quote:
quote:09. 205 JortK
10. 183 Houniet
29. 107 marcb1974
40. 091 Fha
52. 075 indahnesia.com
54. 074 Papierversnipperaar
62. 067 Kuukske
85. 052 MPG
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
eh, dat dusquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
denk het, als ik het juiste topic ervoor kan vinden
of misschien maak ik wel een paar showcases van de 10 mooiste per stad ofzo![]()
maar ik ga er ook en x-aantal online zetten, zodat mensen kunnen kijken als ze willen. flickr werkt daar goed voor
Ik nooitquote:
Gewoon een showcase maken!quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
denk het, als ik het juiste topic ervoor kan vinden
of misschien maak ik wel een paar showcases van de 10 mooiste per stad ofzo![]()
maar ik ga er ook en x-aantal online zetten, zodat mensen kunnen kijken als ze willen. flickr werkt daar goed voor
Goede muck, na 20 minutenquote:
Ik mocht gisteren weer lesgeven, dus dan kan ik wat meer posten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:57 schreef BrandX het volgende:
de tering, P.! get a life! Of een echte baan
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:11 schreef BrandX het volgende:
Signing off, en weet niet of ik de komende 3-4 dagen online kan komen. Laterssss!!!!!
De vloerverwarming staat thuis weer aan, dus het valt mee.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:12 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ola Pheno, alles chill?
Altijd lekker ja. Kom net mijn bed uit en ga me nu even opfrissenquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
De vloerverwarming staat thuis weer aan, dus het valt mee.
Heuu X-Fiquote:
Vanavond.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik nooit
JortK, pas die tool eens aan
Braafquote:
zwaaitopics ftlquote:
Behalve het feit dat ik op mn werk zit gaat het goedquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:41 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Alles goed daar aan de andere kant van de monitor?
Wat wil je nog meer? Werken onder het FOK!kenquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Behalve het feit dat ik op mn werk zit gaat het goed
Sorrie, je zei dat je het lekker vondquote:
hoeveel man heb jij in dienst om die vloer warm te stoken?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
De vloerverwarming staat thuis weer aan, dus het valt mee.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sorrie, je zei dat je het lekker vond
Ik mis deals PI eigenlijk
Nog even doorwerken en zodra je thuis bent...quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:58 schreef Ladylike het volgende:
* LL danst op haar nieuwe schoenen
pffff wil naar mn bedje
Koetsiekoetsiekoequote:Op dinsdag 16 september 2008 10:58 schreef Ladylike het volgende:
* LL danst op haar nieuwe schoenen
pffff wil naar mn bedje
zal ik die zin afmaken?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:58 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Nog even doorwerken en zodra je thuis bent....
ben je lekker jong?quote:
Excuses ...quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zal ik die zin afmaken?
-badkamer en wc poetsen
-eten maken
-hond uitlaten
-kleine in bad en bed doen
-man aandacht geven
-
jah nou val ik omquote:
Je kunt geen jongere vrouw vinden?quote:
Is 24 jaar jong?quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ben je lekker jong?
* LL geeft inschrijfformulier
Whehe wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt geen jongere vrouw vinden?
zelf schuld, had ik maar single moeten blijven en bij mn ouders moeten blijven wonenquote:
Ik hoop dat deze dag nog lang duurt, namelijk mijn vrije dag whehe.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zelf schuld, had ik maar single moeten blijven en bij mn ouders moeten blijven wonen
maar ben blij als het na 21.00u is
voor mij welquote:
p0wned.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:01 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Whehe wat denk je zelf?
nee
Merci meid!quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
voor mij wel
normaal draai ik die cijfers om
Ik neem je (!) mee in de sollicitatieprocedure
miss issie MILF-hunterquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt geen jongere vrouw vinden?
Waarom ben je zo vrolijk? Is hij zo irritant?quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:05 schreef Ladylike het volgende:
Koffietijd
zal mn 2 collega's ook maar vragen..eentje is er nog maar een half uur
tot aan MIL moet het wel lukken toch?quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
miss issie MILF-hunter
ik voldoe iig aan het M gedeelte
het zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
miss issie MILF-hunter
ik voldoe iig aan het M gedeelte
Maar als het MILK wordt....quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tot aan MIL moet het wel lukken toch?
Of BMW nog iets?quote:
nee ze zit achter mequote:Op dinsdag 16 september 2008 11:06 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Waarom ben je zo vrolijk? Is hij zo irritant?.
Als ik mn best doe, vast welquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tot aan MIL moet het wel lukken toch?
Ik was mooi zwanger zei mn ventquote:
check the PI, het viel wel mee..quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:08 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Kan het niet íets aardiger.
2quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:11 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ah. Een vrouwelijke collega.
visualisatie geslaagdquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik was mooi zwanger zei mn vent
slank met alleen enorme borsten en uiteindelijk een bolle buik
Vond het zelf ook mooi
heb thuis de pics dus je moet het idd met visualisatie doenquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik was mooi zwanger zei mn vent
slank met alleen enorme borsten en uiteindelijk een bolle buik
Vond het zelf ook mooi
Ah ok. Wat voor een baan heb je dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
2
mannelijke baas, maar 1 collega is stiefdochter
Ik zag het te laat inderdaadquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
check the PI, het viel wel mee..
heb er 2quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:16 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ah ok. Wat voor een baan heb je dan?
jeps, de meesten geloof ik welquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb thuis de pics dus je moet het idd met visualisatie doen
Ben gelukkig ook goed ontzwangerd
je hebt van die vrouwen die tijdens zwangerschap mooier zijn dan erna
Daarom dus ook dat kutnewbiequote:Op dinsdag 16 september 2008 11:16 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik zag het te laat inderdaad.
.
Druk persoontje dus. En nog eens een moedr!quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb er 2
-40 uur secretaresse op een advocatenkantoor
-weekenden achter de bar in een parenclub
quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps, de meesten geloof ik welmaar daar kan ik weinig over zeggen verder...
Tuurlijk heb ik gelijk.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:11 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Kappen nou, je hebt gelijk!
Meeste opvoedwerk doet mn ventquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:20 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Druk persoontje dus. En nog eens een moedr!
Dankje welquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Daarom dus ook dat kutnewbie
whehe... _o-quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
laatst zei een klant: "wacht maar tot je zwanger bent geweest" (waarschijnlijk excuus om haar eigen dikke reet te "verantwoorden" )..
Toen heb ik maar even de foto van mn zoontje laten zien
zij:oh..
![]()
![]()
ik:![]()
![]()
![]()
![]()
gelukkig was het een kutwijf en mocht ik snauwen van mn bazen
edit: mn bazin deed zelfs nog een high five met me![]()
Gelukkig zijn er ook nog goede mannenquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Meeste opvoedwerk doet mn vent
ik hoef maar te spelen, badderen (mag niemand afnemen) en in bed te stoppen (uiteraard nog even verhaaltje lezen tegen mammie aan), heb het wat dat betreft makkelijk
Qua opvoeden heb ik geen opmerkingen ....quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:27 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook nog goede mannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Qua opvoeden heb ik geen opmerkingen ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik kom er even niet opquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:26 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
En je vergeet nog een hele belangrijke hoor.
meer spuug gebruikenquote:
quote:
aah, spamkoning van 15 september 2008quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:56 schreef Pheno het volgende:
Hallo spamz0rs
Hoor wie het typt..quote:
Jullie spammen meer bij elkaar dan ikquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah, spamkoning van 15 september 2008
Die jongere vriendin gaan zoekenquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:05 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Jullie nog ideeen wat ik op mijn vrije dag kan gaan doen?
MUCK! I"M ALIVE!quote:
Muppets wannabees.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Fur Tv kijken.
Hè gets. Hamilton.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:16 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
/me: Nu met nieuw avatar!
Maar wel geslaagdquote:
quote:
omgquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eentje van een jaar of 14, zodat je er nog 4 jaar mee vooruit kan. Da's economisch denken!
quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
15 kan ook nog hoor.. drie jaar afschrijving is ook niet slecht.
neuh, da's niet van belang he.. gewoon inwisselen voor de keuring.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:51 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]. En dan maar hopen dat ze weer door de APK komt
.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh, da's niet van belang he.. gewoon inwisselen voor de keuring.
quote:
quote:
Op zijn kosten?quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:04 schreef OA het volgende:
'Even' met een vertegenwoordiger gebabbeld en geluncht.
Heb je nou eindelijk foto's gemaakt van die slOApelquote:
Niet zoveel topics openen jijquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:05 schreef OA het volgende:
Qu'est que c'est?
Hij nodigde mij uit, dus ja!quote:
quote:[..]
Heb je nou eindelijk foto's gemaakt van die slOApel?
Niet zoveel topics openen jij
Nou, euh.... ik ga de 25e op vakantie. Wellicht dat het ter plaatse mooi weer is... In dat geval maak ik een fotoquote:
KLONKquote:
Tjongejongejonge, hoelang heb je dat apparaat nou alquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:17 schreef OA het volgende:
[..]
Nou, euh.... ik ga de 25e op vakantie. Wellicht dat het ter plaatse mooi weer is... In dat geval maak ik een foto!
Welquote:
Van OA zijn slOApelquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:19 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Om wat voor foto's gaat het hier?
Dinges tochquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:20 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik heb ook een naam hoor..
Al een tijd terug. En sindsdien wachten we op de fOAto's.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:21 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ah, heeft hij een nieuwe auto gekocht dan?
Zo ja, congrats OA.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:20 schreef Klonk het volgende:
mijn vriendin is te goed voor deze wereld, in haar vakantie is ze op het werk bezig om dat het daar een enorme puinhoop is door zieke mensen...
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:20 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik heb ook een naam hoor..
quote:
wat lief dat je mijn appeltje even in stukken snijdquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:23 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
* AC4WHEELS.NL maakt snijbewegingen.
Niet zo'n snel persoontje dan. Al mijn auto gezien?quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Al een tijd terug. En sindsdien wachten we op de fOAto's.
EENSCH.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:58 schreef Muck het volgende:
Klote treinen /mad
Nope.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:25 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Niet zo'n snel persoontje dan. Al mijn auto gezien?
Youre welcome mate.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat lief dat je mijn appeltje even in stukken snijd
Al sinds december 2007quote:
Whehe. EN je hebt er foto's vanquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:29 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Al sinds december 2007. Moet nog steeds mijn spoiler erop knallen, deze is hem, en dat is inderdaad mijn hand
.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:21 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ah, heeft hij een nieuwe auto gekocht dan?
Zo ja, congrats OA.
2 maanden!quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Tjongejongejonge, hoelang heb je dat apparaat nou al?
Mijn eerste auto was een Renaultquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:27 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn auto is de linker.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. EN je hebt er foto's van![]()
Kan OA nog een voorbeeld aan nemen.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. EN je hebt er foto's van![]()
Kan OA nog een voorbeeld aan nemen.
Wist ikquote:
Hoog tijd voor fOAto's dus.quote:[..]
2 maanden!![]()
Whehequote:[..]
Mijn eerste auto was een Renault![]()
Toen kocht ik een VW Polo, dus toen waren alle Franse merken![]()
Daarna kocht ik een Saxo, dus toen waren alle Franse merken weer![]()
Nu heb ik een Opel, dus Renault![]()
![]()
O ja, een Colt pimpen...![]()
NOg erger: een Renault als Colt pimpenquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:52 schreef MPG het volgende:
PS, die gepimpte wagen is een Renault Clio![]()
Lewisquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:49 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Renault en Lewis FTW!
Alonsoquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:58 schreef OA het volgende:
[..]
Lewis![]()
Een fantastisch coureur hoor, daar niet van. Maar ik weet het niet...
In ieder geval nog altijd beter dan die arrogante Alonso
Dat zeg ikquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:14 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Stroopwafels, ééntje nog over voor mij?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:18 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..], dan krijg je ook geen koek van mij
.
Ik heb nog wel sultana's. Maar die bewaar ik tot straks, als ik weer op de fiets zit!quote:
fapfapfap?quote:
Die harde zijn echt niet om op te eten zegquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:23 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb nog wel sultana's. Maar die bewaar ik tot straks, als ik weer op de fiets zit!
Nee, dat lijkt me vies in de thee.quote:
Sappige peer, met een vleugje kaneel.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:24 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Die harde zijn echt niet om op te eten zeg.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:25 schreef OA het volgende:
[..]
Sappige peer, met een vleugje kaneel.
Aanvankelijk in verkeerde SC gepost...quote:
Wat?quote:
Oh, ik zal mijn vraag even verduidelijkenquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:29 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, ik zal mijn vraag even verduidelijken![]()
WoW?
Thee is voor mannen die zittend plassenquote:
Welke SC zit jij da nog meer?quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:26 schreef OA het volgende:
[..]
Aanvankelijk in verkeerde SC gepost...
SEX SC?quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:26 schreef OA het volgende:
[..]
Aanvankelijk in verkeerde SC gepost...
Alleen kleine kinderen spelen dat toch? Althans, mijn broertjes spelen dat altijd.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:32 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]. Sorry.
World Of Warcraft, maar ik ga uit van een nee.
Theequote:Op dinsdag 16 september 2008 15:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Thee is voor mannen die zittend plassen.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:35 schreef MPG het volgende:
Ah, Stage SC
Ze zetten er alleen niet bij dat een abo je minimaal 100 euro p.m. gaat kostenquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:43 schreef OA het volgende:
UPC komt met megasnel kabelinternet
Amsterdam![]()
ZHquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:43 schreef OA het volgende:
Amsterdam![]()
Ach, ik download toch al tew einig om dat nuttig te noemen. Wel mooi dat de andere snelheden dan ook prijsverlagingen krijgen (mag ik aannemen).quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:43 schreef OA het volgende:
Amsterdam![]()
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ik download toch al tew einig om dat nuttig te noemen. Wel mooi dat de andere snelheden dan ook prijsverlagingen krijgen (mag ik aannemen).
Er staat toch echt 50 euro?quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zetten er alleen niet bij dat een abo je minimaal 100 euro p.m. gaat kosten
quote:maar een woordvoerder liet weten rond de vijftig euro per maand te zullen gaan vragen voor de 60 Megabit-lijn en het dubbele voor de 120 Mbit.
In eerdere berichten stond duidelijk iets andersquote:
het interesseert me toch geen zakquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In eerdere berichten stond duidelijk iets anders
Eensch.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:40 schreef OA het volgende:
[..]
Alleen kleine kinderen spelen dat toch? Althans, mijn broertjes spelen dat altijd.![]()
Heel soms dan. Earl Grey ofzo.quote:[..]
Thee![]()
Ben jij nou een echte manquote:Zittend plassen!![]()
Ja, maar het zijn ook nog écht kleine kinderen hè! 23 en 24 jaar oud....quote:
Heel soms dan. Earl Grey ofzo.
Als je 's ochtends uit bed rolt en dan ff lekker gaan zitten...quote:[..]
Ben jij nou een echte man![]()
Niet zo hequote:Op dinsdag 16 september 2008 16:19 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, maar het zijn ook nog écht kleine kinderen hè! 23 en 24 jaar oud....![]()
GEK!quote:[..]
![]()
Groene thee!![]()
Als je 's ochtends uit bed rolt en dan ff lekker gaan zitten...
quote:
Wel.quote:[..]
GEK!
Groene thee is niet te zuipen man!
Das vervelend.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:41 schreef Fha het volgende:
Ik ben mijn stem kwijt. En vandaag was een college dag waarbij ik erg veel te zeggen had eigenlijk maar het kon dus niet. Heeel frustrerend
Ik ben er ook niet danquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:39 schreef OA het volgende:
Ik ben tussen 17 en 19 niet online, dus MPG, als jij nou de volgende opent.
Gelukkig kan je het van je af tikkenquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:41 schreef Fha het volgende:
Ik ben mijn stem kwijt. En vandaag was een college dag waarbij ik erg veel te zeggen had eigenlijk maar het kon dus niet. Heeel frustrerend
Beter dan dat ze het van zich af slaat natuurlijk...quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gelukkig kan je het van je af tikken
Valt vies tegen.. writers blockquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gelukkig kan je het van je af tikken
Succes! Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:51 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Zo ik heb nu even WoW afgesloten. Vanavond gaan we zes uur achter elkaar doorgamen.
Ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:51 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
En hoe is het hier met mijn goede vrienden?
24, maarja, vrije dag, dus weet even niets anders te doen. Alles is gedaan wat ik moest doenquote:
Gastquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:56 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Bijna iedereen. Maar DR34M3R blijft toch mijn stoot.
.
Weet je waarom. Ik ben geen homoquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Gast.
Jij zit al het vrouwvolk hier te versieren.
Dat is geen excuusquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:58 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Weet je waarom. Ik ben geen homo
Als ze mij maar niet slaatquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Beter dan dat ze het van zich af slaat natuurlijk...
Ik zou niet durvenquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als ze mij maar niet slaat
Jaloers?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Gast.
Och, niks mis met homo's hoorquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:58 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik ben ook geen homo, maar ik hou het tenminste nog bij 1 vrouwquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:58 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Dat is je geraajen ookquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:00 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]. Daar blijf ik liever van af
.
Goed. Erg druk op 't werk, maar fijn druk. Ik heb vandaag andermans werk mogen afkrakenquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:00 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
DR34M3R. Hoe is het met u vandaag?
.
Hoezo datquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:01 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Pas je op dat je niet een aanrijding krijgt.
Ik doe altijd liefquote:
dat klinkt niet lief hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:00 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]. Daar blijf ik liever van af
.
Ik mocht niet in de buurt komen van Muck toch?quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik doe altijd lief
Vraag maar aan Muck
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:03 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik mocht niet in de buurt komen van Muck toch?.
ik bedoelde dat het niet lief klonk naar Muck. Je moet het wel een beetje beter verpakkenquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:04 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ja, ik mag toch niet van jou aan andere vrouwen komen toch?.
Muck is aardig ja, maar ik mag namens MPG niet dichterbij komen dan 100 kilometer. Dus,quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik bedoelde dat het niet lief klonk naar Muck. Je moet het wel een beetje beter verpakken
Ik ben te oudquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Gast.
je valt op oudere vrouwen?quote:
Meer dan 12 jaar ouder dan jij bent hoop ik dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:22 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
tja, uhm, meer dan 12 jaar.
Ja precies, duh.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Meer dan 12 jaar ouder dan jij bent hoop ik dan?
Dat ben ik dusquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:22 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
tja, uhm, meer dan 12 jaar.
Waarom crap? ze is dan toch sowieso al afgeschreven?quote:
Lolquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Waarom crap? ze is dan toch sowieso al afgeschreven?
quote:
Nou dan slaat die leeftijdsgrens toch ook nergens opquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:31 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Lol. Es70 mag dan wel 'oud' zijn, ze komt heus wel door de APK-keuring heen
.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:31 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Lol. Es70 mag dan wel 'oud' zijn, ze komt heus wel door de APK-keuring heen
.
Maar de mijne wel. Ik heb 'ze' liever wat ouderquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou dan slaat die leeftijdsgrens toch ook nergens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |