Ik refereer naar mijn uitspraak van 11 juli 2008quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwuahahaha, ik heb voorspellende gaven!
Vandaar dat mijn naam in de TT staat van deze reeks:quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat komt omdat je alleen maar in het Nijmegentopic komt
quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik refereer naar mijn uitspraak van 11 juli 2008
quote:
R&P SC, oh men!quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vandaar dat mijn naam in de TT staat van deze reeks:
[R&P SC] De Kardinaal op de catwalk!
Die is tenminste nog actief als iedereen uit het Nijmegen draadje al ligt te pitten!quote:
Owhquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ook, ook. Maar ik doelde meer op die van 19:10
Je bent nooit te laat om te reageren.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:31 schreef IrishBastard het volgende:
Dude, mis ik hier nou zomaar maatschappelijke discussies?
Deze post snap ik ff niet?quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:41 schreef HostiMeister het volgende:
Inderdaad, vaker dan uit de meeste mensen hier iig
Daar zat ik gister al om te jankenquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:48 schreef LastRequest het volgende:
Ooohh dr is een Grey's aflevering op tv met bruiloft van Christina & Burke en k moet eigenlijk niet kijken want ik heb deze nog nooit gezien, en de paar ervoor ook niet.. maar ik kan het niet laten
Handelen is makkelijker binnen Europa, we hebben een "sterke" munt tov de dollar. We zijn minder (nog steeds te veel maar wel minder) afhankelijk van Amerika, in de toekomst moeten deze voordelen nog groter wordenquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:36 schreef Mikkie het volgende:
maar dat ik denk dat je wel met me eens bent dat er nergens financieel voordeel is behaald door de euro.
Wat is "onze" cultuur, die is altijd multiculti geweest met een grote tolerantie voor minderheden (zoals de islam, maar ook homo's hoewel dat geen "cultuur" op zich is). Dat 't nu mis gaat ziet iedereen, dat probeert men op te lossen inburgeringscursussen, het principe is prima. Dat de halfbakken eikels uit de bijstand de kantjes eraf lopen kan je amper wat aan doen (ja "stuur ze allemaal maar terug" maar komt op, het zijn ten eerste niet allemaal buitenlanders en ten tweede kan je niet opeens allemaal mensen terug gaan sturen omdat ze een jaar geen baan kunnen vindenquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:36 schreef Mikkie het volgende:
Er wordt over de cultuur heen gelopen, er zijn halfbakken maatregelen. Inburgeringscursus m'n reet.
Kom eens met een nieuwe stelling dan.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:50 schreef swarmahoer het volgende:
discussie is nu al ten einde volgends mij .. teminste iedereen heeft zn mening op tafel gelegd en ik heb niks meer om op te reageren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |