Om maar meteen een begin te gevenquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:03 schreef PoepSnoet het volgende:
Ik zit te dubben of ik binnenkort wat met mijn ex moet gaan drinken, om de spanning er even af te halen zegmaar. Zodat mochten we elkaar een keer tegenkomen in de stad er niet meteen een ongemakkelijk situatie ontstaat. We hebben geen ruzie dus dat zou het niet onmogelijk moeten maken denk ik. Ideeën?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:33 schreef Chev het volgende:
Nice.. ik ben niet last post
Wel een post geplaatst in het vorige topic als reactie op post van Landgeld
Zie HIER
Ik zou zelf dit niet doen, als je elkaar tegenkomt zou ik het op me af laten komen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:45 schreef PoepSnoet het volgende:
Hier maar verder he
Link naar vorig topic: De kunst van het loslaten van je ex #63
[..]
Om maar meteen een begin te geven
Maar is het dan niet juist prettiger als je dit in een gecontroleerde omgeving kan doen, in plaats van erachter komen dat je ineens naast elkaar zit in de bios?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:30 schreef arjan1202 het volgende:
[..]
Ik zou zelf dit niet doen, als je elkaar tegenkomt zou ik het op me af laten komen.
Succes zometeen!!quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:10 schreef Takk... het volgende:
Ik heb straks de grote test, als je het zo mag noemen.
Na 3 weken geen contact is het toch tijd dat ze de post komt halen, op haar initiatief uiteraard mij zal het tegenwoordig een zorg zijn, ik gooi het allemaal op een hoop
De afgelopen tijd voel ik me gewoon goed, gaat lekker ben weer wat socialer aan het doen, meer stappen en bij vrienden op bezoek etc.
Dit voelt goed, lekker, heerlijk!
Ben wel benieuwd naar hoe ik me vanavond als ze de deur uit gaat voel, ik verwacht nu dat het gewoon gezellig is en dat ik daarna blij ben dat ze de deur uit is
Waarschijnlijk helpt het ook dat ik nu iemand anders leuker dan leuk vind
Je maakt je druk om iets wat misschien kan gebeuren. Snap wat je bedoelt en wat je ermee wilt, maar ben zelf het type van ik zie het dan wel. Weet niet hoe lang het precies voor jou is geleden dat het uit is gegaan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:57 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Maar is het dan niet juist prettiger als je dit in een gecontroleerde omgeving kan doen, in plaats van erachter komen dat je ineens naast elkaar zit in de bios?
Laat maar weten hoe het is gegaan!!quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:10 schreef Takk... het volgende:
Ik heb straks de grote test, als je het zo mag noemen.
Na 3 weken geen contact is het toch tijd dat ze de post komt halen, op haar initiatief uiteraard mij zal het tegenwoordig een zorg zijn, ik gooi het allemaal op een hoop
De afgelopen tijd voel ik me gewoon goed, gaat lekker ben weer wat socialer aan het doen, meer stappen en bij vrienden op bezoek etc.
Dit voelt goed, lekker, heerlijk!
Ben wel benieuwd naar hoe ik me vanavond als ze de deur uit gaat voel, ik verwacht nu dat het gewoon gezellig is en dat ik daarna blij ben dat ze de deur uit is
Waarschijnlijk helpt het ook dat ik nu iemand anders leuker dan leuk vind
Ben jij de steun en interesse, of ben je degene die het nodig heeft. Kunnen we je beter indelenquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:29 schreef Koepert het volgende:
Gaat goed hiermaar ben dr ff weer bij..steun, interesse ed..
Dat is goed nieuws! Beter dan ruziënd over vanalles weer gedag zeggen tegen elkaar.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:55 schreef Takk... het volgende:
Nou ze is de deur uit, ging eigenlijk erg goed
Geen gevoelens toen ik haar weer zag, nu ook (nog) niet.
Gewoon even bijkletsen meer niet, uiteindelijk zoals het de laatste tijd van de relatie was, vertellen wat je had gedaan die dag/tijd en dan loopt het gesprek vast.
Nu hebben we ook niet echt de tijd ervoor genomen om diepere gesprekken te voeren maar dat gaat ook niet meer merk ik wel, zoals het ook de laatste maanden van de relatie niet meer ging.
Ik denk/weet dat ik er wel overheen ben ja, en nogmaals het helpt om je hoofd vol te hebben van iemand anders, waar ik dus tijdens het weerzien van mijn ex regelmatig aan moest denken
Ja ik voel me goed!!!
Haha ik was t nodig, maar ik kan t nu biedenquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:52 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Ben jij de steun en interesse, of ben je degene die het nodig heeft. Kunnen we je beter indelen
Hmm klinkt goed,quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:55 schreef Takk... het volgende:
Nou ze is de deur uit, ging eigenlijk erg goed
Geen gevoelens toen ik haar weer zag, nu ook (nog) niet.
Gewoon even bijkletsen meer niet, uiteindelijk zoals het de laatste tijd van de relatie was, vertellen wat je had gedaan die dag/tijd en dan loopt het gesprek vast.
Nu hebben we ook niet echt de tijd ervoor genomen om diepere gesprekken te voeren maar dat gaat ook niet meer merk ik wel, zoals het ook de laatste maanden van de relatie niet meer ging.
Ik denk/weet dat ik er wel overheen ben ja, en nogmaals het helpt om je hoofd vol te hebben van iemand anders, waar ik dus tijdens het weerzien van mijn ex regelmatig aan moest denken
Ja ik voel me goed!!!
Ja dan zit je inderdaad wel fout maar je hebt haar niks fouts aangedaan maar jezelf, zoals ik het begrijp ben je tijdens de relatie op aandringen van je ex toch gaan studeren maar stond je hier zelf niet achter, zeg ik het zo goed?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:06 schreef Chev het volgende:
Hmm ik realiseer me net wat eigenlijk.. mijn ex wou dat ik ging leren en studeren om cariëre te maken, omdat ik dat eigenlijk al jaren voor me uitschuif en omdat ik daar geen zin in had, en ik het geld niet écht nodig had naar mijn idee, ofwel geen motivatie.
Heb die poging gewaagt, maar is niet gelukt onder alle stres en discussies van het huis en samenwonen enzo..
Dat was dus eigenlijk een, of de laatste testen ik ben ervoor gezakt.
Dat bedoelde ze dus dat ik ook fout zat.. maarja ik mag dan gul zijn voor m'n meissie in ben geen suikeroompje die haar leventje kan betalen, mits het nodig is voor kinderen enzo, want dan heb ik een doel om naar te streveneen meid moet van mij ook financieel op haar eigen 2 benen kunnen staan vind ik.
Maarja zoiets mag je ook niet eisen van iemand binnen 2-3 maanden (letterlijke deadline) om te doen onder dreiging van: ik maakt het uit als je het niet doe.
Deze avond hier ook geen problemen, niet echt afleiding gehad maar een beetje zitten soggenquote:Op woensdag 17 september 2008 00:30 schreef Pim26 het volgende:
[..]
Hmm klinkt goed,
vertel morgen ff hoe het dan gaat...
De avond zelf had ik geen problemen, genoeg afleiding en ging goed slapen.
De volgende ochtend begon ik met evalueren en nadenken enzo ( ze zag er vet slecht uit enzo.. vet afgevallen, dikk wallen enzo, toen maakte ik me zorgen )
Klopt ja..quote:Op woensdag 17 september 2008 00:35 schreef Takk... het volgende:
[..]
Ja dan zit je inderdaad wel fout maar je hebt haar niks fouts aangedaan maar jezelf, zoals ik het begrijp ben je tijdens de relatie op aandringen van je ex toch gaan studeren maar stond je hier zelf niet achter, zeg ik het zo goed?
Als dit zo is dan zit je fout, zeker zoiets moet je doen omdat je dat zelf wil, niet omdat iemand hier om vraagt.
Tja we live and we learn.. ik vond het belangrijk om samen te zijn en ook af en toe wat voor mezelf te doen, maar die balans was helemaal off op een gegeven moment, en zaten we in 't weekend meer dingen 'voor onszelf' te doen (vaker haar idee laatste maanden) omdat we zoveel discussies en ruzies haddenquote:Op woensdag 17 september 2008 00:35 schreef Takk... het volgende:
Uiteraard moet je alle 2 in een relatie onafhankelijk zijn, zowel financieel als op sociaal gebied.
Ik heb wel geleerd dat ik mijn eigen leventje behoud in de toekomst, samen dingen doen en dingen apart van elkaar doen, erg belangrijk denk ik.
Als ik dit zo lees mag je eigenlijk wel blij wezen dat je van haar af bent. Iemand die je constant wil veranderen en je niet accepteerd zoals je bent wil je toch ook niet?quote:Op woensdag 17 september 2008 08:35 schreef Chev het volgende:
Klopt ja..ze probeerde me de laatste maanden van alles aan me te veranderen, kleding, smaak, timing, studie, carriere(geld), werk..... misschien omdat ze dacht dat ze anders niet gelukkig kon zijn met me, of dat ik geen (financiele) stabiele toekomst kon bieden... (Waar de dat nou vandaag heeft
), ofwel een gebrek aan vertrouwen in me, of in haarzelf, en ik het maar proberen hè..
![]()
Ik ben er nog wel tegenin gegaan en op een gegeven moment STOP gezegt en m'n eigen planning getrokken, en dit aan haar uitgelegt, maar dat was blijkbaar een figuurlijke druppel die haar emmer deed overlopen, en voordat ik iets kon doen was ze verlieft op een ander.
Studie en geld (ambitie?) was toch wel een van de belangrijkere dingen op haar lijstje, maar ze was al zó negatief over alles wat ik deed dat er weinig van me over was, en ik elke dag zoveel stres had dat ik nergens meer aan toe kwam.
Je zal wel gelijk hebben Takk, bedankt soms moet je horen dat je ook fout ben geweest, maar dat het beter is om geen relatie té hebben op valse verwachtingen.quote:Op woensdag 17 september 2008 08:47 schreef Takk... het volgende:
Chev ben blij dat je ervan af bent, een vrouw die je alleen maar wil veranderen en dus niet om je geeft om wie je bent is je niet waard.
Je begint een relatie omdat je geeft om iemand zoals die is, niet om die later te veranderen en dingen op te leggen, daar kan je echt niks mee beginnen.
Die druppel was dus de realisatie dat ze je niet kon veranderen, zij zal vinden dat je niks voor haar over hebt wat dikke onzin is, je moet veranderen omdat je dat zelf wil niet omdat iemand anders dit wil.
Je houdt het dan ook op lange termijn niet vol als je 'probeert' te veranderen voor de ander, en je liegt ook stiekem want je doet iets waar je niet achter staat.
Chev geniet van wie jij bent, doe de dingen die je tijdens de relatie niet deed, doe wat jij wil doen!
Maar dit weet jij al
In een relatie moet je rekening met elkaar houden, evenveel geven als nemen, elkaar steunen en ondersteunen, elkaar stimuleren en accepteren en open en eerlijk zijn tegenover je partner en jezelf en blijven praten over de dingen die je belangrijk vind in het leven en je partner, maar nooit iemand dwingen om te veranderen.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:06 schreef cmck het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees mag je eigenlijk wel blij wezen dat je van haar af bent. Iemand die je constant wil veranderen en je niet accepteerd zoals je bent wil je toch ook niet?
Bij mij is het nu exact een week uit. En alhoewel ik heel veel verdriet gehad heb (nog steeds) heb ik ook ontzettend veel nagedacht. Vooral de afgelopen 4 dagen. Ik realiseer me dat ik wat dat betreft eigenlijk 180 was van wat jouw ex was. Ik dwong mezelf om hem te accepteren zoals hij was. Vooral de laatste paar maanden ben ik erachter gekomen dat hij totaal niet nadenkt over de emoties die hij los kan maken bij andere mensen als hij bepaalde dingen doet of zegt. En als hij iets zei of deed wat mij kwetste of wat mij teleurstelde, dwong ik mezelf om het maar gewoon te accepteren. Want ik had voor een relatie met hem gekozen, dus dan kies ik automatisch ook voor zijn slechte eigenschappen.
Uiteraard is dit helemaal niet goed. Het bracht frustraties bij mij naar boven die ik niet kon uiten omdat ik bang was dat hij boos op mij zou worden omdat ik hem niet accepteerde zoals hij was.
Ik denk dat ik in de toekomst toch iets meer uit mijn schulp moet gaan kruipen. Ik moet gewoon mijn mond open trekken als mij iets dwars zit. En dan wil dat niet automatisch zeggen dat ik wil dat hij verandert, maar gewoon dat hij iets meer rekening houdt met me
Antwoord 1: Je doet het al goed, je spreekt en ziet hem niet meer, maar het heeft tijd nodig. En idd hyves is een klote medium wat dat betreftquote:Op woensdag 17 september 2008 13:21 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Nu paar maandjes uit. Doe genoeg andere leuke dingen en gevoel wordt zwakker voor hem, maar dat is omdat ik hem niet zie of spreek. Maar toch spookt hij nog iedere dag door mijn hoofd. Hoe zou het met hem gaan? Zou hij al andere meiden ontmoet hebben? Denkt hij nog aan mij? En dan dat stomme HYVES. Steeds zie ik hem vooraan staan bij mijn vrienden. En dan denk ik weer aan hem. Zal ik erop klikken? Enzovoorts.
Hij wil eigenlijk gewoon contact houden als vrienden (hij maakte het uit), en dat wil ik ook wel, maar ik weet niet of dat slim is. Ik voel me niet meer echt verliefd, maar ben bang dat het weer terugkomt als ik hem weer zie en spreek. Maar wil wel contact houden want het is een gouden jongen. Maar durf eigenlijk niet, bang dat gevoel terugkomt.
Ik weet dus niet meer wat ik moet doen.
Vraag 1: hoe knip ik hem uit mijn gedachten?
Vraag 2: zal ik weer met hem afspreken?
Tja wanneer ben je klaar voor een confrontatie? Ik zou mezelf pijlen door naar 'jullie' plekjes te gaan en te zien hoe het gaat, en of je nog té veel waarde hecht aan speciale herinneringen samen, en of je er nog gevoel bij heb of niet.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:21 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Ik weet dus niet meer wat ik moet doen.
Vraag 1: hoe knip ik hem uit mijn gedachten?
Vraag 2: zal ik weer met hem afspreken?
Tja als je in ieder geval 2 maanden wacht dan kan je normaal nadenken over jezelf en wat je wil.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:27 schreef ThaBrain het volgende:
[knip]
Ik ben inmiddels over mijn ex heen (na eigenlijk pas ruim 3 maanden) en ben wel weer klaar voor een nieuwe relatie. Ook helpt een nieuwe relatie met het "vergeten" van je ex, voor zover dat kan dan. Ik zie mijn nieuwe vlam niet als een rebounder. [/knip]
Dankjewel voor je antwoord!quote:Op woensdag 17 september 2008 13:55 schreef arjan1202 het volgende:
[..]
Antwoord 1: Je doet het al goed, je spreekt en ziet hem niet meer, maar het heeft tijd nodig. En idd hyves is een klote medium wat dat betreftHou je in en kijk niet, en als jet het echt niet kan laten ff snel klikken en snel weer weg klikken
Klinkt raar maar helpt wel haha.
Antwoord 2: Is iets persoonlijks, als jij hem uit je gedachten wil knippen, dan moet je niet afspreken. Gun jezelf de tijd om het te verwerken en achter je te laten, je voelt zelf aan wanneer de tijd rijp is om weer contact op te nemen.
Hoop dat je hier wat aan hebt! Wat nog meer helpt is er veel op uit te trekken en leuke dingen gaan doen. Zelf of met vrienden/kenissen/collega's dit helpt mij enorm om het te verwerken en zo kan ik er ook veel over praten want praten helpt echt enorm!
Ja, daar hecht ik nog veel waarde aan... krijg het steeds benauwd en buikpijn als ik op 'onze' plekjes ben...quote:Op woensdag 17 september 2008 15:15 schreef Chev het volgende:
Tja wanneer ben je klaar voor een confrontatie? Ik zou mezelf pijlen door naar 'jullie' plekjes te gaan en te zien hoe het gaat, en of je nog té veel waarde hecht aan speciale herinneringen samen, en of je er nog gevoel bij heb of niet.
Hoe lang duurt dat nog?quote:edit: Voor mezelf denk ik nog niet klaar te zijn na 2 1/2 maand, voor mij is het écht alles of niks, en op dit moment is het niks.
Antwoord vraag 1:
Ik denk niet dat je iemand kan wissen uit je gedachten.. dat kan uit je pc of telefoon maar nooit uit je hoofd, maar het kan wel vervagen tot het slechts een van de duizenden herinneringen is.
Dat van dat hyves heb ik exact hetzelfde gehadquote:Op woensdag 17 september 2008 17:46 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Dankjewel voor je antwoord!![]()
Vanmiddag heb ik wel op z'n Hyves gekeken, met trillende handen en een bonkend hartje... wat Hyves allemaal wel niet bij een mens kan losmaken hè![]()
Ik weet dat ik de tijd moet nemen, maar ik wil er helemaal geen tijd voor nemen, ik wil hem nú zien, gewoon nu als vrienden, waarom staat mijn gevoel dat niet toe!Ik mis hem! Zowel als vriend (relatie), maar ook gewoon vriendschappelijk. Ik wil met hem praten, stoeien...
Het enige probleem is dat ik hem niet zou moeten missen als vriend (relatie)...
Maarja, afwachten afwachten...
Het voelt alsof ik mezelf probeer te dwingen om niks meer voor hem te voelen... omdat ik bang ben dat het (als ik er 'rustig' de tijd voor neem) anders nog veeel te lang gaat duren... en voor dat je het weet zijn we vervreemd van elkaar![]()
Ben jij over je ex heen en hoe lang duurde dat bij jou dan, arjan?
Tja who knows.. als je het weet mag je het zeggen, want ik wil het ook weten!quote:
Ach weet je, ze was well chil 3 1/2 jaar lang, maar zou het graag willen begrijpen, ookal weet ik dat dat niet mogelijk is. Ze heeft het gewoon na 3 1/2 jaar opgegevenquote:Op woensdag 17 september 2008 09:06 schreef cmck het volgende:
Als ik dit zo lees mag je eigenlijk wel blij wezen dat je van haar af bent. Iemand die je constant wil veranderen en je niet accepteerd zoals je bent wil je toch ook niet?
M'n ouders zeiden al tegen me dat ik nog 'te' goed over haar dachtquote:Op woensdag 17 september 2008 08:47 schreef Takk... het volgende:
Chev ben blij dat je ervan af bent, een vrouw die je alleen maar wil veranderen en dus niet om je geeft om wie je bent is je niet waard.
Je begint een relatie omdat je geeft om iemand zoals die is, niet om die later te veranderen en dingen op te leggen, daar kan je echt niks mee beginnen.
Die druppel was dus de realisatie dat ze je niet kon veranderen, zij zal vinden dat je niks voor haar over hebt wat dikke onzin is, je moet veranderen omdat je dat zelf wil niet omdat iemand anders dit wil.
Je houdt het dan ook op lange termijn niet vol als je 'probeert' te veranderen voor de ander, en je liegt ook stiekem want je doet iets waar je niet achter staat.
Chev geniet van wie jij bent, doe de dingen die je tijdens de relatie niet deed, doe wat jij wil doen!
Maar dit weet jij al
JUIST, dit willen we horen Chev!quote:Op woensdag 17 september 2008 23:29 schreef Chev het volgende:
-knip-
het is ik en nu, niet langer haar.
Ik ken het, want ik en mijn ex willen ook een goede vriendschap maar weten beide dat het gewoon veel tijd nodig heeft. Maar dat komt heus wel! Tijd heelt alle wonden, en ja daar koop je nu niets voor ik weet hetquote:Op woensdag 17 september 2008 21:12 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Maar ik wíl helemaal niet wachten! Ik mis hem.. als vriend natuurlijk, maar ook als maatje... buiten onze relatie konden we het ook gewoon goed vinden... we delen dezelfde interesses en konden goed praten.. ik kon hem helpen met vanalles... en ik mis het gewoon, en ik weet ook dat hij dat ook zo ervaart...
Maar ik weet ook dat het niet werkt, vriendschap als één van de twee verliefd is. Maar wachten, wachten, het is verscheurend...
Voelde jij je na 3 weken al top?quote:Op donderdag 18 september 2008 12:39 schreef arjan1202 het volgende:
[..]
Ik ken het, want ik en mijn ex willen ook een goede vriendschap maar weten beide dat het gewoon veel tijd nodig heeft. Maar dat komt heus wel! Tijd heelt alle wonden, en ja daar koop je nu niets voor ik weet het
Heb geduld, en trek er lekker op uit zoals ik in mijn vorige post allemaal al heb gezegd![]()
Het werkt namelijk ik zie het bij mezelf.
ja raar maar waar, maar ben ook ben elke dag van huis geweest en bezig geweest. En over 2 weken heb ik operatie, en zit ik 2 a 3 maanden thuis, dus denk dat ik nog wel een klap krijg hoor.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:26 schreef Chev het volgende:
[..]
Voelde jij je na 3 weken al top?![]()
Ik het hetzelfde gedaan als jij en voel me dat nog niet eens na 10 wekenjaloers
![]()
Mijn tip: Veel slapen, ik slaap bijna altijd 30 minuutjes van m'n werk naar huis in de trein als ik moe ben van het werk en van stres in mijn hoofd, daarna voel ik me weer beter, en 's avonds naar bed als je moe ben, niet rekken maar daar kom je vanzelf achter (ofwel jezelf tegen komen).
Welkom bij de gedumpt club dny09.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:01 schreef dny09 het volgende:
Hoi iedereen, ik kom bijdeze ook even me hart luchten....
Na een relatie van 1 jaar en daarna 1 jaar een aan/uit -sex relatie ben ik nu aan de kant geschoven...
Het was echt een klote relatie die echt van geen kanten klopte maar ik ben echt zo kapot! niet meer normaal. Na dat ze na een half jaar na het starten van onze relatie op vakantie ging, was ze op vakantie vreemd gegaan...
Na dat ze weer terug in NL kwam wilde ze het uitmaken maar ik pijnsde er niet over en probeerde haar gevoel terug te winnen en dat ging 4 maanden goed. Na een poosje toen ging ze weer vreemd met een vriend van me!!!!! Dus mijn wereld storte weer in, en ik deed NOG beter me best omhaar weer het hofje te maken en dat ging weer een paar maanden goed en toen dook ze WEER in bed met een ander! Ik had het toen wel echt gehad en we besloten er een punt achter te zetten na een paar weken geen contact kwamen we toch weer samen en doken we weer het bed in en deden we weer al die dingen die je doet als je weer een koppeltje bent. Ik besefte al wel dat ze niet te vertrouwen was maar ik voelde me echt weer super goed, ook haar om me heen deed me super goed...Na dit alles besloten we maar om geen relatie te beginnen en gewoon maar wat aan te klooien, maar dat aanklooien was zo erg dat we op een gegeven moment toch weer iedere avond bijna bij elkaar sliepen en dingetjes deden die stelletjes doen! in die totale tijd dat we wat met elkaar omgingen hadden we ook vet vaak ruzie ik kon niks goed doen in haar ogen en ieder meisje waar ik contact mee had moest voor haar wijken... en ze schold me ook voor van alles en nog wat uit en als ik dan me bek open trekte kreeg ik de wind van voren met als responce JE BENT ECHT EEN GORE EIKEL, WAAROM MOET JE ALLES OP ME TERUG GEVEN en waarom moet je me altijd onder uit halen bla bla bla..... Echt zo lomp vond ik dat en geloof me, ik kwam gewoon voor me zelf op maarja ik was dus altijd de boos doener volgens haar! En dan nu sinds afgelopen zondag wilde ze me opeens niet meer zien omdat ze nu op eens met haar huisgenoot gaat waar ik toevallig ook ruzie mee heb ( Ja kan het leven nog mooier). Tot nu toe zit ik echt elke dag te janken en voel ik me zwaar leeg en zwaar kut, ik krijg ook geen hap door me keel en ik heb nergens zin in dit is echt KLOTE!!!!!!
Geloof me, je wilt niet dat het weer goed komt. Probeer de scherven van je leven bij elkaar te krijgen en ga verder. Zoek zoveel mogelijk hulp bij vrienden, familie, mensen op forums en toevallig passerende vreemden. De belangrijkste les die ik je kan geven is, breek al het contact! Mocht het toch bestemd zijn, dan vinden jullie elkaar echt wel weer. Maar nu eerst stilte.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:15 schreef dny09 het volgende:
Bedankt voor je reactie... omdat het al meerdere keren uit is geweest en we weer samen zijn gekomen hoop ik dat dit nu ook gebeurd, ook al hoopt 1 kant dat ook weer van niet! Ik weet zelf dat als ik hier mee door blijf gaan ik me zelf voor de gek houd! Hetmoeilijkste aan dit vind ik dat ik heel me hart bij haar kon luchten, natuurlijk heb ik vrienden maar ik had maar een echte vriend waar op ik altijd kon bouwen en terug vallen en dat was zij. En dat heb ik nu dus niet meer voor me gevoel en dat geeft me een bang gevoelA.s zondag ben ik jarig en word ik 23 en ik had met haar een hele leuke weekend geplanned en die valt nu dus helemaal in het water. Ik heb haar dinsdag voor het laatste gezien ze kwam spullen halen en droppen en ze is na 1 uur vertokken en ze liet me zowaar jankend aan me lot over... Ik heb haar tot vannavond met rust gelaten en haar aangesproken op msn ze reageerde niet en ging plots offline heb haar nog gesmt over wat er aan de hand is? en haar verteld dat ze me beste vriend is (wat ze heel goed weet) en ik haar als beste vriend niet kwijt wil maar tot dusver nog geen gehoor. En juist dit breekt me helemaal op ik heb nog net geen zelfmoord neigingen zeg maar, maar ik voel me echt zwaar depri door dit alles! Heb net ook maar haar msn geblokeerd en verwijderd en ze was al zondag na me woede aanval al uit me hyves geflikkerd en heb me hyves op alleen zichtbaar voor vrienden gezet. thx en slaap lekker iedereen
Zoals al eerder is gezegd, je wilt niet dat dit goed komt.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:15 schreef dny09 het volgende:
Bedankt voor je reactie... omdat het al meerdere keren uit is geweest en we weer samen zijn gekomen hoop ik dat dit nu ook gebeurd, ook al hoopt 1 kant dat ook weer van niet! Ik weet zelf dat als ik hier mee door blijf gaan ik me zelf voor de gek houd! Hetmoeilijkste aan dit vind ik dat ik heel me hart bij haar kon luchten, natuurlijk heb ik vrienden maar ik had maar een echte vriend waar op ik altijd kon bouwen en terug vallen en dat was zij. En dat heb ik nu dus niet meer voor me gevoel en dat geeft me een bang gevoelA.s zondag ben ik jarig en word ik 23 en ik had met haar een hele leuke weekend geplanned en die valt nu dus helemaal in het water. Ik heb haar dinsdag voor het laatste gezien ze kwam spullen halen en droppen en ze is na 1 uur vertokken en ze liet me zowaar jankend aan me lot over... Ik heb haar tot vannavond met rust gelaten en haar aangesproken op msn ze reageerde niet en ging plots offline heb haar nog gesmt over wat er aan de hand is? en haar verteld dat ze me beste vriend is (wat ze heel goed weet) en ik haar als beste vriend niet kwijt wil maar tot dusver nog geen gehoor. En juist dit breekt me helemaal op ik heb nog net geen zelfmoord neigingen zeg maar, maar ik voel me echt zwaar depri door dit alles! Heb net ook maar haar msn geblokeerd en verwijderd en ze was al zondag na me woede aanval al uit me hyves geflikkerd en heb me hyves op alleen zichtbaar voor vrienden gezet. thx en slaap lekker iedereen
Hé Snoet, tja 1 maand is best wel erg, zit nog vers in mijn herinnering, maar ook een pluspunt je gaat je nieuwe dingen realiseren wat er wel of niet goed was aan de relatie.quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:17 schreef PoepSnoet het volgende:
Het is nu precies een maand geleden dat ik haar voor het laatst gezien heb, heb geen oog dicht gedaan en blijf er aan denken hoe fijn ze het nu heeft bij die ander en ik er niets aan kan doen of veranderen.![]()
Ja van mij mag de verwerking wel wat sneller gaan allemaal.![]()
WTFquote:Op donderdag 18 september 2008 23:01 schreef dny09 het volgende:
Hoi iedereen, ik kom bijdeze ook even me hart luchten....
Na een relatie van 1 jaar en daarna 1 jaar een aan/uit -sex relatie ben ik nu aan de kant geschoven...
Het was echt een klote relatie die echt van geen kanten klopte maar ik ben echt zo kapot! niet meer normaal. Na dat ze na een half jaar na het starten van onze relatie op vakantie ging, was ze op vakantie vreemd gegaan...
Na dat ze weer terug in NL kwam wilde ze het uitmaken maar ik pijnsde er niet over en probeerde haar gevoel terug te winnen en dat ging 4 maanden goed. Na een poosje toen ging ze weer vreemd met een vriend van me!!!!! Dus mijn wereld storte weer in, en ik deed NOG beter me best omhaar weer het hofje te maken en dat ging weer een paar maanden goed en toen dook ze WEER in bed met een ander! Ik had het toen wel echt gehad en we besloten er een punt achter te zetten na een paar weken geen contact kwamen we toch weer samen en doken we weer het bed in en deden we weer al die dingen die je doet als je weer een koppeltje bent. Ik besefte al wel dat ze niet te vertrouwen was maar ik voelde me echt weer super goed, ook haar om me heen deed me super goed...Na dit alles besloten we maar om geen relatie te beginnen en gewoon maar wat aan te klooien, maar dat aanklooien was zo erg dat we op een gegeven moment toch weer iedere avond bijna bij elkaar sliepen en dingetjes deden die stelletjes doen! in die totale tijd dat we wat met elkaar omgingen hadden we ook vet vaak ruzie ik kon niks goed doen in haar ogen en ieder meisje waar ik contact mee had moest voor haar wijken... en ze schold me ook voor van alles en nog wat uit en als ik dan me bek open trekte kreeg ik de wind van voren met als responce JE BENT ECHT EEN GORE EIKEL, WAAROM MOET JE ALLES OP ME TERUG GEVEN en waarom moet je me altijd onder uit halen bla bla bla..... Echt zo lomp vond ik dat en geloof me, ik kwam gewoon voor me zelf op maarja ik was dus altijd de boos doener volgens haar! En dan nu sinds afgelopen zondag wilde ze me opeens niet meer zien omdat ze nu op eens met haar huisgenoot gaat waar ik toevallig ook ruzie mee heb ( Ja kan het leven nog mooier). Tot nu toe zit ik echt elke dag te janken en voel ik me zwaar leeg en zwaar kut, ik krijg ook geen hap door me keel en ik heb nergens zin in dit is echt KLOTE!!!!!!
Guus Meeuwis Verlied Zijnquote:Op woensdag 17 september 2008 23:29 schreef Chev het volgende:
[..]
Tja who knows.. als je het weet mag je het zeggen, want ik wil het ook weten!
Maybe net zolang als jij dat nog wil en toelaat, ookal is dat een cliche antwoord.
Ik geloof (nog) niet in een hechte vriendschap ná een relatie, ligt natuurlijk ook aan de manier waarop het uitgegaan is denk ik.
[..]
Ach weet je, ze was well chil 3 1/2 jaar lang, maar zou het graag willen begrijpen, ookal weet ik dat dat niet mogelijk is. Ze heeft het gewoon na 3 1/2 jaar opgegevennadat ik een huis gekocht had , en dat was toch té beangstigend voor haar, de rest weet ik niet.
Takk beschijft het denk ik heel goed:
[..]
M'n ouders zeiden al tegen me dat ik nog 'te' goed over haar dachten ze hebben gelijk, ze heeft me gewoon vervangen voor een ander toen het moeilijk werd
![]()
Ze heeft nog een hoop te leren in het leven over je met anderen om moet gaan, ik had goed voor haar kunnen zijn als ze dat had toegelaten, maar daar moet ik nu niet meer aan denkenlaat haar nieuwe lover haar grillenmaar ontdekken en dezelfde conclusie trekken die ik ook gedaan heeft
![]()
Ik denk aan mezelf, doe nieuwe dingen en verwerk in alle rust zonder enig contact met haar mijn gevoel, ze verdient mijn verdriet niet meer.
Nice... luister nu Juize FM.. liedje: How could you...., luister op eigen risico.
Even een quote van haar: "Je bent lief voor me geweest en zal mijn kinderen over je vertellen"
God er zijn zoveel dingen die ze gezegt heeftdie hebben allemaal zó weinig waarde nu.
Ik heb geen behoefte om hyves te bezoeken, heb zelf mijn hves verwijders en al het contact stop gezet voorlopig, dat vind ik het beste.
Voor degene die goed Engels kennen, luister even goed naar deze nummers:
Jon Bon Jovi - It's my life!!
Linkin Park - What the hell are you waiting for?
Linkin Park - Some times, some things, turn into dump things, and that's where you put your foot down
Frank Sinatra - I did it my way
Marco Borsato - Zonder jouw (VEEEEEEET)
Toen m'n ex het uitgemaakt had (2e echte keer), ze speelde al vaker met het idee, maar toen dus definitief, heb ik deze op m'n huves gezet, en die heeft ze gezien:
Vroeg ze: Is die aan mij gericht?
Ik: Ja, zo'n beetje wel ja..
Later nog wel gesproken, in emotie dingen gezegt, maar dit liedje komt wel op zijn plaats.. het is voorgoed voorbij...denk ikde toekomst staat nooit vast, maar ik probeer daar niet aan te denken het is ik en nu, niet langer haar.
Naja volgens mij ben ik hier de ziek gestoorde door haar elke keer weer terug te nemen en der weer te vertrouwen... Ze beloofde me elke keer weer dat ze had ingezien dat ze verkeerd bezig was en ik maar weer der in trappen!quote:
Dat maakt jou niet ziek en gestoord. Jij zoekt de liefde terug die je ooit van haar kreeg. En de mogelijke negatieve gevolgen zie je op dat moment niet.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:21 schreef dny09 het volgende:
[..]
Naja volgens mij ben ik hier de ziek gestoorde door haar elke keer weer terug te nemen en der weer te vertrouwen... Ze beloofde me elke keer weer dat ze had ingezien dat ze verkeerd bezig was en ik maar weer der in trappen!
Ze is zelf 1 en al negatieve energiequote:Op vrijdag 19 september 2008 19:21 schreef dny09 het volgende:
dat ze me niet meer wenst te spreken en het haar teveel negeatieve energie kost om nog tijd in me te steken en ik maar moest op rotten want ze wil geen vrienden meer zijn!
Doe dit jezelf niet aan, geloof me.quote:wtf ik vroeg alleen of ze boos op me was ofzo omdat ze niet op me reageerde toen ik haar aansprak op msn, en of ze nog mijn maatje wilde blijven
Naja ik was gewoon verliefd dan laat je blijkbaar gewoon meer toe van die persoon dan van de geen waar je niks om geeft.... als ik dit zo terug lees schaam ik me eigenlijk wel een beetje, dat ik mij zo heb laten gebruiken en zo stom ben geweest om steeds waar aan der voetjes te liggen... maarja who can blaim me, ik was in love en zag in haar hoe gek het ook klinkt wel de warequote:Op zondag 21 september 2008 15:34 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ze is zelf 1 en al negatieve energie![]()
[..]
Doe dit jezelf niet aan, geloof me.
Heb zelf ook een relatie van 6 jr gehad waarna ze opeens de stekker eruittrok. Ik weet hoe het voelt.quote:Op zondag 21 september 2008 15:58 schreef dny09 het volgende:
[..]
Naja ik was gewoon verliefd dan laat je blijkbaar gewoon meer toe van die persoon dan van de geen waar je niks om geeft.... als ik dit zo terug lees schaam ik me eigenlijk wel een beetje, dat ik mij zo heb laten gebruiken en zo stom ben geweest om steeds waar aan der voetjes te liggen... maarja who can blaim me, ik was in love en zag in haar hoe gek het ook klinkt wel de ware
Ze smste me gistere nacht om me te feliciteren met me verjaardag maar het deed me niks (ookal was het een geforceerd smsje) wat ik eigenlijk niet had verwacht. normaal zou ik waarschijnlijk een smsje terug sturen en haar de hemel in prijzen dat ze me als nog feliciteerde op dit moment...maar ik had daar geen behoeften aan en nog geen klein beetje twijfel zelfs. toch vind ik dat heel raar want ik mis haar wel of mis ik gewoon toch iemand om me heen? want ik voel me wel heel leeg van binnen
Mooi man! je hebt de eerste stap al gezet de rest komt vanzelf met de tijdquote:Op zondag 21 september 2008 15:21 schreef dny09 het volgende:
We zijn nu inmiddels 1 week verder en sinds vrijdag goed op stap geweest en heb eigenlijk bijna niet aan haar gedacht en al helemaal geen neigingen gehad om toch stiekem contact te zoeken
Alleen tis weer zondag dus ben bang dat vannavond mijn depri gevoelens weer terug komen en ik me weer kut ga voelen. Maarja tot dusver gaat het beter als gedacht en zit ik eigenlijk best wel goed in me vel, ik ben nog lang niet over haar heen maar de start is gemaakt zo lijkt en voelt het
p.s nog bedankt voor jullie reacties!!
Ken dat Arjan.. het zijn korte momenten hèquote:Op maandag 22 september 2008 12:14 schreef arjan1202 het volgende:
heb sinds gister weer ff een dip :S zat al te wachten moet een keer komen na 2 goede weken
Opeens allemaal herrineringen die naar boven komen, en het gemis van iemand om je heen en waar je van houd. Vooral het eenzaam zijn voelt het ergste.
Bah blijft kut...
Als zij degene is die het uitgemaakt heeft dan heeft bellen alleen zin als je écht iets moet weten, als dat niet zo is dan doe uit nieuwschierigheid je jezelf alleen maar pijn en heeft dat geen zin, trust mequote:Op woensdag 24 september 2008 09:40 schreef arjan1202 het volgende:
het zijn juist goede herrineringenmaar die zou je nu tijdelijk idd even weg willen stoppen.
En later idd weer terug stoppen hehe
Het is gewoon het alleen zijn wat het meeste opbreekt,je wil gewoon iemand om je heen hebben. En dan met name die ene persoon.
En lijkt net of ze van de aarbodem is verdwenen, zie er niet meer op msn, hyves dus heb ene kant ook een gevoel dat er wat is. Want vlak nadat uit was, nog wel gesproken maar nu opeens aantal weken doodstil, en haar kennende is dat niet iets voor haar. Zit beetje te twijfelen om te bellen, maar heb ik mezelf alleen maar weer mee. Moeilijk dit
Bij iedere relatie worden dingen gezegt,quote:Op woensdag 24 september 2008 12:57 schreef arjan1202 het volgende:
zij heeft het uitgemaakt, we hadden ook afgesproken als er wat was dat we elkaar ook konden bellen.
Ik ga het ook niet doen, maar moet mezelf echt inhouden en tegen houden.
Vandaag weer iemand gesproken die ik heb leren kennen via n'n ex, die vroeg ook:quote:Op woensdag 24 september 2008 12:57 schreef arjan1202 het volgende:
Ben ook druk bezig en veel weg, maar er zijn momenten dat je het rustig heb die zijn het moeilijkst.
En idd leven gaat door en er wacht vast nog ergens anders een meisje
Maar ervaring genoeg opgedaan voor een relatie is toch een mooi voordeel
Hmm fijn hèquote:Op woensdag 24 september 2008 19:28 schreef Alec690 het volgende:
- Ik heb haar niet gelijk overal verwijderd (msn, hyves etc.) Veel mensen zeggen dat dit juist wel verstandig is, maar het heeft mij geholpen om snel bevestiging te krijgen dat het écht over is. (Ja, mijn ex ging er direct vandoor met een ander)
Kortom, de beuk erin!
Uhm, het ene weekend slaapt je vriendin nog bij je, het volgende week ligt ze bij haar nieuwe lover. Dat voelt inderdaad kut. Destijds voelde het als een hel, nu kan ik er wel om lachen.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:21 schreef Chev het volgende:
[..]
Hmm fijn hè, ja dan is het meteen over heb ik ook gemerkt,, 5 weken nog contact, nu 3 maanden verder en ex (volgens mij) nog zwevend op de roze wolk, maar dat kan me niet meer boeien, wil ook geen contact meer (voel me nu sterk)
![]()
Maar vanavond ga ik me weer lekker onder de mensen begeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |