Sjeweetokquote:
Pipetpunten in een pipetpunten bakje gedaanquote:
Klinkt idd boeiendquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Pipetpunten in een pipetpunten bakje gedaan
Eigenlijk wilde ik gewoon hetzelfde vragenquote:
quote:
Nog een half uur en ik mag wegquote:
Tot hoe laat moet jij dan? 5 uur jullie tijd?quote:
totdat ik klaar benquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:01 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Tot hoe laat moet jij dan? 5 uur jullie tijd?
nouja vrij... onze nieuwe huisgenoot komt....dus 1 van ons moet thuis zijnquote:
Volgens mij wel ja, met een Windows-cd via mijquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:32 schreef Battlefan het volgende:
Acer?
quote:Ik ga er vandoor
Ja, ik vind taart ook heel lekker.... zeker als het nog mijn verjaardagstaart isquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:12 schreef Californium het volgende:
taartlekkkeeerrrrrr
ik ga zo afsluiten hiero
De 18dequote:Op dinsdag 16 september 2008 18:16 schreef Californium het volgende:
wanneer was je jarigof ben je jarig
En wij dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:07 schreef PieterBas het volgende:
Zo, een paar taarten besteld voor mijn verjaardag... Ik moet toch gaan uitdelen op mijn stage..
Dat dus! Ow en hai he PBquote:
Tja... moet je maar langs mijn stage komenquote:
Weet wat je zegtquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tja... moet je maar langs mijn stage komen
Is het al 0-3? Mijn vader zijn... het zal niet lang duren voordat de 2-0 valt....2 seconden later... de 2-0quote:
Het gaat ook kinderlijk eenvoudig..quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Is het al 0-3? Mijn vader zijn... het zal niet lang duren voordat de 2-0 valt....2 seconden later... de 2-0
Weer de Maniche... weer zo klote Portugees....![]()
![]()
correctie...quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het gaat ook kinderlijk eenvoudig..
Dus er is nog hoop voor in de competitie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |