quote:21:00: SPORT1 United
Sportpraatprogramma waarin de actualiteit van de dag en de belangrijkste ontwikkelingen van het afgelopen weekend uit alle Europese voetbalcompetities worden besproken. Gasten o.a.: Marcel Brands, Aad de Mos en Henk Hoijtink. Presentatie: Kees Jansma
Dat zeker.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:21 schreef Valdivia het volgende:
Toch vind ik het wel het beste praatprogramma op dit moment omdat het het meest puur over voetbal gaat.
Het wordt in de loop van de week nog tig keer herhaald.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:03 schreef Trystar het volgende:
Ik vergeet SPORT1 United dus echt altijd
Ja maar vaak op wisselende tijd stippen en op ongelegen tijden, voor mij danquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het wordt in de loop van de week nog tig keer herhaald.
Ik snap niet waarom ze het programma niet continue herhalen. Op werkdagen worden vaak toch alleen maar kanaal 1 en 2 gebruikt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:05 schreef Trystar het volgende:
[..]
Ja maar vaak op wisselende tijd stippen en op ongelegen tijden, voor mij dan
Tis een gewoon goede programma.quote:Op maandag 3 november 2008 21:40 schreef TheArt het volgende:
Goede uitzending weer.
Nou ik kan het best wel begrijpen hoor.quote:Op maandag 3 november 2008 21:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Misselijke streek inderdaad van Anelka om de bal van Alex nog even aan te raken.
quote:Vanavond is Roy Makaay te gast in Sport1 United. De spits lijkt na de teleurstellende Olympische Spelen en een zeer moeizame competitiestart met Feyenoord eindelijk de weg naar boven weer te hebben gevonden.
Naast Makaay zullen ook Chris van Nijnatten (AD) en Aad de Mos plaats nemen in de studio. De presentatie van Sport1 United is in handen van John van Vliet. De uitzending begint om 21.00 uur.
Makaay klopt dus niet want die was vorige week al te gastquote:Vanavond is Earnest Stewart te gast in Sport1 United. Hij is de technisch directeur van de trotse koploper in de Nederlandse Eredivisie NAC Breda. Eerder was hij ook als speler actief voor onder meer Willem II, NAC en het Amerikaanse nationale elftal.
Naast Makaay zullen Marc van Hintum en journalist Frits Barend vanavond plaats nemen in de studio. De presentatie van Sport1 United is in handen van John van Vliet. De uitzending begint om 21.00 uur.
Kans is best aanwezig dat ze Huntelaar halen.. Ze kunnen niet een speler uit de Primera Division halen in de winter. Dat is in Spanje niet mogelijk ivm competitievervalsing..quote:Op maandag 17 november 2008 21:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Real blijft lekker af van Klaas Jan.
Inderdaad.quote:Op maandag 17 november 2008 21:27 schreef TargaFlorio het volgende:
Huntelaar kan beter tot einde seizoen wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |