Vandaar dat mijn naam in de TT staat van deze reeks:quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat komt omdat je alleen maar in het Nijmegentopic komt
quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik refereer naar mijn uitspraak van 11 juli 2008
quote:
R&P SC, oh men!quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vandaar dat mijn naam in de TT staat van deze reeks:
[R&P SC] De Kardinaal op de catwalk!
Die is tenminste nog actief als iedereen uit het Nijmegen draadje al ligt te pitten!quote:
Owhquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ook, ook. Maar ik doelde meer op die van 19:10
Je bent nooit te laat om te reageren.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:31 schreef IrishBastard het volgende:
Dude, mis ik hier nou zomaar maatschappelijke discussies?
Deze post snap ik ff niet?quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:41 schreef HostiMeister het volgende:
Inderdaad, vaker dan uit de meeste mensen hier iig
Daar zat ik gister al om te jankenquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:48 schreef LastRequest het volgende:
Ooohh dr is een Grey's aflevering op tv met bruiloft van Christina & Burke en k moet eigenlijk niet kijken want ik heb deze nog nooit gezien, en de paar ervoor ook niet.. maar ik kan het niet laten
Handelen is makkelijker binnen Europa, we hebben een "sterke" munt tov de dollar. We zijn minder (nog steeds te veel maar wel minder) afhankelijk van Amerika, in de toekomst moeten deze voordelen nog groter wordenquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:36 schreef Mikkie het volgende:
maar dat ik denk dat je wel met me eens bent dat er nergens financieel voordeel is behaald door de euro.
Wat is "onze" cultuur, die is altijd multiculti geweest met een grote tolerantie voor minderheden (zoals de islam, maar ook homo's hoewel dat geen "cultuur" op zich is). Dat 't nu mis gaat ziet iedereen, dat probeert men op te lossen inburgeringscursussen, het principe is prima. Dat de halfbakken eikels uit de bijstand de kantjes eraf lopen kan je amper wat aan doen (ja "stuur ze allemaal maar terug" maar komt op, het zijn ten eerste niet allemaal buitenlanders en ten tweede kan je niet opeens allemaal mensen terug gaan sturen omdat ze een jaar geen baan kunnen vindenquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:36 schreef Mikkie het volgende:
Er wordt over de cultuur heen gelopen, er zijn halfbakken maatregelen. Inburgeringscursus m'n reet.
Kom eens met een nieuwe stelling dan.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:50 schreef swarmahoer het volgende:
discussie is nu al ten einde volgends mij .. teminste iedereen heeft zn mening op tafel gelegd en ik heb niks meer om op te reageren
quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wel fijn dat jullie allemaal zo druk bezig zijn met mijn Niet bestaande sportleven
tis swarma hequote:Op dinsdag 16 september 2008 13:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zo blijft het lekker duidelijk wat wel of niet kan
n achter elk grapje schuilt een kern van waarheidquote:
Met dit onderwerp kunnen wij wel watquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:57 schreef IrishBastard het volgende:
Whehe
Trouwens, als ik nu m'n overhemd op mn spijkerbroek aan doe, moet ie er dan in, of nietIk weet dat nooit
Heb m nu maar gewoon d'r niet in
ik wil graag toevoegen: ovum en vrouwenseriesquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:53 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Kom eens met een nieuwe stelling dan.
Verboden onderwerpen: klimmen, mountainbiken, motors, cabrio's, en eventuele andere onderwerpen die ik later nog aan dit lijstje wil toevoegen.
Neequote:Op dinsdag 16 september 2008 13:59 schreef swarmahoer het volgende:
n achter elk grapje schuilt een kern van waarheid
geef nou gewoon toe pietquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee. Het ging puur om 't feit dat ze 't via PM wilde afhandelen en moblo alles in 't topic flikkert
.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja want dat is overduidelijk friet
Maar weegt dat op tegen de economische tendens die de afgelopen jaren is ingezet? Er is jaarlijks sprake van inflatie van zeker 1,5% tot soms richting de 5%. Daar gaat de rente sowieso al niet tegenop, en de berekeningen van het CPB komen zelf uit op koopkrachtverlies van ongeveer 1%. Daar bovenop wil Den Haag dan ook nog de BTW met een procent verhogen. Dat is toch niet te rijmen? Natuurlijk is er in de economie sprake van conjunctuur en fluctuatie, maar sinds de invoering van de euro is er weinig gedaan om dat enigszins in de hand te houden, terwijl het toch echt te verwachten was.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Handelen is makkelijker binnen Europa, we hebben een "sterke" munt tov de dollar. We zijn minder (nog steeds te veel maar wel minder) afhankelijk van Amerika, in de toekomst moeten deze voordelen nog groter worden.
Probleem is dat ze gewoon nog teveel ruimte krijgen, en in plaats van dat e.e.a. ingeperkt wordt, er juist steeds meer in mee gegaan wordt. Multiculturaliteit is geen probleem. Er wonen 200 nationaliteiten in Amsterdam, logisch dat je dan niet één lijn kan trekken. Maar wat je tegenwoordig ziet is dat partijen als de SP en de PvdA zich steeds meer scharen achter de minderheden en alles daarvoor behartigen. Minderheden zijn zielig, moeten voordelen krijgen etc, terwijl de oorspronkelijke Hollanders een poot wordt uitgedraaid. Kijk naar het sollicitatiebeleid tegenwoordig: ze willen verplicht gaan stellen dat minderheden voorrang krijgen. Dus een importfiguur die er net een paar jaar woont moet voorrang krijgen omdat ie import is, terwijl een Nederlander dan dus de baan niet krijgt, terwijl die minstens gelijkwaardig of misschien wel beter is? Als dat andersom gebeurt is het discriminatie van de minderheden, maar nu is het ineens 'het bieden van kansen'. Overal wordt van alles met de mantel der liefde bedekt. Een wijk waar criminaliteit aan de orde van de dag is en wat gewoon een kampbuurt is die platgegooid moet worden, heet ineens een 'kansenwijk'. Flikker toch op zeg.quote:[..]
Wat is "onze" cultuur, die is altijd multiculti geweest met een grote tolerantie voor minderheden (zoals de islam, maar ook homo's hoewel dat geen "cultuur" op zich is). Dat 't nu mis gaat ziet iedereen, dat probeert men op te lossen inburgeringscursussen, het principe is prima. Dat de halfbakken eikels uit de bijstand de kantjes eraf lopen kan je amper wat aan doen (ja "stuur ze allemaal maar terug" maar komt op, het zijn ten eerste niet allemaal buitenlanders en ten tweede kan je niet opeens allemaal mensen terug gaan sturen omdat ze een jaar geen baan kunnen vinden).
quote:Landbouwsubsidies & JSF ben ik 't met je eens.
Goeie vraag.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:57 schreef IrishBastard het volgende:
Whehe
Trouwens, als ik nu m'n overhemd op mn spijkerbroek aan doe, moet ie er dan in, of nietIk weet dat nooit
Heb m nu maar gewoon d'r niet in
gelukkig dat ik aan de beurt benquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:05 schreef LastRequest het volgende:
Jezus christus zoals ik in het vorige topic al zei, die patat-frietonzin hangt me de keel uit.
Het is gewoon écht niet grappig of interessant of wat dan ook meer.
En swarma prima dat je die onderwerpen toevoegt, het is namelijk jouw beurt een stelling te posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |