Dat zou fijn zijn ja.quote:Op maandag 17 november 2008 21:58 schreef venomsnake het volgende:
Toch een leuk programma.
Ze moeten het eigenlijk een half uurtje eerder laten beginnen, dan kun je als het afgelopen is direct naar VI.
Ik kom er vandaag achter dat van Hintum zelfs normaal kan praten.quote:Op maandag 17 november 2008 21:58 schreef venomsnake het volgende:
Toch een leuk programma.
Ze moeten het eigenlijk een half uurtje eerder laten beginnen, dan kun je als het afgelopen is direct naar VI.
Wohooooooooooo 2 negers met een petje en een muts..en een dikke auto (alle voetballers die een beetje lekker verdienen rijden een dikke bak) dus het zijn gelijk gangsta wannabe's.......quote:
Veeg me opquote:Op maandag 17 november 2008 22:28 schreef Pulu het volgende:
[..]
Wohooooooooooo 2 negers met een petje en een muts..en een dikke auto (alle voetballers die een beetje lekker verdienen rijden een dikke bak) dus het zijn gelijk gangsta wannabe's.......
hoe bedoel je...ik denk in stereotypen![]()
![]()
Zeiden ze nog wat verlichtends?quote:Op maandag 17 november 2008 21:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Oh we hebben het over die Engelse club met een al maffiageld.
quote:Op maandag 17 november 2008 22:28 schreef Pulu het volgende:
[..]
Wohooooooooooo 2 negers met een petje en een muts..en een dikke auto (alle voetballers die een beetje lekker verdienen rijden een dikke bak) dus het zijn gelijk gangsta wannabe's.......
hoe bedoel je...ik denk in stereotypen![]()
![]()
Vind ik ook. Persoonlijk vind ik Sport1 United het leukste praatprogramma op tv.quote:Op maandag 17 november 2008 21:58 schreef venomsnake het volgende:
Toch een leuk programma.
Nee Super Aad de Mos ipv Van Hintum! En Jaap de Visser dan dus?quote:Op maandag 24 november 2008 19:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Sportchef van Telegraaf en verder Marc van Hintum weer denk ik.
Het schiet me weer te binnen ja! Aadje!!quote:Op maandag 24 november 2008 19:51 schreef elChinoRecoba het volgende:
[..]
Nee Super Aad de Mos ipv Van Hintum! En Jaap de Visser dan dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |