Waarom niet van 20.00 tot 21.00 uur? Nu zitten ze ook PL in de weg.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gewoon een veel beter programma. Betere discussies, mensen die elkaar laten uitpraten, geen gemaakte grapjes tussendoor etc etc.. VI gaat met name over de eredivisie, Sport1 United gaat zowel over de eredivisie als over de buitenlandse competities. En ze hebben natuurlijk de beeldrechten.
Het is alleen jammer dat beide programma's tegelijk op de buis komen.
Snap ik ook niet.. Tijdstip van nu is behoorlijk onhandig.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom niet van 20.00 tot 21.00 uur? Nu zitten ze ook PL in de weg.
Dat zou inderdaad het beste tijdstip zijn. En graag meer herhalingen van het programma.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom niet van 20.00 tot 21.00 uur? Nu zitten ze ook PL in de weg.
Want?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Die verslaggever heeft ook geen goede informatie
Big deal.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het waren niet zijn zoons, maar schoonzoons
Volgens mij ben je de enige samen met mij die nog kijktquote:Op maandag 19 januari 2009 21:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat artikel van Daley Blind in de Spaanse krant.
''De zoon van de mythische Danny Blind''
Tsja de rest kijkt naar VI...quote:Op maandag 19 januari 2009 21:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Volgens mij ben je de enige samen met mij die nog kijkt
Kijk straks het resterende half uurtje wel. Al zal het wel weer dikke bagger zijn.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zou je dat ook niet gaan doen ?
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Afgelopen.
Vermakelijke uitzending (zoals meestal).
Nou, vooruit..quote:Op maandag 26 januari 2009 20:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik kijk het eventjes aan, voor 30 minuten...
Timmer is een vuile huichelaar.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:10 schreef venomsnake het volgende:
Timmer met zijn totaal plaatje.
Wat houdt dat totaal plaatje dan in godsnaam in, Henk?
Riemer...quote:Voormalig SC Heerenveen-voorzitter Riemer van der Velde, analist Aad de Mos en journalist Bas Ticheler schuiven maandagavond aan in Sport1 United om samen met presentator Kees Jansma de voetbalactualiteiten te bespreken. De uitzending begint om 21.00 uur.
Het is niet iemand waar ik graag naar luister maar buiten dat weet hij wel vaak de juiste snaar te raken ja.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:10 schreef venomsnake het volgende:
Wat je ook van die Riemer mag vinden, hij heeft er wel verstand van.
quote:Sportpraatprogramma waarin de actualiteit van de dag en de belangrijkste ontwikkelingen van het afgelopen weekend uit alle Europese voetbalcompetities worden besproken.Met vandaag Piet Buter, Jaap Visser en Aad de Mos. De presentatie is in handen van John
Anno 2009 schrijft hij columns voor LOF, Topsport Gelderland en het supportersblad van NEC. Rözer maakt documentaires, schrijft sportboeken en geeft bevlogen lezingen over de wondere wereld van de sport.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Van welke krant is die?
quote:Ron Jans is maandagavond te gast in Sport1 United. De coach van FC Groningen houdt van duidelijkheid en vertelde deze week vanwege de vermeende interesse van PSV dat de Eindhovenaren hem niet hoeven te bellen. Hij heeft Groningen immers beloofd dat hij tot de zomer van 2010 blijft. Jans wordt aan tafel vergezeld door analist Aad de Mos, Trouw-journalist Henk Hoijtink en presentator John van Vliet. De uitzending begint om 21.00 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |