Ik heb nog wel sultana's. Maar die bewaar ik tot straks, als ik weer op de fiets zit!quote:
fapfapfap?quote:
Die harde zijn echt niet om op te eten zegquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:23 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb nog wel sultana's. Maar die bewaar ik tot straks, als ik weer op de fiets zit!
Nee, dat lijkt me vies in de thee.quote:
Sappige peer, met een vleugje kaneel.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:24 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Die harde zijn echt niet om op te eten zeg.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:25 schreef OA het volgende:
[..]
Sappige peer, met een vleugje kaneel.
Aanvankelijk in verkeerde SC gepost...quote:
Wat?quote:
Oh, ik zal mijn vraag even verduidelijkenquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:29 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, ik zal mijn vraag even verduidelijken![]()
WoW?
Thee is voor mannen die zittend plassenquote:
Welke SC zit jij da nog meer?quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:26 schreef OA het volgende:
[..]
Aanvankelijk in verkeerde SC gepost...
SEX SC?quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:26 schreef OA het volgende:
[..]
Aanvankelijk in verkeerde SC gepost...
Alleen kleine kinderen spelen dat toch? Althans, mijn broertjes spelen dat altijd.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:32 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]. Sorry.
World Of Warcraft, maar ik ga uit van een nee.
Theequote:Op dinsdag 16 september 2008 15:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Thee is voor mannen die zittend plassen.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:35 schreef MPG het volgende:
Ah, Stage SC
Ze zetten er alleen niet bij dat een abo je minimaal 100 euro p.m. gaat kostenquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:43 schreef OA het volgende:
UPC komt met megasnel kabelinternet
Amsterdam![]()
ZHquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:43 schreef OA het volgende:
Amsterdam![]()
Ach, ik download toch al tew einig om dat nuttig te noemen. Wel mooi dat de andere snelheden dan ook prijsverlagingen krijgen (mag ik aannemen).quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:43 schreef OA het volgende:
Amsterdam![]()
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ik download toch al tew einig om dat nuttig te noemen. Wel mooi dat de andere snelheden dan ook prijsverlagingen krijgen (mag ik aannemen).
Er staat toch echt 50 euro?quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zetten er alleen niet bij dat een abo je minimaal 100 euro p.m. gaat kosten
quote:maar een woordvoerder liet weten rond de vijftig euro per maand te zullen gaan vragen voor de 60 Megabit-lijn en het dubbele voor de 120 Mbit.
In eerdere berichten stond duidelijk iets andersquote:
het interesseert me toch geen zakquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In eerdere berichten stond duidelijk iets anders
Eensch.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:40 schreef OA het volgende:
[..]
Alleen kleine kinderen spelen dat toch? Althans, mijn broertjes spelen dat altijd.![]()
Heel soms dan. Earl Grey ofzo.quote:[..]
Thee![]()
Ben jij nou een echte manquote:Zittend plassen!![]()
quote:[..]
Ja, maar het zijn ook nog écht kleine kinderen hè! 23 en 24 jaar oud....quote:
Heel soms dan. Earl Grey ofzo.
Als je 's ochtends uit bed rolt en dan ff lekker gaan zitten...quote:[..]
Ben jij nou een echte man![]()
Niet zo hequote:Op dinsdag 16 september 2008 16:19 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, maar het zijn ook nog écht kleine kinderen hè! 23 en 24 jaar oud....![]()
GEK!quote:[..]
![]()
Groene thee!![]()
Als je 's ochtends uit bed rolt en dan ff lekker gaan zitten...
quote:
Wel.quote:[..]
GEK!
Groene thee is niet te zuipen man!
Das vervelend.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:41 schreef Fha het volgende:
Ik ben mijn stem kwijt. En vandaag was een college dag waarbij ik erg veel te zeggen had eigenlijk maar het kon dus niet. Heeel frustrerend
Ik ben er ook niet danquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:39 schreef OA het volgende:
Ik ben tussen 17 en 19 niet online, dus MPG, als jij nou de volgende opent.
Gelukkig kan je het van je af tikkenquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:41 schreef Fha het volgende:
Ik ben mijn stem kwijt. En vandaag was een college dag waarbij ik erg veel te zeggen had eigenlijk maar het kon dus niet. Heeel frustrerend
Beter dan dat ze het van zich af slaat natuurlijk...quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gelukkig kan je het van je af tikken
Valt vies tegen.. writers blockquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gelukkig kan je het van je af tikken
Succes! Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:51 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Zo ik heb nu even WoW afgesloten. Vanavond gaan we zes uur achter elkaar doorgamen.
Ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:51 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
En hoe is het hier met mijn goede vrienden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |