quote:
Wat dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:38 schreef Californium het volgende:
zojuist net even een half uur dommenwerk gedaan zeg
Sjeweetokquote:
Pipetpunten in een pipetpunten bakje gedaanquote:
Klinkt idd boeiendquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Pipetpunten in een pipetpunten bakje gedaan
Eigenlijk wilde ik gewoon hetzelfde vragenquote:
quote:
Nog een half uur en ik mag wegquote:
Tot hoe laat moet jij dan? 5 uur jullie tijd?quote:
totdat ik klaar benquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:01 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Tot hoe laat moet jij dan? 5 uur jullie tijd?
nouja vrij... onze nieuwe huisgenoot komt....dus 1 van ons moet thuis zijnquote:
Volgens mij wel ja, met een Windows-cd via mijquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:32 schreef Battlefan het volgende:
Acer?
quote:Ik ga er vandoor
Ja, ik vind taart ook heel lekker.... zeker als het nog mijn verjaardagstaart isquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:12 schreef Californium het volgende:
taartlekkkeeerrrrrr
ik ga zo afsluiten hiero
De 18dequote:Op dinsdag 16 september 2008 18:16 schreef Californium het volgende:
wanneer was je jarigof ben je jarig
En wij dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:07 schreef PieterBas het volgende:
Zo, een paar taarten besteld voor mijn verjaardag... Ik moet toch gaan uitdelen op mijn stage..
Dat dus! Ow en hai he PBquote:
Tja... moet je maar langs mijn stage komenquote:
Weet wat je zegtquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tja... moet je maar langs mijn stage komen
Is het al 0-3? Mijn vader zijn... het zal niet lang duren voordat de 2-0 valt....2 seconden later... de 2-0quote:
Het gaat ook kinderlijk eenvoudig..quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Is het al 0-3? Mijn vader zijn... het zal niet lang duren voordat de 2-0 valt....2 seconden later... de 2-0
Weer de Maniche... weer zo klote Portugees....![]()
![]()
correctie...quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het gaat ook kinderlijk eenvoudig..
Dus er is nog hoop voor in de competitie
opdracht nog afgekregen?quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:17 schreef Houniet het volgende:
Hatjoooooo.
Zou mooi zijn als AZ zondag van PSV wint en Ajax natuurlijk van Feyenoordquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
correctie...
Er is nog hoop voor AZ zondag
Zekerquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zou mooi zijn als AZ zondag van PSV wint en Ajax natuurlijk van Feyenoord
AJAX!!!1quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als AZ zondag van PSV wint en Ajax natuurlijk van Feyenoord
Heldquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:23 schreef eer-ik het volgende:
AJAX!!!1
Nee, ik heb een paar honderd abonnementen geblokkeerd.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zeker. Morgen weer lekker chillen, donderdag en vrijdag weer aan de bak
.
Lekker gewerkt.
Goed bezig eerquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, ik heb een paar honderd abonnementen geblokkeerd.
Ik kreeg vandaag echter wel te horen dat ze nog nooit iemand zoveel kaarten op 1 dag hadden zien blokkeren
Ik heb bijna het dubbel weggewerkt van wat er normaal op 1 dag gebeurd
Ik ookquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:30 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
Koningssetup.
Ik zou graag nog eens een wedstrijd zien met deze mannen.
Dit stuk:quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Goed bezig eer.
Btw welk stukje van de lullo's ?
Ja, iddquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er zijn best veel Ajax supporters hier in de Stage SC, trouwens![]()
kenners zijn voor Ajaxquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, idd
Alleen Yesse en ik zijn voor Feyenoord volgens mij
Al geef ik verdomd weinig om voetbal eigenlijk
Ik geef er ook niet zo bar veel om maar Ajax is er bij mij met de paplepel ingegotenquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, idd
idd.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik geef er ook niet zo bar veel om maar Ajax is er bij mij met de paplepel ingegoten
Ajax > Feijenoord.
Alleen de naam is al beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
idd.![]()
Feyenoord is niet voor niets met een dWhehe, ik moest een soort van lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag laatst iemand lopen met zo'n shirt:
Hoe olskool zijn die
Signature.
wel mooi shirt. Ik vind de nieuwe nog niet echt mooi, misschien moet ik nog ff wennen aan de nieuwe sponsor.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, ik moest een soort van lachen
Ik zag laatst iemand lopen met zo'n shirt:
[ afbeelding ]
Hoe olskool zijn die
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wel mooi shirt. Ik vind de nieuwe nog niet echt mooi, misschien moet ik nog ff wennen aan de nieuwe sponsor.
Dat shirt heeft nooit bestaan gekquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze zeg maar?
Die vind ik ook niet mooi.
Aegon logo ziet er kut uit op het shirt en Umbro moet terugkomen
idd. Aegon-logo is te veel opvalend, vind ik. Het ABN logo viel niet zo op waar het stondquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze zeg maar?
Die vind ik ook niet mooi.
Aegon logo ziet er kut uit op het shirt en Umbro moet terugkomen
Vandaar ook het 'zeg maar' erachterquote:
ABN logo was ook toffer.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
idd. Aegon-logo is te veel opvalend, vind ik. Het ABN logo viel niet zo op waar het stond
Same here!!11quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:34 schreef Piles het volgende:
Thuis
Hou: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=6
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vandaar ook het 'zeg maar' erachter
Het huidige shirt heeft hier wel een hoop van wel.
Loeigroot dat lelijke aegon erop![]()
[..]
ABN logo was ook toffer.
Maar misschien vind ik dat omdat ik 'opgegroeid' ben met dat ouwe shirt.
[..]
Same here!!11
Morgen weer fit op wrekwerkwerk.
Weer paar honderd kaarten blokkkeren
Verschilt niet eens zo heel veelquote:
Feyenoord!quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, idd
Nee Ajax is er nogquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:14 schreef Piles het volgende:
Is Ajax weg hier, kan ik hier tenminste ook weer posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |