quote:Sport1 start maandag 15 september met de wekelijkse talkshow ‘Sport1 United’. Het programma wordt gepresenteerd door Kees Jansma en iedere week ontvangt hij verschillende gasten aan tafel. Aad de Mos en Klaas-Jan Huntelaar zijn als eerste te gast bij het één uur durende praatprogramma. Gezamenlijk wordt teruggeblikt op de voetbalprestaties van het afgelopen weekend.
De discussie aan tafel gaat overwegend over voetbal, tenzij er ook andere interessante sportevenementen te bespreken zijn. De andere ‘discussiepartners’ die binnenkort aan tafel schuiven bij ‘Sport1 United’ zijn: Dirk Kuijt, Huub Stevens, Danny Blind, Marc van Hintum, Willem van Hanegem, Louis van Gaal en Wim Kieft. Sport1 United is iedere maandagavond van 21.00 tot 22.00 uur te zien op het hoofdkanaal van Sport1 rechtstreeks vanuit de nieuwe studio.
Dat is idd heel onhandig gepland, wordt het gedurende de week verder nog herhaald eigenlijk?quote:Op maandag 15 september 2008 21:47 schreef TargaFlorio het volgende:
Tot nu toe niet echt interessant (maar heb het niet helemaal gezien vanwege Holland Sport en Tottenham-Aston Villa)
Kut ik ben het vergeten.quote:Op maandag 22 september 2008 21:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Die begintijd van 21:00 is trouwens erg stom gekozen. Waarom niet beginnen na Holland Sport (21:30), of als Voetbal International volgende week start van 19:30 tot 20:30? Of herhaal het programma een week lang dagelijks op normale tijden. Kanalen genoeg, waarom daar niet meer gebruik van maken?
Dankquote:Op maandag 22 september 2008 22:05 schreef TargaFlorio het volgende:
Morgen 10:00 en 19:30, en woensdag 8:30 wordt het herhaald.
Ik vond 'm bloedirritant eigenlijkquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:37 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik heb maar een heel kort stukje gezien maar vond hem redelijk irritant.
Ik vergeet het iedere keer weerquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb inmiddels 3 afleveringen gezien en ik moet zeggen dat het me uitstekend bevalt.
Geen tafelgasten die elkaar de haar in vliegen, geen onnozele discussies over wat voor leugenaar Bosz o.a. wel niet is, maar gewoon lekker inhoudelijk over het voetbal van afgelopen weekend discussiëren.
Ik ben bang van niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Iemand enig idee of het voor niet-Sport1-abonnees ook ergens (on-line) terug te zien/vinden is?
quote:Vanavond is Huub Stevens te gast in Sport1 United. Stevens keerde afgelopen zomer terug als trainer van PSV, na in Duitsland uitstekende resultaten gehaald te hebben met o.a. Hamburger SV en Schalke 04.
Als trainer van PSV haalt Stevens tot dusverre wisselende resultaten. Een uitstekende start in de competitie werd afgewisseld met stevige nederlagen in de UEFA Champions League. Afgelopen weekend verloor PSV de competitiewedstrijd tegen NAC.
Naast Stevens zullen ook Wim Kieft en journalist Jaap Visser plaats nemen in de studio.
Dat sowieso..quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:04 schreef Grulez het volgende:
[..]
Leuker dan Sport aan Tafel met JJvG?
Ja dat is waar. Een programma moet informatie toevoegen aan de bestaande beelden en feiten. Bij SV is dat nul (met al die clichés) en bij VI heb natuurlijk de herhalingsmodus van Johan Derksen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat sowieso..
Dit programma is misschien wel het beste voetbal-praatprogramma op de tv.
Bovendien hebben ze natuurlijk de rechten van alle grote buitenlandse competities.
Volgens mij was Jans die Van Gangelen een beetje zat op den duur.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:17 schreef Grulez het volgende:
Nou ja Sport aan Tafel is in ieder geval hilarisch...
Sowieso word ik een beetje moe van dat ''AZ Topclub" gelul.quote:
Same here. Daarom snak ik zo naar het moment dat ze weer gigantisch op hun bek gaan. Alleen laat dat nog even op zich wachten aangezien Volendam (quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Sowieso word ik een beetje moe van dat ''AZ Topclub" gelul.
quote:21:00: SPORT1 United
Sportpraatprogramma waarin de actualiteit van de dag en de belangrijkste ontwikkelingen van het afgelopen weekend uit alle Europese voetbalcompetities worden besproken. Gasten o.a.: Marcel Brands, Aad de Mos en Henk Hoijtink. Presentatie: Kees Jansma
Dat zeker.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:21 schreef Valdivia het volgende:
Toch vind ik het wel het beste praatprogramma op dit moment omdat het het meest puur over voetbal gaat.
Het wordt in de loop van de week nog tig keer herhaald.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:03 schreef Trystar het volgende:
Ik vergeet SPORT1 United dus echt altijd
Ja maar vaak op wisselende tijd stippen en op ongelegen tijden, voor mij danquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het wordt in de loop van de week nog tig keer herhaald.
Ik snap niet waarom ze het programma niet continue herhalen. Op werkdagen worden vaak toch alleen maar kanaal 1 en 2 gebruikt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:05 schreef Trystar het volgende:
[..]
Ja maar vaak op wisselende tijd stippen en op ongelegen tijden, voor mij dan
Tis een gewoon goede programma.quote:Op maandag 3 november 2008 21:40 schreef TheArt het volgende:
Goede uitzending weer.
Nou ik kan het best wel begrijpen hoor.quote:Op maandag 3 november 2008 21:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Misselijke streek inderdaad van Anelka om de bal van Alex nog even aan te raken.
quote:Vanavond is Roy Makaay te gast in Sport1 United. De spits lijkt na de teleurstellende Olympische Spelen en een zeer moeizame competitiestart met Feyenoord eindelijk de weg naar boven weer te hebben gevonden.
Naast Makaay zullen ook Chris van Nijnatten (AD) en Aad de Mos plaats nemen in de studio. De presentatie van Sport1 United is in handen van John van Vliet. De uitzending begint om 21.00 uur.
Makaay klopt dus niet want die was vorige week al te gastquote:Vanavond is Earnest Stewart te gast in Sport1 United. Hij is de technisch directeur van de trotse koploper in de Nederlandse Eredivisie NAC Breda. Eerder was hij ook als speler actief voor onder meer Willem II, NAC en het Amerikaanse nationale elftal.
Naast Makaay zullen Marc van Hintum en journalist Frits Barend vanavond plaats nemen in de studio. De presentatie van Sport1 United is in handen van John van Vliet. De uitzending begint om 21.00 uur.
Kans is best aanwezig dat ze Huntelaar halen.. Ze kunnen niet een speler uit de Primera Division halen in de winter. Dat is in Spanje niet mogelijk ivm competitievervalsing..quote:Op maandag 17 november 2008 21:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Real blijft lekker af van Klaas Jan.
Inderdaad.quote:Op maandag 17 november 2008 21:27 schreef TargaFlorio het volgende:
Huntelaar kan beter tot einde seizoen wachten.
Dat zou fijn zijn ja.quote:Op maandag 17 november 2008 21:58 schreef venomsnake het volgende:
Toch een leuk programma.
Ze moeten het eigenlijk een half uurtje eerder laten beginnen, dan kun je als het afgelopen is direct naar VI.
Ik kom er vandaag achter dat van Hintum zelfs normaal kan praten.quote:Op maandag 17 november 2008 21:58 schreef venomsnake het volgende:
Toch een leuk programma.
Ze moeten het eigenlijk een half uurtje eerder laten beginnen, dan kun je als het afgelopen is direct naar VI.
Wohooooooooooo 2 negers met een petje en een muts..en een dikke auto (alle voetballers die een beetje lekker verdienen rijden een dikke bak) dus het zijn gelijk gangsta wannabe's.......quote:
Veeg me opquote:Op maandag 17 november 2008 22:28 schreef Pulu het volgende:
[..]
Wohooooooooooo 2 negers met een petje en een muts..en een dikke auto (alle voetballers die een beetje lekker verdienen rijden een dikke bak) dus het zijn gelijk gangsta wannabe's.......
hoe bedoel je...ik denk in stereotypen![]()
![]()
Zeiden ze nog wat verlichtends?quote:Op maandag 17 november 2008 21:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Oh we hebben het over die Engelse club met een al maffiageld.
quote:Op maandag 17 november 2008 22:28 schreef Pulu het volgende:
[..]
Wohooooooooooo 2 negers met een petje en een muts..en een dikke auto (alle voetballers die een beetje lekker verdienen rijden een dikke bak) dus het zijn gelijk gangsta wannabe's.......
hoe bedoel je...ik denk in stereotypen![]()
![]()
Vind ik ook. Persoonlijk vind ik Sport1 United het leukste praatprogramma op tv.quote:Op maandag 17 november 2008 21:58 schreef venomsnake het volgende:
Toch een leuk programma.
Nee Super Aad de Mos ipv Van Hintum! En Jaap de Visser dan dus?quote:Op maandag 24 november 2008 19:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Sportchef van Telegraaf en verder Marc van Hintum weer denk ik.
Het schiet me weer te binnen ja! Aadje!!quote:Op maandag 24 november 2008 19:51 schreef elChinoRecoba het volgende:
[..]
Nee Super Aad de Mos ipv Van Hintum! En Jaap de Visser dan dus?
Neequote:Op maandag 24 november 2008 21:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Die vertrekt in de winterstop naar Real. Mark my words.
quote:In Sport1 United vanavond is onder meer een sfeervolle reportage te zien die Sierd de Vos maakte van het leven van Dick Advocaat in Sint-Petersburg. De coach van Zenit verhaalt onder meer over zijn verjaardag, waarop hij werd ontboden bij de Russische president Vladimir Poetin, al wilde Advocaat liever op een ander moment afspreken omdat hij bang was zijn training mis te lopen.
Advocaat bekent eveneens zonder schroom dat hij geen woord Russisch spreekt, ook geen voetbaltaal. ‘Ze zien aan mijn gezicht wel of ik vind dat het goed of slecht gaat.’ En over het hebben van een bodyguard. 'Ik wilde liever zonder zo iemand, maar de voorzitter vertelde dat de bodyguard vooral op mijn dure auto lette’, grapte de ontspannen succescoach.
Mohammed Allach (assistant-technisch manager van FC Twente) en journalist Dick Sintenie (Het Parool) nemen onder anderen plaats in de studio. De presentatie van Sport1 United is in handen van Kees Jansma.
quote:David Mendes da Silva schuift maandagavond aan in de uitzending van Sport1 United. De middenvelder van AZ zit aan tafel met vaste analist Marc van Hintum, journalist Jan Hermen de Bruijn en presentator John van Vliet.
ETOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
Die jongen begon te glunderen als de pest op de vraag of hij zaterdag in de basis zou starten.quote:
Het hangt allemaal af van de komende transferperiode.. Pas als die afgelopen is kun je een beetje redelijk inschatten wie de grote favoriet is. Je weet nooit wat buitenlandse clubs allemaal willen kopen.quote:Op maandag 15 december 2008 21:59 schreef Cyberia18 het volgende:
70% is het eens. AZ wordt kampioen.
Liever niet![]()
True maar ik gun die klappers, Scheringa en Louis helemaal niets. Tyfusclub.quote:Op maandag 15 december 2008 22:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het hangt allemaal af van de komende transferperiode.. Pas als die afgelopen is kun je een beetje redelijk inschatten wie de grote favoriet is. Je weet nooit wat buitenlandse clubs allemaal willen kopen.
quote:Vanavond is John de Wolf te gast in Sport1 United. De voormalige rots in de branding van onder meer Feyenoord geeft samen met Marc van Hintum en VI-journalist Yoeri van den Busken zijn visie op de gebeurtenissen van afgelopen week. De presentatie van Sport1 United is in handen van Kees Jansma. De uitzending begint om 21.00 uur.
quote:Vanavond is Sef Vergoossen te gast in Sport1 United. De Limburger is momenteel in dienst als adviseur van RC Genk en leidde PSV vorig seizoen naar de landstitel. Samen met Aad de Mos en journalist Stephan Wageman geeft hij zijn visie op de gebeurtenissen van afgelopen week. De presentatie van Sport1 United is in handen van Kees Jansma. De uitzending begint om 21.00 uur.
quote:Vanavond is Danny Blind te gast in Sport1 United. De technisch directeur van Ajax en vader van Ajacied Daley Blind bespreekt samen met Sport1-analist Wim Kieft, Telegraaf-journalist Valentijn Driessen en presentator John van Vliet de gebeurtenissen van afgelopen week. De uitzending begint om 21.00 uur.
Heerlijk om naar te kijken.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:18 schreef M0NTANA het volgende:
Het verschil met Voetbal International is dat hier de gast(en) centraal staan en niet de presentatoren.
Gewoon een veel beter programma. Betere discussies, mensen die elkaar laten uitpraten, geen gemaakte grapjes tussendoor etc etc.. VI gaat met name over de eredivisie, Sport1 United gaat zowel over de eredivisie als over de buitenlandse competities. En ze hebben natuurlijk de beeldrechten.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:18 schreef M0NTANA het volgende:
Het verschil met Voetbal International is dat hier de gast(en) centraal staan en niet de presentatoren.
Waarom niet van 20.00 tot 21.00 uur? Nu zitten ze ook PL in de weg.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gewoon een veel beter programma. Betere discussies, mensen die elkaar laten uitpraten, geen gemaakte grapjes tussendoor etc etc.. VI gaat met name over de eredivisie, Sport1 United gaat zowel over de eredivisie als over de buitenlandse competities. En ze hebben natuurlijk de beeldrechten.
Het is alleen jammer dat beide programma's tegelijk op de buis komen.
Snap ik ook niet.. Tijdstip van nu is behoorlijk onhandig.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom niet van 20.00 tot 21.00 uur? Nu zitten ze ook PL in de weg.
Dat zou inderdaad het beste tijdstip zijn. En graag meer herhalingen van het programma.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom niet van 20.00 tot 21.00 uur? Nu zitten ze ook PL in de weg.
Want?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Die verslaggever heeft ook geen goede informatie
Big deal.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het waren niet zijn zoons, maar schoonzoons
Volgens mij ben je de enige samen met mij die nog kijktquote:Op maandag 19 januari 2009 21:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat artikel van Daley Blind in de Spaanse krant.
''De zoon van de mythische Danny Blind''
Tsja de rest kijkt naar VI...quote:Op maandag 19 januari 2009 21:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Volgens mij ben je de enige samen met mij die nog kijkt
Kijk straks het resterende half uurtje wel. Al zal het wel weer dikke bagger zijn.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zou je dat ook niet gaan doen ?
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Afgelopen.
Vermakelijke uitzending (zoals meestal).
Nou, vooruit..quote:Op maandag 26 januari 2009 20:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik kijk het eventjes aan, voor 30 minuten...
Timmer is een vuile huichelaar.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:10 schreef venomsnake het volgende:
Timmer met zijn totaal plaatje.
Wat houdt dat totaal plaatje dan in godsnaam in, Henk?
Riemer...quote:Voormalig SC Heerenveen-voorzitter Riemer van der Velde, analist Aad de Mos en journalist Bas Ticheler schuiven maandagavond aan in Sport1 United om samen met presentator Kees Jansma de voetbalactualiteiten te bespreken. De uitzending begint om 21.00 uur.
Het is niet iemand waar ik graag naar luister maar buiten dat weet hij wel vaak de juiste snaar te raken ja.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:10 schreef venomsnake het volgende:
Wat je ook van die Riemer mag vinden, hij heeft er wel verstand van.
quote:Sportpraatprogramma waarin de actualiteit van de dag en de belangrijkste ontwikkelingen van het afgelopen weekend uit alle Europese voetbalcompetities worden besproken.Met vandaag Piet Buter, Jaap Visser en Aad de Mos. De presentatie is in handen van John
Anno 2009 schrijft hij columns voor LOF, Topsport Gelderland en het supportersblad van NEC. Rözer maakt documentaires, schrijft sportboeken en geeft bevlogen lezingen over de wondere wereld van de sport.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Van welke krant is die?
quote:Ron Jans is maandagavond te gast in Sport1 United. De coach van FC Groningen houdt van duidelijkheid en vertelde deze week vanwege de vermeende interesse van PSV dat de Eindhovenaren hem niet hoeven te bellen. Hij heeft Groningen immers beloofd dat hij tot de zomer van 2010 blijft. Jans wordt aan tafel vergezeld door analist Aad de Mos, Trouw-journalist Henk Hoijtink en presentator John van Vliet. De uitzending begint om 21.00 uur.
Gioquote:Op zondag 1 maart 2009 20:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Morgen: Marc Van Hinthem, Frits Barend en nog iemand die ik vergeten ben.
Feyenoord United dus.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Morgen: Marc Van Hinthem, Frits Barend en nog iemand die ik vergeten ben.
Dikke slijmbal die Frits..quote:Op maandag 2 maart 2009 21:13 schreef Ambrosius het volgende:
Jezus Frits, hoe vaak ga je zeggen dat Gio zo'n goede jongen is?
Meerquote:Op maandag 2 maart 2009 21:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Gio heeft écht geen idee hoor welke spelers het niet konden vinden met Gertjan.
Zeg dan gewoon dat je niet op namen in wilt gaat in plaats van een valse schijn te wekken alsof je het niet weet.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Meervoor jou, als je denkt dat hij dat op tv gaat zeggen.
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een baggerprogramma.
quote:Sportpraatprogramma waarin de actualiteit van de dag en de belangrijkste ontwikkelingen van het afgelopen weekend uit alle Europese voetbalcompetities worden besproken.Te gast is Timmy Simons,aanvoerder van PSV
Niet terug te zien, wel live te volgen.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:59 schreef Cavalier1 het volgende:
Is dit programma ergens terug te zien op internet?
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:17 schreef Cyberia18 het volgende:
16 minuten zitten er op. Opbokken met PSV graag.
Jaquote:Op maandag 9 maart 2009 21:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zeker omdat ie vorige week was vergeten?
quote:John Metgod is maandagavond te gast in Sport1 United. De voormalig assistent-trainer van Portsmouth en oud-speler van Feyenoord, Tottenham Hotspur, Real Madrid en AZ wordt aan tafel vergezeld door analist Marc van Hintum, journalist Willem Vissers (voetbaljournalist bij de Volkskrant) en de Sport1-presentator Kees Jansma. De uitzending begint om 21.00 uur en is vanaf dat moment eveneens live en gratis te volgen op sport1.nl via deze link.
Ik ben wel benieuwd wat hij van die farce bij Portsmouth vindt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |