Nee, dat wens ik zelfs mijn ergste vijanden niet toequote:Op maandag 15 september 2008 21:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sluit ik me helemaal bij aan.
Verder moet ie meer albums van Blöff kopen
Tong80, ik vind het een eigen-geiler. En het was op verzoek ook.quote:Op maandag 15 september 2008 21:50 schreef tong80 het volgende:
Tuurlijk zo'n eigen-geiler ben ik wel.
Oproep :
Stem allemaal op TONG.
Alsof me reg datum zoveel zegt over hoe lang ik wel niet op fok al rondloopquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:58 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
oldbies kunnen per definitie niet kutusers zijn, dat zijn per definitie kutnewbie's.
2006 is nog niet zo lang geleden.
Ben ik Breathtaking? Neinquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:46 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
nou, dat doen we nu toch ook met jou, Breathtaking?
verschil is alleen dat wij met meer zijn... en er beter in zijn... en dat het niet een beetje zal blijven.
Genoteerdquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:31 schreef leipelullo het volgende:
Ik nomineer -_Guitarist_- om zijn avatar
Je kont tot tweemaal toe posten in KPD is natuurlijk níét vragen om aandacht.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:01 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Breathtaking; aandachtshoer, post die spreken van een IQ dat ver onder de 0 zakt, voegt niets toe aan het forum.
* Rian. stemt voor tongquote:Op maandag 15 september 2008 21:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het is natuurlijk niet leuk als iedereen nu op Tong80 gaat stemmen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof, ik heb een stem!quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Je kont tot tweemaal toe posten in KPD is natuurlijk níét vragen om aandacht.
Breathtaking: [ afbeelding ]
Hoi_Piepeloi: [ afbeelding ] Arrogante hypocriete kut.
Welnee, zie je mij ergens op jou stemmen?quote:
Hahahaha, moet jij zeggen achterlijk wijfquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:01 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Breathtaking; aandachtshoer, post die spreken van een IQ dat ver onder de 0 zakt, voegt niets toe aan het forum.
HOU JE KANKERSNAVEL GEKquote:Op woensdag 17 september 2008 13:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaha, moet jij zeggen achterlijk wijfmet je stomme 'outsidr
![]()
' opmerkingen overal, we hoeven niets te weten over je kutvriendje en over de rest van je leven ook niet
Oeh ja, JOU zou ik eigenlijjk ook best willen nomineren. Randdebielquote:
Maar voor de rest ben je altijd hartstikke liefquote:Op woensdag 17 september 2008 13:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaha, moet jij zeggen achterlijk wijfmet je stomme 'outsidr
![]()
' opmerkingen overal, we hoeven niets te weten over je kutvriendje en over de rest van je leven ook niet
Ik wel jaquote:Op woensdag 17 september 2008 13:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar voor de rest ben je altijd hartstikke lief
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh ja, JOU zou ik eigenlijjk ook best willen nomineren. Randdebielmaar ik denk nog even na over mijn definitieve keus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |