Dit kon nog wel 's een nasleep hebben Miesjel, ik heb er ook last van.. ging de laatste 1-2 weken goed en vandaag weer een 'breakdown' weer een hoop gepraat, gaat nu wel weer geloof ikquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:27 schreef Miesjel het volgende:
Oh.. godver.. waarom is het nog steeds niet echt over. Ik moest vandaag langs Utrecht rijden en dan voel ik mijn maag zich ronddraaien, krijg meteen hoofdpijn..
Godver, Godver Godver.
Sporten geeft echt een fijner gevoel idd, zeker als je net klaar bent.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:38 schreef Chev het volgende:
[..]
Dit kon nog wel 's een nasleep hebben Miesjel, ik heb er ook last van.. ging de laatste 1-2 weken goed en vandaag weer een 'breakdown' weer een hoop gepraat, gaat nu wel weer geloof ik![]()
't is echt:Het gaat wel goed nu.. denk ik ![]()
ach.. ![]()
waarom ![]()
wat als ![]()
waarom? ![]()
Shit fuk fuk fuk ![]()
AAAAAAAAAAAAH ![]()
Praten, praten, praten, praten, praten, praten, praten ![]()
![]()
Ff wat traanjes wegpinken ![]()
Nog meer praten ![]()
Opnieuw realiseren dat dit beter is zo.. dat je nu jezelf moet helpen/redden ![]()
Nieuwe mogelijkheden herkennen en openhouden, bedoel niet weer snel een nieuwe relatie/rebounder 'scoren' maar mogelijkheden om aan jezelf te werken! ![]()
Voorbeeldje:
Gisteren sportkledng en 'running' shoes gekocht omdat ik echt aan m'n conditie wil werken en ik toch nog af wil vallen, dus mijn motivatie is 10 kilo afvallen in de volgende 6 maanden.
Vandaag dus voor 't eerst een kwartier wezen joggen pfewis best wel heftig maar ook lekker
![]()
Ofwel jezelf bezig houen, heb me vandaag voor een dance cursus ingeschreven (Dance Evolution) om beter te leren dansen in discotheken en kroegen!![]()
Kost een paar centen, maar die geef je toch niet meer uit samen met of voor je vriendin, je wil niet weten hoeveel geld ik nu bespaar haha
Dit kan ik zeker beamen, in je eentje zitten kniezen schiet je niks mee op, is geen pretje en echt veel wijzer word je er ook niet van.quote:Op zondag 14 september 2008 08:57 schreef arjan1202 het volgende:
Bezig zijn is het beste medicijn wat er is voor liefdesverdriet, maakt het gemakkelijker en het verwerken sneller!
quote:Op maandag 15 september 2008 09:33 schreef cmck het volgende:
Het eerste weekend als vrijgezel is voorbij en ik voel me leger dan leeg. Ik mis hem ontzettend. Eerst dacht ik dat ik me leeg voelde omdat ik het gevoel mis dat ik een relatie heb, maar dat ik niet zo. Ik mis zijn lach, ik mis zijn zorgzame en lieve karakter, ik mis zijn slaperige oogjes die op zondagochtend altijd het eerste is wat ik zag en ik mis zijn stem. Ik hou nog steeds zoveel van hem...
Het huilen is grotendeels opgehouden, maar nog steeds kan het op de meest onverwachte momenten komen Mijn beste vriendin heeft me meegenomen naar de stad en we hebben een film gekeken en zijn uit eten geweest. Ze wou dat ik mijn gedachten ging verzetten. Heel erg lief van haar en dat heb ik ook gezegd, maar tijdens de film en tijdens het eten begon ik opeens spontaan in huilen uit te barsten. Mijn eetlust is trouwens ook een stuk minder geworden. Ik heb dan gisteravond gegeten, daarvoor was de laatste keer vrijdagavond.....
Ik weet dat het niet goed is, maar alleen al de gedachte aan een boterham maken me al misselijk.
Ook maak me ontzettend veel zorgen om hem. Gewoon omdat hij iemand is die moeilijk over zijn verdriet kan praten. En alhoewel ik natuurlijk niet weet in hoeverre hij verdriet heeft over mij, maak ik me heel erg ongerust over hem. Ik wil gewoon dat het goed met hem gaat en dat hij dit ook op de juiste manier verwerkt. En ik ben bang dat dat niet gebeurd en dat hij alles opkropt.
Sinds afgelopen zaterdag heb ik ook een nieuwe sport tot mijn lijst van hobbies toe te voegen. Puur toeval dat ik daar nu mee begonnen ben eigenlijk. Ik ben in juni met die sport in aanraking gekomen maar vanwege de zomer gaven ze geen les en kon ik pas eind augustus beginnen. Maar toen was ik op vakantie en ik had die leraar gezegd dat ik dus afgelopen zaterdag zou komen. Ik had geen zin om heen te gaan, maar ik dwong mezelf. Het gaat om ropeskipping: Touwtjespringen, maar met acrobatiek erbij. Het klinkt misschien lame en kinderachtig, maar het is best cool:
Ik heb dit weekend ook veel nagedacht. Over waar het mis is gegaan, wat ik verkeerd hem gedaan en wat ik de volgende keer beter kan doen. Eigenlijk is dit allemaal ook gewoon een levensles waar ik ontzettend veel kan leren. Maar zoals ik eerder al zei, ik voel me nog steeds leeg, machteloos, energieloos en ook vooral verdrietig. Deze gevoelens overheersen op dit moment.![]()
![]()
![]()
Het is mijn ervaring dat actief proberen 'te vergeten', of hoe je het precies wil noemen net zo goed werkt als negeren dat iemand in je omgeving is gestorven. Niet dus. Volgens mij moet je ook niet echt 'leuke dingen' gaan doen. Wel sociale dingen, met vooral niet teveel mensen om je heen, maar wel iemand met wie je echt kunt praten. Iemand die ertegen kan dat je misschien wel een tijdje in een diepe put zit.quote:
Dat gevoel had ik gisteravond inderdaad. De vriendin waar ik gisteren mee was heeft nog nooit last gehad van liefdesverdriet en begreep daarom niet zo goed hoe ik me voelde. Toen ik die film zat te kijken (voor zover ik hem keek want ik volgde de helft niet) had ik echt zoiets van: "Wat doe ik hier? Ik wil hier weg." Mijn gedachten waren gedwongen zich ergens anders op te focussen, terwijl ik eigenlijk mijn hoofd leeg wou maken. Ik had meer behoefte gehad aan een boswandeling ofzo.quote:Op maandag 15 september 2008 10:17 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het is mijn ervaring dat actief proberen 'te vergeten', of hoe je het precies wil noemen net zo goed werkt als negeren dat iemand in je omgeving is gestorven. Niet dus. Volgens mij moet je ook niet echt 'leuke dingen' gaan doen. Wel sociale dingen, met vooral niet teveel mensen om je heen, maar wel iemand met wie je echt kunt praten. Iemand die ertegen kan dat je misschien wel een tijdje in een diepe put zit.
Wat je vooral niet moet hebben zijn mensen die je gaan proberen op te beuren met 'meer vis in de zee' en dat soort goedbedoelde depressie-versterkers.
Ik begrijp wel wat je bedoel denk ik.quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:06 schreef HiZ het volgende:ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Het is ook de belangrijkste reden waarom ik in ieder geval tot nu toe kan opbrengen om geen initiatief te nemen. Ik weet eigenlijk helemaal niks over wat hij nu doet. Dus ook niet of er iemand anders is of niet. Het zou me niet verbazen, maar het zou me ook niet verbazen als er niemand was. Ik wil wel op zijn minst proberen om niet eindeloos te gaan zitten wachten. Ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven, maar het dichtstbij komt is dat ik het risico dat er bij mij iemand nieuw komt voor zijn rekening komt (weet ik wel dat ik me dan inbeeld dat het iets zou uitmaken, maar goed, dat past wel bij een gevoel dat ik gewoon heb).
En wat is daar uit gekomen?quote:Op maandag 15 september 2008 09:33 schreef cmck het volgende:
Ik heb dit weekend ook veel nagedacht. Over waar het mis is gegaan, wat ik verkeerd hem gedaan en wat ik de volgende keer beter kan doen. Eigenlijk is dit allemaal ook gewoon een levensles waar ik ontzettend veel kan leren. Maar zoals ik eerder al zei, ik voel me nog steeds leeg, machteloos, energieloos en ook vooral verdrietig. Deze gevoelens overheersen op dit moment.:'(
Heb je daar voorbeelden van? Gaf je meer liefde aan haar, of nam je meer het initiatief etc.? Ik herken dat ook wel in mijn ex. Dat ik op het laatst het gevoel had dat de 'dingen' van mij moesten komen. Dat ik haar veel meer gaf dan dat ik terug kreeg...quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:49 schreef Chev het volgende:
Met met mijn ex heb ik het heel fijn gehad, maar achteraf zie ik, en hoor ik van anderen dat ik veel meer (toe)gaf dan dat ik terugkreeg, niet dat ik dat erg vond, want ik was er snel tevreden mee eerlijk gezegt, omdat je toch altijd dingen heb in een relatie die je moet accepteren van elkaar (ik ben erg gemakkelijk, maar heb natuurlijk ook mijn 'minpunten' natuurlijk), maar van een gelijkwaardig 50/50 relatie was toch, zeker op het laatst, te vaak geen sprake meer.
Ik denk we allebei tekort zijn geschoten in communicatie. Hij is erg gesloten: hij praat niet over zijn problemen, zijn verdriet en dingen waa rhij mee zit.quote:
Nee, het is iets gecompliceerder. Hij heeft het al eerder uitgemaakt en vervolgens is hij toen toch weer teruggekomen. De vorige keer was ik ook wel overstuur, maar toen heb ik het feitelijk volledig genegeerd dat hij het uit had gemaakt (hoe raar dat ook klinkt, misschien kan ik beter zeggen dat ik er serieus van overtuigd was dat hij terug zou komen). Het punt is dat ik me nu realiseer dat ik daardoor hem de volledige vrijheid heb gegeven onze relatie voor kennisgeving aan te nemen zonder dat hij zich enige rekenschap hoeft te geven van wat zijn gedrag voor mij betekende.quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:49 schreef Chev het volgende:
[..]
Ik begrijp wel wat je bedoel denk ik.
Je wil gewoon kijken of er niet iemand is die beter bij je past, en als je die vind het je ex dat 'laten zien' zodat het geheel afgesloten kan worden? <knipperdeknip>
God dit is best wel lastig wat je vraagt aan me.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:09 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Heb je daar voorbeelden van? Gaf je meer liefde aan haar, of nam je meer het initiatief etc.? Ik herken dat ook wel in mijn ex. Dat ik op het laatst het gevoel had dat de 'dingen' van mij moesten komen. Dat ik haar veel meer gaf dan dat ik terug kreeg...(niet zozeer qua liefde, wel qua dingen ondernemen, dingen geven etc.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |