigenlijk tot half 5, maar kga zo naar huis.
Wie gaat hier naar After Forever dan? Een Turk nog wel.quote:
Oh maar ik ga ook naar Epicaquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:58 schreef emokid het volgende:
[..]
Wie gaat hier naar After Forever dan? Een Turk nog wel.
[ afbeelding ]
Vind een emo band in mijn charts en je krijgt van mij een medaille.
Het is hier allemaal herhaling van herhaling. Dus iets wat ik al 2 keer heb gehoordquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor instelling![]()
Helleu G.quote:
Heb je al een emo band gevonden in mijn Last.fm statistieken? Hup, ga eens zoeken jij.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:59 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Oh maar ik ga ook naar Epica
Mij krijg je niet op de kast heur dude![]()
Emo
Ik wil ook weer stage lopenquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:57 schreef Milou__ het volgende:
[..]
eigenlijk tot half 5, maar kga zo naar huis.
Ze zit op school hèquote:
Dat je het nog zo lang volhoudtquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Het is hier allemaal herhaling van herhaling. Dus iets wat ik al 2 keer heb gehoord
Och vind ik niet nodig. Ik krijg je op deze manier ook gewoon op de kast. En je nick spreekt boekdelenquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:00 schreef emokid het volgende:
[..]
Heb je al een emo band gevonden in mijn Last.fm statistieken? Hup, ga eens zoeken jij.
Welke opleiding doe je? Oftewel mag je nog een keer op stage?quote:
Goed zo knuffelturkje. Geef maar op, net als Turkije dat atlijd doet.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:09 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Och vind ik niet nodig. Ik krijg je op deze manier ook gewoon op de kast. En je nick spreekt boekdelen
Marketing en communicatie.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:10 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Welke opleiding doe je? Oftewel mag je nog een keer op stage?
Whehequote:Op dinsdag 16 september 2008 15:10 schreef emokid het volgende:
[..]
Goed zo knuffelturkje. Geef maar op, net als Turkije dat atlijd doet.
Afstudeerstage?quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Marketing en communicatie.![]()
Ik mag over een kleine 2 maandjes weer op stage
Cool! Weet je al waar je wil werken? Of ga je doorstuderen?quote:
Zie mijn sig.. Pinguins meppen!quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:40 schreef emokid het volgende:
Doorsturderen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:15 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Cool! Weet je al waar je wil werken? Of ga je doorstuderen?
Al grijs gespeeldquote:
Blijft toch leuk!quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:18 schreef emokid het volgende:
[..]
Al grijs gespeeld. Ik zoek meer van dit soort tijddodende games: http://www.kongregate.com(...)s-adventure-world-2.
quote:We're sorry, we can't find that page.
You may have followed a bad link.
Ah dan lijkt me doorstuderen geen overbodige luxe.(doorstuderen is eigenlijk nooit overbodige luxe)quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Doorsturderen.
Doe nu mbo (!) dus..
quote:
Verkeerde SCquote:
wat doe je dan ook hier, oelewapper?quote:
KSC ontvluchtenquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
wat doe je dan ook hier, oelewapper?
Nee, dat is alweer 4 jaar geleden...quote:Je loopt heul geen stage![]()
Nee.quote:Of heb je inmiddels een lekkere stagiaire om te begeleiden?
Sterktequote:Op dinsdag 16 september 2008 15:40 schreef Piles het volgende:
En vanavond nog vergadering ook, net zin in
Ja...quote:
Straks vraag je hem iets et doen.. en durft ie geen nee te zeggenquote:
Whehe, ik ben wel weer eens benieuwd naar een aantal stats.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Straks vraag je hem iets et doen.. en durft ie geen nee te zeggen
quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:42 schreef OA het volgende:
Zeg Piles, kan jij dezelfde stats maken als JeRa eerst deed?
Was ff gamenquote:
Wat voor stats waren dat? Maar ik denk het niet, vind dit wel genoegquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:42 schreef OA het volgende:
Zeg Piles, kan jij dezelfde stats maken als JeRa eerst deed?
Spamz0rquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:58 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, ik ben wel weer eens benieuwd naar een aantal stats.
Door wie nog meer?!quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Arme Milou, wordt hier van alle kanten besprongen
behalve door jouquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Arme Milou, wordt hier van alle kanten besprongen
En dan doet we het nog allemaal zo goed voorquote:
*Gaat maar eens fb's bekijken*quote:
Oh, van alles en nog watquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat voor stats waren dat? Maar ik denk het niet, vind dit wel genoeg
En de totale dagcijfers worden ook bijgehouden
Meervoud?quote:
iddquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dan doet we het nog allemaal zo goed voor
euhm begin pas rond 17 novemberquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:18 schreef jna het volgende:
Milou, hoe gaat je stage in dat theater? wat moet je allemaal doen?
Ik zag net ook al een nieuw gezicht. Iets met ADHD tochquote:
Je username is te kort, anders was http://www.thuisserver.net/foksearch/ een optie geweestquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:17 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, van alles en nog wat![]()
Maar ik wil alleen weten hoeveel topics ik ooit heb geopend. Niets meer en niets minder.
Ja maar, nouquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Je username is te kort, anders was http://www.thuisserver.net/foksearch/ een optie geweest
Maar ik weet ze dus alleen van de KSC, voor de rest niet
quote:Deze search ondersteund
Moet je The_Terminator vragen of ie het aanpastquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:24 schreef OA het volgende:
Mja, je moet minimaal drie tekens invoeren...Toch vreemd, ik ben niet de enige met een username van 2 tekens, of zelf 1...
We hopen meequote:Op dinsdag 16 september 2008 16:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou jongens.. HOPELIJK! tot vanavond
En anders pas tot morgen
En anders hoop ik dat je me niet helemaal in zeeland hoort jankenquote:
Het gaat vast lukkenquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En anders hoop ik dat je me niet helemaal in zeeland hoort janken
ah tof, lukt het een beetjequote:Op dinsdag 16 september 2008 16:23 schreef jna het volgende:
[..]
OhBen nu een musical aan het organiseren voor m'n minor
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou jongens.. HOPELIJK! tot vanavond
En anders pas tot morgen
1 teveelquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:17 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, van alles en nog wat![]()
Maar ik wil alleen weten hoeveel topics ik ooit heb geopend. Niets meer en niets minder.
quote:
quote:
Wat dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:38 schreef Californium het volgende:
zojuist net even een half uur dommenwerk gedaan zeg
Sjeweetokquote:
Pipetpunten in een pipetpunten bakje gedaanquote:
Klinkt idd boeiendquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Pipetpunten in een pipetpunten bakje gedaan
Eigenlijk wilde ik gewoon hetzelfde vragenquote:
quote:
Nog een half uur en ik mag wegquote:
Tot hoe laat moet jij dan? 5 uur jullie tijd?quote:
totdat ik klaar benquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:01 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Tot hoe laat moet jij dan? 5 uur jullie tijd?
nouja vrij... onze nieuwe huisgenoot komt....dus 1 van ons moet thuis zijnquote:
Volgens mij wel ja, met een Windows-cd via mijquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:32 schreef Battlefan het volgende:
Acer?
quote:Ik ga er vandoor
Ja, ik vind taart ook heel lekker.... zeker als het nog mijn verjaardagstaart isquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:12 schreef Californium het volgende:
taartlekkkeeerrrrrr
ik ga zo afsluiten hiero
De 18dequote:Op dinsdag 16 september 2008 18:16 schreef Californium het volgende:
wanneer was je jarigof ben je jarig
En wij dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:07 schreef PieterBas het volgende:
Zo, een paar taarten besteld voor mijn verjaardag... Ik moet toch gaan uitdelen op mijn stage..
Dat dus! Ow en hai he PBquote:
Tja... moet je maar langs mijn stage komenquote:
Weet wat je zegtquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tja... moet je maar langs mijn stage komen
Is het al 0-3? Mijn vader zijn... het zal niet lang duren voordat de 2-0 valt....2 seconden later... de 2-0quote:
Het gaat ook kinderlijk eenvoudig..quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Is het al 0-3? Mijn vader zijn... het zal niet lang duren voordat de 2-0 valt....2 seconden later... de 2-0
Weer de Maniche... weer zo klote Portugees....![]()
![]()
correctie...quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het gaat ook kinderlijk eenvoudig..
Dus er is nog hoop voor in de competitie
opdracht nog afgekregen?quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:17 schreef Houniet het volgende:
Hatjoooooo.
Zou mooi zijn als AZ zondag van PSV wint en Ajax natuurlijk van Feyenoordquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
correctie...
Er is nog hoop voor AZ zondag
Zekerquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zou mooi zijn als AZ zondag van PSV wint en Ajax natuurlijk van Feyenoord
AJAX!!!1quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als AZ zondag van PSV wint en Ajax natuurlijk van Feyenoord
Heldquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:23 schreef eer-ik het volgende:
AJAX!!!1
Nee, ik heb een paar honderd abonnementen geblokkeerd.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zeker. Morgen weer lekker chillen, donderdag en vrijdag weer aan de bak
.
Lekker gewerkt.
Goed bezig eerquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, ik heb een paar honderd abonnementen geblokkeerd.
Ik kreeg vandaag echter wel te horen dat ze nog nooit iemand zoveel kaarten op 1 dag hadden zien blokkeren
Ik heb bijna het dubbel weggewerkt van wat er normaal op 1 dag gebeurd
Ik ookquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:30 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
Koningssetup.
Ik zou graag nog eens een wedstrijd zien met deze mannen.
Dit stuk:quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Goed bezig eer.
Btw welk stukje van de lullo's ?
Ja, iddquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er zijn best veel Ajax supporters hier in de Stage SC, trouwens![]()
kenners zijn voor Ajaxquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, idd
Alleen Yesse en ik zijn voor Feyenoord volgens mij
Al geef ik verdomd weinig om voetbal eigenlijk
Ik geef er ook niet zo bar veel om maar Ajax is er bij mij met de paplepel ingegotenquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, idd
idd.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik geef er ook niet zo bar veel om maar Ajax is er bij mij met de paplepel ingegoten
Ajax > Feijenoord.
Alleen de naam is al beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
idd.![]()
Feyenoord is niet voor niets met een dWhehe, ik moest een soort van lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag laatst iemand lopen met zo'n shirt:
Hoe olskool zijn die
Signature.
wel mooi shirt. Ik vind de nieuwe nog niet echt mooi, misschien moet ik nog ff wennen aan de nieuwe sponsor.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, ik moest een soort van lachen
Ik zag laatst iemand lopen met zo'n shirt:
[ afbeelding ]
Hoe olskool zijn die
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wel mooi shirt. Ik vind de nieuwe nog niet echt mooi, misschien moet ik nog ff wennen aan de nieuwe sponsor.
Dat shirt heeft nooit bestaan gekquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze zeg maar?
Die vind ik ook niet mooi.
Aegon logo ziet er kut uit op het shirt en Umbro moet terugkomen
idd. Aegon-logo is te veel opvalend, vind ik. Het ABN logo viel niet zo op waar het stondquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze zeg maar?
Die vind ik ook niet mooi.
Aegon logo ziet er kut uit op het shirt en Umbro moet terugkomen
Vandaar ook het 'zeg maar' erachterquote:
ABN logo was ook toffer.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
idd. Aegon-logo is te veel opvalend, vind ik. Het ABN logo viel niet zo op waar het stond
Same here!!11quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:34 schreef Piles het volgende:
Thuis
Hou: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=6
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vandaar ook het 'zeg maar' erachter
Het huidige shirt heeft hier wel een hoop van wel.
Loeigroot dat lelijke aegon erop![]()
[..]
ABN logo was ook toffer.
Maar misschien vind ik dat omdat ik 'opgegroeid' ben met dat ouwe shirt.
[..]
Same here!!11
Morgen weer fit op wrekwerkwerk.
Weer paar honderd kaarten blokkkeren
Verschilt niet eens zo heel veelquote:
Feyenoord!quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, idd
Nee Ajax is er nogquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:14 schreef Piles het volgende:
Is Ajax weg hier, kan ik hier tenminste ook weer posten
quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:22 schreef jna het volgende:
De OP voor zondag is ook al klaar![]()
[ afbeelding ]
Ohja ook nogquote:
Ik ga dan alleen maar werken en ' s avonds niets doenquote:
Dan is het weekendquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ga dan alleen maar werken en ' s avonds niets doen. Jij?
Nicequote:Op dinsdag 16 september 2008 23:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dan is het weekenden heb ik soort van date achtig iets
ookal kan je het geen date meer noemen maar weet niet hoe ik het anders moet verwoorde
jij bent vroegquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nice.
Simpsons en Two Pints of Lager.
Vind je dat nou niet ruk, die nachtdiensten?quote:Op woensdag 17 september 2008 02:23 schreef The_Dean het volgende:
Nog een halve dag (wo), twee hele nachten (wo en do), halve dag (za), 's avonds optreden, daarna nog een verjaardag en dan zondag gaar op de bank hangen om maandag weer fris en vrolijk aan het werk
quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:22 schreef jna het volgende:
De OP voor zondag is ook al klaar![]()
[ afbeelding ]
Maar wat doe je overdag dan?quote:
Nog niet dus...quote:Op woensdag 17 september 2008 07:57 schreef eer-ik het volgende:
-> werk.
werkwerkwerk, werkwerkwerkwerkkwerkkwekrwerkwerkwerkwekrk.
joooo
Heyquote:Op woensdag 17 september 2008 08:17 schreef Daklem het volgende:
Heb ik eindelijk eens de tijd om uit te slapen, lukt het niet door het elke dag vroege opstaan voor mn stage.
Ik loop trouwens stage bij een groot makelaarskantoor als assistent makelaar in Eindhoven.
Enorm naar mijn zin daar. Vandaag heb ik een terugkomdag van school. Elke woensdag.
Ja. Heel irritant. Wij werken namelijk met een nieuw onderwijssysteem op de Fontys. WIj werken met Majors (de opleiding zelf) en Minors (een deelvak buien de opleiding om die je op woensdag volgt).quote:Op woensdag 17 september 2008 08:22 schreef Cuegirllie het volgende:Daklem.. Elke woensdag?
Hoe fucking vaak is dat wel niet. Ik had er 1, en die heb ik overgeslagen
![]()
Hai!quote:Op woensdag 17 september 2008 08:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hey.
elke week is wel erg vaak jaWelke opleiding doe je dan?
Oh intressantquote:Op woensdag 17 september 2008 08:27 schreef Daklem het volgende:
[..]
Hai!
Ik doe vastgoed&makelaardij in Eindhoven.
Is best leukquote:
hehe netjesquote:Op woensdag 17 september 2008 08:32 schreef Daklem het volgende:
[..]
Is best leuk
plus ik mag alles doen bij mn stage. Zit nu in mijn derde week, en heb al 2 bezichtigingen gedaan alleen.en al 1 huis verkocht
Maar dan is dat dus niet echt een terugkomdag, maar gewoon je minor volgen toch?quote:Op woensdag 17 september 2008 08:27 schreef Daklem het volgende:
Ja. Heel irritant. Wij werken namelijk met een nieuw onderwijssysteem op de Fontys. WIj werken met Majors (de opleiding zelf) en Minors (een deelvak buien de opleiding om die je op woensdag volgt).
Dit moet ik dus een jaar lang, elke woensdag doen! Echt heel irritant, vooral geen zin in, maar heb geen keuze.
`quote:
Nee ik zit al vanaf kwart over acht op schoolquote:Op woensdag 17 september 2008 09:08 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
`
Hoe is het ermee? Lekker uitgeslapen?
Ik ga vanmiddag de hele middag mijn stage verslagen verbeterenquote:Op woensdag 17 september 2008 09:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Geil wijffie! wat zijn jouw plannen voor vandaag?
hoor op mp3-speler; Zolang ze maar met me vrijt![]()
Dat zijn nog eens tijdenquote:Op woensdag 17 september 2008 09:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee ik zit al vanaf kwart over acht op school, maar kwart voor tien mag ik weer naar huis
Bonjour madame!quote:
Moet ook gebeuren!!quote:Op woensdag 17 september 2008 09:09 schreef Milou__ het volgende:
Ik ga vanmiddag de hele middag mijn stage verslagen verbeteren
quote:Op woensdag 17 september 2008 09:10 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens tijden
En dan lekker weer je bedje in?
quote:Op woensdag 17 september 2008 09:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag de hele middag mijn stage verslagen verbeteren
quote:Op woensdag 17 september 2008 09:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren!!
Ja ik ook![]()
Vraag me af of m'n schoolcoach gewoon leuk vind om te fietsen hierheen of dat ie echt een reden heeft om langs te komen
Ahhh. Naja je bent iig thuisquote:
Ja, maar dat kan toch ook via de mail?quote:Op woensdag 17 september 2008 09:12 schreef Milou__ het volgende:
Hmm, maar ze gingen toch een datum afspreken voor je presentatie?
hm klopt.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan toch ook via de mail?
quote:Op woensdag 17 september 2008 09:16 schreef Milou__ het volgende:
hm klopt.
Bij mij is mn begleider maar 1 keer langs geweest terwijl het 2 keer moest. En daar heeft die arme man nu allemaal gezeik mee
quote:Op woensdag 17 september 2008 09:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]geweldig. Maar jij toch niet mag ik hopen?
Hij is hier al 1x langsgeweest en dat is voldoende .. dus snap het niet echt
Welke router?quote:Op woensdag 17 september 2008 09:18 schreef Bravebart het volgende:![]()
![]()
!
Wie is hier handig met Port Forwarding?
VIESPEUK!! GADVER!!!quote:Op woensdag 17 september 2008 09:21 schreef Milou__ het volgende:
Nee, ik heb er geen problemen mee![]()
Misschien vindt die vent het leuk je te zien
Linksys WRT54GLquote:
Kan jammergenoeg zo geen foto van um vinden.. maar smerig wijf!quote:
P2P programma? Ik heb dezelfde router. Weet je zeker dat je de goede ip hebt?quote:Op woensdag 17 september 2008 09:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Linksys WRT54GLIk heb volgens mij alles goed gedaan, maar hij blijft geen verbinding kunnen maken
Jep, Aresquote:Op woensdag 17 september 2008 09:26 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
P2P programma? Ik heb dezelfde router. Weet je zeker dat je de goede ip hebt?
apple of windows?quote:Op woensdag 17 september 2008 09:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jep, AresVolgens mij wel, maar ik zal alles nog eens nalopen
Ganz Geillquote:Op woensdag 17 september 2008 09:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan jammergenoeg zo geen foto van um vinden.. maar smerig wijf!
Luister de volgende keer dus gewoon naar mijquote:
Ja, vieze vent. Nu ga ik sowieso niet naar het saxionquote:Op woensdag 17 september 2008 09:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Luister de volgende keer dus gewoon naar mij
Waar? Waar?quote:Op woensdag 17 september 2008 09:33 schreef G.Fawkes het volgende:
Enough with the sex talk!
Cue en Milou over een leraar en een nieuwe stagiairquote:
Voel je je buitengesloten?quote:Op woensdag 17 september 2008 09:35 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Cue en Milou over een leraar en een nieuwe stagiair
Ja ach ik heb ook nieuwe klasgenootjes waarvan ik zoiets denk maar dat hou ik lekker voor mequote:Op woensdag 17 september 2008 09:35 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Cue en Milou over een leraar en een nieuwe stagiair
Jij hebt een ander plaatje!!quote:
Dat doet me dan weer deugdquote:Op woensdag 17 september 2008 09:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voel je je buitengesloten?
*geeft knuffel
en hij lijkt nog wel zo op jou
Kijk, jij snapt hoe het moet. En nu ophouden over je klasgenootjesquote:Op woensdag 17 september 2008 09:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ach ik heb ook nieuwe klasgenootjes waarvan ik zoiets denk maar dat hou ik lekker voor me
Scherpquote:Op woensdag 17 september 2008 09:38 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt hoe het moet. En nu ophouden over je klasgenootjes
Ja in het Nijmegen topic dachten sommige mensen dat Hans Teeuwen op mijn UI stond.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij hebt een ander plaatje!!
Nijmegenarenquote:Op woensdag 17 september 2008 09:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja in het Nijmegen topic dachten sommige mensen dat Hans Teeuwen op mijn UI stond.
quote:Op woensdag 17 september 2008 09:40 schreef Milou__ het volgende:
Ik ga naar huis, tot vanmiddag ofzo
Dan moet je wel heel veel zoekenquote:Op woensdag 17 september 2008 09:40 schreef HostiMeister het volgende:
Ja in het Nijmegen topic dachten sommige mensen dat Hans Teeuwen op mijn UI stond.
Windows. Maar het is gewoon een kutprogramma, want ik doe alles goed, maar toch doet hij het nietquote:
Je geeft wel je ip binnen het netwerk op bij de linksys, right?quote:Op woensdag 17 september 2008 09:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Windows. Maar het is gewoon een kutprogramma, want ik doe alles goed, maar toch doet hij het nietNext dan maar
Cue!!!quote:
Duhquote:Op woensdag 17 september 2008 09:43 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Je geeft wel je ip binnen het netwerk op bij de linksys, right?
Niet in deze natuurlijk, maar in mijn vorige.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel veel zoeken
uhu!quote:
Eenschquote:Op woensdag 17 september 2008 09:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
DuhMn huisgenoot heeft het ook al gecheckt en alles staat goed
UTP/UDP, goeie static IP, goeie poorten, maar niks
PC's
ik kan je vorige niet meer herinnerenquote:Op woensdag 17 september 2008 09:46 schreef HostiMeister het volgende:
Niet in deze natuurlijk, maar in mijn vorige.
Werd tijd voor iets nieuws dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |